R18

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Uniroyal Rainsport 3 245/40 R18 97 Y 399,34 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny wariant bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. dodatkowo zastosowanie licznych krawdzi tncych bienika zapewnia doskona przyczepno. w efekcie skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zapewnia stosowne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. konsekwencją s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni i wyduone przebiegi. Budowa i właściwości Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca prędkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki udoskonalonemu wypenianiu poprzez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. wyjątkowo dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua nieelastycznie poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na lepsze przenoszenie si bocznych. rozciągliwe w kierunku wzdunym bloki barkowe:obszerny odcisk bienika dziki trafnemu dostosowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu przez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody marka Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie atuty koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 225/40 R18 92 Y 324 zł ZOBACZ Uniroyal RainSport 3 225/40R18 92Y opona letnia osobowa zastosowana w niej nowoczesna technologia Skóry Rekina (SST) gwarantuje - dzięki strukturze minimalnych żeber - szybsze odprowadzenie wody, gwarantując idealną ochronę przed aquaplaningiem. W adekwatny sposób łączy w sobie mocne strony asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika. znakomita ochrona przed aquaplaningiem; UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bieżnika zapewniająca prędkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tłumienie turbulencji wody na powierzchni kanału bieżnika. > video: "Zabezpieczenie przed aquaplaningiem" Krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni: Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Więcej krawędzi trzymających:Krawędzie trzymające rozszerzają przyczepność do powierzchni drogi.RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie obszernych sił w czasie hamowania dzięki udoskonalonemu wypełnianiu poprzez mieszankę bieżnika porowatej struktury nawierzchni. > video: "Krótka droga hamowania" szczególnie dobra przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrętów; FCC (Fast Curve Configuration): obszerna sztywność poprzeczna bloków barkowych bieżnika redukuje odkształcenia wpływając na udoskonalone przenoszenie sił bocznych.elastyczne w kierunku wzdłużnym bloki barkowe:spory odcisk bieżnika dzięki słusznemu dostosowaniu bloków barkowych do powierzchni drogi. > wideo: " bardzo dobra przyczepność na zakrętach" Niski poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony; GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom hałasu w całym zakresie częstotliwości i regularne zużycie. > video: "Niski poziom hałasu" Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody; Opracowaliśmy 'asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody', który łączy w sobie mocne strony koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby bieżnika ale nie ma ich wad. ETYKIETY UE; Opony Uniroyal RainSport 3 posiadają klasę hamowania A na mokrej nawierzchni we wszelkich rozmiarach. Wysoka przyczepność na mokrej nawierzchni ma kluczowe znaczenie dla bezpiecznego prowadzenia pojazdu. Ze względu na tę właściwość opony zostały podzielone na klasy, od A do G (jednak klasy D i G nie są obecnie stosowane). Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i F może wynieść choćby 18 metrów. detalowe wartości etykiet dla wszystkich wymiarów można znaleźć tutaj: Wartości etykiet UE. RainSport 3 korzystnie zamontowana na samochodzie: RainSport 3 jest oponą z asymetryczym bieżnikiem ze zoptymalizowanym przepływem wody, a nie oponą kierunkową! Przestrzegaj oznaczeń na ścianie bocznej opony w celu jej dobrego montażu: Aquaplaning - obszerny procent pustych przestrzeni; Odcisk bieżnika jest częścią opony będącą powierzchnią jej styku z nawierzchnią. Wielkość tej powierzchni zmienia się w zależności od szerokości opony. Dla opon UHP kształt odcisku wygląda z reguły tak i jest wielkości rąk: znaczny udział pustych przestrzeni w bieżniku ma kluczowe znaczenie dla wysokiej niepodatności opony na aquaplaning. Pojemność pustych przestrzeni zależy od wielkości kanałów bieżnika.Funkcja podstawowa:pokaźniejszy procent pustych przestrzeni w bieżniku pozwala na odprowadzenie pokaźniejszej ilości wody, dzięki temu rozszerza się odporność opony na zjawisko aquaplaningu. Obok dużego udziału pustych przestrzeni także sama struktura bieżnika ma wpływ na niepodatność na aquaplaning. Jej funkcją jest: skrócenie dystansu jaki woda musi pokonaćwiększa jej liczba mogła być odprowadzona spod czoła bieżnika dla poprawy oporności na aquaplaning. Dłuższe, ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy kanały bieżnika są bardziej dobre: Ponieważ odcisk opony UHP jest obszerny i niedługi, a kanały bieżnika w oponie RainSport 3 są długie i ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy, to wyłącznie małe ich odcinki znajdują się w tym samym czasie w obszarze powierzchni styku opony z nawierzchnią. W związku z tym kierunek kanałów bieżnika nie ma znaczenia, ponieważ działają one mniej więcej równie jak charakterystyczne kanały obwodowe. Wygląd kilku ostatnich generacji 4-rowkowych opon asymetrycznych może sprawić,kupujący będą sądzić, że częścią bieżnika odpowiedzialną za prowadzenie w RainSport 3 jest ta, która wygląda podobnie jak w charakterystycznej oponie asymetrycznej: Jednak takie myślenie jest błędne. Nowa zoptymalizowana struktura bieżnika pozwala na użycie jeszcze pokaźniejszych makro-bloków, które polepszają prowadzenie. Zatem zoptymalizowana struktura bieżnika w obszarze przepływu wody ma także wpływ na charakterystykę prowadzenia opony: Masz jakieś pytania? Zapytaj sprzedawcę Uniroyal o wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat bezpiecznej jazdy na mokrej nawierzchni oraz o nową oponę Uniroyal RainSport 3. wideo: Nowość, Uniroyal RainSport 3
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Nexen N'Fera SU1 245/50 R18 104 W 423,16 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technicznE"WSZYSTKIE OPONY producenta NEXEN WIDOCZNE W NASZEJ OFERCIE zostałY tworzonE W KOREI Opony Nexen N'Fera SU1 charakteryzują się trwałością, bezawaryjnością i prawidłowym zachowaniem na każdym typie nawierzchni. szczególnie należycie zachowujący się produkt jednocześnie na suchej jak i mokrej nawierzchni dzięki zastosowaniu symetrycznego bieżnika. Innowacyjna technika produkcji wykorzystana w tym modelu pozwala na utrzymanie optymalnej przyczepności i stabilności na mokrej nawierzchni poprzez wykorzystanie zoptymalizowanych rowków, które szybko odprowadzają wodę, dbając przy tym o skuteczne osuszanie bieżnika. Opony N'Fera SU1 polecamy w szczególności do samochodów o dużej mocy.innowacyjna mieszanka wzbogacona o związki krzemionkiOdpowiednia rozciągliwość opony bez względu na panującą temperaturę. Stabilność jazdy i pewność prowadzenia spowodowana obszerniejszą powierzchnią styku opony z podłożem i skrócona droga hamowania.Komfort akustycznySpecjalna rzeźba bieżnika, która tłumi dźwięki powstające podczas toczenia modelu sprawia, że jazda staję się cicha i przyjemnaOptymalne rozłożenie naciskówWpływa na spowolnienie i równomierne ścieranie się bieżnika, co pozwala korzystać ze wszelkich osiągów modelu poprzez cały okres użytkowania bez obaw o pogorszenie komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Producent: NexenNexen to producent z ponad 60-cio letnią tradycja w wytwarzaniu opon. Linie produkcyjne fabryk tego przedsiębiorstwa opuszcza ogumienie zaliczane do klasy ekonomicznej, które znamionuje się zrównoważonymi osiągami bez względu na pogodę i prawidłowym stosunkiem jakości do ceny. Dzięki innowacyjnym materiałom wykorzystywanym do produkcji ogumienia i innowacyjnym rozwiązaniom produkcyjnym, opony Nexen cieszą sią uznaniem milionów kierowców na całym świecie....
  • Producent Nexen
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Pirelli P Zero 245/45 R18 100 Y 545 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Ten model został opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami sporej mocy lecz może być stosowany także w pojazdach przeciętnej klasy o konkretnym silniku. Jak największa kontrola podczas jazdy i sportowe osiągi to głowne atrybuty P ZERO™. Model ten został wybrany jako oryginalne wyposażenie do najbardziej zorientowanych na sprawność i maksymalną moc pojazdów na rynku.Opona cechuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra sprawnych pojazdów. cechy jezdneDynamiczne manewry i skręcanie stają się płynne i stabilne, ponieważ użyto bark zewnętrzny z znacznymi sztywnymi blokami, dzięki którym powiększono sztywność boczną i reakcję na kierowanie. zastosowanie trzech mocnych żeber w centralnej części spowodowało rozszerzoną sztywność oraz stałą powierzchnie styku opony z nawierzchnią w konsekwencji czego uzyskano rewelacyjną przyczepność oraz hamowanie zarówno na morkrej jak i suchej nawierzchniZużycieOpona pozostała wyprodukowana z innowacyjnej mieszanki z domieszką krzemionki dzięki temu uzyskano dużą odporność opony jednocześnie na uszkodzenia mechaniczne jak i zużycie. BezpieczeństwoTrzy pokaźne rowki natychmiastowo odprowadzają wodę co powiększona poziom bezpieczeństwa przy sytuacjach zagrażających utratą przyczepności opon na nawierzchniach pokrytych warstwą wody.Producent:PirelliPirelli to marka z ponad 140 letnią tradycją w wytwarzaniu opon. producent Pirelli zawsze znajdowała się w czołówce światowych producentów, walnie przyczyniając się do rozwoju jakości, a także parametrów wykonanych opon. Pirelli to włoska producent, która plasuje się na piątym miejscu na świecie pod względem sprzedaży opon. Zwracała ona szczególną uwagę na nowości technologiczne. Oferowany asortyment opon jest jednym z najistotniej złożonym w przemyśle. Pirelli proponuje opony typowe jak i do jazdy wyczynowej i zwykle sportowe....
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Falken ZE 914 225/40 R18 92 W 327 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: FALKEN Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 225 Profil opony: 40 Indeks szybkości: W-270KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: A Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 68 DB
  • Producent Falken
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 235/50 R18 97 V 396,74 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny wariant bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. dodatkowo wykorzystanie licznych krawdzi tncych bienika zagwarantuje doskona przyczepno. w efekcie skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zagwarantuje słuszne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii powodowane tarciem. efektem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni i wyduone przebiegi. Budowa i cechy Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca szybkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki ulepszonemu wypenianiu poprzez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. nad wyraz dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua sztywno poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na ulepszone przenoszenie si bocznych. rozciągliwe w kierunku wzdunym bloki barkowe:znaczny odcisk bienika dziki słusznemu dostosowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu przez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody producent Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Nokian ZLINE 245/45 R18 100 Y 484,78 zł ZOBACZ Nokian zLine – Cool Performerzrównoważona, precyzyjna i cicha.Utrzymuje swoje cechy trakcyjne choćby przy szczególnie znacznych szybkościach.świetna przyczepność na mokrej nawierzchni.Opona Nokian zLine jest fachowym produktem, wyprodukowanym do jazdy w nieprzystępnych warunkach, dzięki nowej generacji mieszance bieżnikowej, nanotechnologicznej strukturze i specjalnej rzeźbie bieżnika przeznaczonej do prędkiej jazdy. Opona reaguje natychmiast na ruchy kierownicy, co decyduje o bezpieczeństwie.Nowa, inteligentna mieszanka bieżnikowa Nokian UHP Silica: mniejsze nagrzewanie i udoskonalona przyczepność na mokrej nawierzchni.Nowa, inteligentna mieszanka użyta w warstwie bieżnika Nokian UHP Silica została wykonana specjalnie dla Nokian zLine z myślą o wielkich obciążeniach powstających w trakcie jazdy z wysoką prędkością. Nowa mieszanka bieżnikowa klasy UHP została udoskonalona, aby zminimalizować nagrzewanie się opony, zapewnić jej jak największą żywotność, a także wysoką solidność konstrukcyjną. Użyta mieszanka gumowa funkcjonuje świetnie w szerokim zakresie temperatur, udoskonalając przyczepność i gwarantując kierowcy pokaźniejsze bezpieczeństwo. Kierowca ma zapewnione optymalne czucie drogi i unika tym samym nieprzewidzianych sytuacji w każdych warunkach.Rzeźba bieżnika zagwarantuje stosowne prowadzenieinnowacyjna, nowoczesna rzeźba bieżnika wysokowydajnej opony Nokian zLine przyczynia się w do precyzji prowadzenia. Podobnie jak w innych oponach letnich marki Nokian zaprojektowanych do szybkiej jazdy, bieżnik ma asymetryczny profil. Niesprężysta powierzchnia wewnętrznego i zewnętrznego barku opony łączy się z blokami umocnionymi przez żebra wzdłużne. Obszerne, masywne żebra usztywniają oponę i zmniejszają ruch bloków profilowych przy kontakcie z powierzchnią drogi.Żebra wzdłużne przy wewnętrznym barku opony zaopatrzone są w głębokie, stabilizujące prowadzenie, poprzeczne rowki. Równocześnie, postępowe rowki wodne (Hydro Grooves) zapobiegają aquaplaningowi, zatrzymując wodę znajdującą się pomiędzy oponą a powierzchnią szosy, i odprowadzając ją do rowków wzdłużnych. To progresywne rozwiązanie zagwarantuje bezpieczeństwo podczas jazdy w deszczu.W celu zapobiegania aquaplaningowi w rowkach poprzecznych zewnętrznego ramienia opony zostały dodatkowo wyżłobione oddzielne rowki retencyjne (Swoop Grooves).Wyższy komfort jazdy i dłuższa żywotnośćkoliste otwory w ściankach poprzecznych rowków, przypominające profil piłki golfowej, gwarantują dodatkowy komfort jazdy. Rozwiązanie określane jako wzór cichych rowków ogranicza hałas we wnętrzu samochodu oraz hałas toczącej się opony.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Michelin Pilot Sport 3 255/40 R18 99 Y 823 zł ZOBACZ Michelin Pilot Sport 3 zalety: perfekcyjne trzymanie w zakrętachZminimalizowane ryzko aquaplaninguJedna z najlepszych opon sportowych Opis opony: dedykowana do samochodów o charakterze sportowym i do limuzyn obfitej mocy Dla pokaźniejszych wrażeń z jazdy. KORZYŚCI produktu: Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni na zakrętach, hamowanie krótsze o 3 metry. Obszerniejsza przyjemnośc z jazdy: obszerniejsza precyzja kierowania ceniona poprzez producentów samochodów. Połączenie najlepszej energooszczędności(3) z unikatowym przebiegiem wyniesione z doświadczeń zdobytych podczas 13 zwycięstw z rzędu w 24-godzinnych wyścigach Le Mans. Anti Surf System: słuszna przyczepność na mokrej nawierzchni Zoptymalizowany profil opony MICHELIN Pilot Sport 3 pozwala jej rozcinać kałuże, utrzymując kierunek jazdy, w trakcie gdy inne opony zmagają się z aquaplaningiem w głębokiej warstwie wody. Pierwsza gama opon sportowych MICHELIN z logo "GREEN X" Logo "GREEN X" na boku opony MICHELIN Pilot Sport 3 jest gwarancją jednego z nawyższych stopni energooszczędności wśród opon dostępnych na rynku. Technika Green X jest świadectwem zaangażowania Michelin w zniżanie zużycia paliwa przez pojazdy i związaną z nim redukcją emisji CO2 do atmosfery. Wysokie osiągi i wysoka skuteczność energetyczna dzięki mieszance Green Power Compound przełomowa mieszanka gumy zezwala na połączenie idealnej przyczepności na mokrej nawierzchni z oszczędnością paliwa i unikatową trwałością opony. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w 15 zwycięskich startach w 24-godzinnych wyścigach Le Mans z rzędu, MICHELIN tworzy sport przychylny dla środowiska!
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Uniroyal Rainsport 3 235/40 R18 91 Y 385,29 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny typ bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. ponadto zastosowanie licznych krawdzi tncych bienika gwarantuje doskona przyczepno. w efekcie skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 gwarantuje słuszne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. rezultatem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni i wyduone przebiegi. Budowa i atrybuty Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca szybkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki udoskonalonemu wypenianiu przez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. wyjątkowo dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua nieelastycznie poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na lepsze przenoszenie si bocznych. sprężyste w kierunku wzdunym bloki barkowe:spory odcisk bienika dziki optymalnemu dopasowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody producent Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie mocne strony koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Barum Bravuris 4X4 255/55 R18 109 V 443 zł ZOBACZ właściwości: Indeks nośności i szybkości: 109V-240KMH XL FROpory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 73 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2 BARUM Bravuris 4x4 Barum Bravuris 4x4 to opona letnia klasy ekonomicznej. Jest to pierwszy towar marki Barum przeznaczony dla samochodów z napędem na cztery koła. Marka Barum od lat jest częścią koncernu Continental. Opona Bravuris 4x4 plasuje się w segmencie budżetowym. Łączy w sobie adekwatny poziom bezpieczeństwa, dynamikę, wysoką jakość oraz niską, atrakcyjną cenę. Sprawdza się w każdych warunkach, zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni.Opona Barum Bravuris 4x4 tak samo jak pozostałe produkty tej marki spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Inżynierowie zaprojektowali nad wyraz konkretn konstrukcję, która sprawdza się w różnych warunkach. Jedną z zalet tego modelu jest szybka i bezpieczna reakcja na ruchy kierownicy umożliwiająca staranne prowadzenie. System żłobień znajdujących się w centralnej części opony Barum Bravuris 4x4 zagwarantuje znakomite przeniesienie ruchów wprost na drogę. Umożliwia to realizowanie aktywnych manewrów przy wysokich prędkościach, na przykład podczas wyprzedzania. Układ bloczków w centralnej części opony równomiernie rozprowadza naciski. Opona zużywa się równomiernie. Oponę Barum Bravuris 4x4 wyposażono w dodatku w różną liczba bloków bieżnika na środku i na czole opony. Umieszczono na nich specjalne lamele układające się we wzór, który podzielił powierzchnię opony na kilka segmentów. Tym sposobem yredukowano hałas i rozszerzono komfort akustyczny w czasie jazdy. Jeszcze na mokrej nawierzchni opona Barum Bravuris 4x4 zachowuje wysokie atrybuty trakcyjne. Woda odprowadzana jest na zewnątrz za pomocą czterech szerokich kanałów znajdujących się w środkowej części opony. Dzięki specjalnemu wymodelowaniu działają one błyskawicznie i sprawnie zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa. Pojazd nie traci przyczepności na mokrej nawierzchni zarówno podczas jazdy na wprost, jak i na ostrych zakrętach. Opona Barum Bravuris 4x4 asygnowana jest do samochodw typu SUV oraz innych aut z napędem na cztery koła. Progresywna rzeźba bieżnika zagwarantuje prędkie odprowadzanie wody. Wysokie parametry opony zawiniają adekwatna przyczepność i trafne cechy trakcyjne na suchej i mokrej nawierzchni.
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 109
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Michelin Latitude Sport 3 235/60 R18 107 W 584 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Właściwości: Sezon: LETNIA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 60 Indeks prędkości: W-270KMH Opory toczenia: B Przyczepność na mokrej nawierzchni: A Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Nokian Line SUV 285/60 R18 116 V 619,39 zł ZOBACZ Nokian Line SUV – mistrz mokrej nawierzchni Struktura wzmacniana aramidem dla nieszablonowej wytrzymałościNajwyższy komfort, genialna produktywność i mniejsze zużycie paliwaskrajne bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Najważniejsze informacje: technika aramidowej ściany bocznej Nokian. Wyjątkowa trwałość. Materiał gumowy ściany bocznej gromadzi skrajnie trwałe odcinkowe włókna aramidowe. Ten materiał jest znany z branży samolotowej i zbrojeniowej. Włókna aramidowe maksymalizują odporność ściany bocznej, powodując, iż jest ona bardziej odporna na uszkodzenia i przecięcia. Rowki trąbkowe. Wydajniejsza ochrona przed aquaplaningiem. Rowki trąbkowe o zarysie pocisku zbierają wodę znajdującą się pomiędzy oponą a nawierzchnią, przyspieszają przepływ wody od rowków głównych do rowków poprzecznych i maksymalizują przyczepność nawet na mokrych od deszczu drogach. Rowki wodne. Udoskonalona stabilność prowadzenia, bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach. Głębokie rowki ukośne, które otwierają się na jednym końcu i stabilizują prowadzenie, dominują nad zewnętrznymi rowkami podłużnymi na środku. Ta innowacja zapobiega jednocześnie aquaplaningowi, zbierając wodę i odprowadzając ją do rowków podłużnych. Ząbki zwiększające przyczepność. Ulepszony grip. Zukosowane i prostokątne ząbki przyczepiają się w kontrolowany sposób do nawierzchni ulicy i zwiększają przyczepność w trakcie jazdy i przyspieszania. Odprowadzanie kamieni. Większa solidność. System odprowadzania kamieni czyści rowki bieżnika i zapobiega wbijaniu się kamieni w opony. W ten sposób można rozszerzyć odporność opony i bronić ją przed uszkodzeniami, bardzo przy jeździe po nierównym terenie. Inni uczestnicy ruchu także będą się cieszyć, że spod kół samochodu wyskakuje mniej kamieni. Koncepcja finezyjnego toczenia. Mniejsze zużycie paliwa, bezpieczniejsze prowadzenie. Koncepcja ta łączy niższy opór toczenia z pewnym prowadzeniem przy wysokich szybkościach. Zoptymalizowano rowkowe lub lamelkowe bieżniki blokowe na barku opony. Otwory i rowki o rozmaitych szerokościach, jak i bloki o najróżniejszych wielkościach ze wspornikami powiększają sztywność i sprężystość bieżnika powierzchni tocznej. Powoduje to, iż SUV prowadzi się podobnie do samochodu osobowego, a opona formuje mniej ciepła i przyczynia się do znacznie niższego zużycia paliwa. Design cichych rowków. Pokaźniejszy komfort jazdy. Przypominające strukturę piłeczki golfowej zagłębienia w profilu półkul na ścianach żeber podłużnych gwarantują dodatkowy komfort jazdy. Ta innowacja zmniejsza poziom hałasu w środku i na zewnątrz auta. Dodatkowo redukuje ona opór powietrza i schładza opony, powiększając poprzez to niepodatność na zużycie. Mieszanka powierzchni tocznej z korali i krzemu linii Line. perfekcyjne prowadzenie, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, niższe zużycie paliwa. Mieszanka powierzchni tocznej nowej generacji wykorzystuje koralową, rosnącą strukturę molekularną mieszanki krzemowo-gumowej w celu wzmocnienia sztywności powierzchni tocznej. Dzięki temu kierowca ma bardziej precyzyjną kontrolę nad pojazdem. Świeże opony Nokian Line SUV perfekcyjną przyczepność zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach. Odznaczają się genialną wytrzymałością na ścieranie i zachowują swoje parametry poprzez cały okres eksploatacji. Kompletnie nowa kombinacja łańcuchów molekułowych redukuje wytwarzanie ciepła i zużycie paliwa. ARAMID BOCZNE ŚCIANY – Wytrzymałe jak nigdy wcześniej Opony marki Nokian Tyres z technologią aramidowych ścian bocznych proponują Ci dodatkowe bezpieczeństwo i odporność na wymagających nawierzchniach oraz w złych warunkach pogodowych. Nieporównywalnie wytrzymałe ściany boczne są nad wyraz oporne na zużycie i przecięcia. Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają bok opony, dzięki temu jest ona w stanie jeszcze lepiej znosić uderzenia.Ten sam materiał stosuje się w lotnictwie oraz w przemyśle zbrojeniowym. Z powodzeniem użytkowany jest w kamizelkach kuloodpornych.Aramid broni opony marki Nokian Tyres. Opony Nokian Tyres bronią życie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 116
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Barum Bravuris 3 245/45 R18 100 Y 351,76 zł ZOBACZ Barum Bravuris 3HM Opona letnia Barum Bravuris 3 HM przeznaczona jest dla kierowcw, ktrzy oczekuj od opon korzystnej jakoci i dugich przebiegw. Oznaczenie HM wskazuje na użycie specjalnej technice w produkowaniu mieszanki, ktra gwarantuje wysokie przebiegi w poczeniu ze zrwnowaonymi parametrami jezdnymi zarwno na suchej jak i mokrej nawierzchni. właściwości i budowa modelu Bravuris 3HM Dugie przebiegi Cecha: spory paski kontur z licznymi klockami i lamelami Efekt: rwnomierny rozkad cinienia i ograniczona deformacja blokw bienika na powierzchni styku Korzy: Dusze przebiegi dziki ograniczonemu i rwnomiernemu zuywaniu si Hamowanie na suchej nawierzchni Cecha: Wysoka nieelastycznie poprzeczna dziki zamknitym barkom z makro blokami Efekt: duże centralne i porednie ebra bienika uatwiaj przenoszenie si bocznych przy niewielkim skrcie k Korzy: skrupulatne prowadzenie i dobra stabilno prowadzenia na krtych drogach Hamowanie na mokrej nawierzchni Cecha: lepszy kontakt opony z nawierzchni dziki duej liczbie krawdzi styku (chwytajcych brzegw) Efekt: postępowa mieszanka ulepszon przyczepno na mokrych nawierzchniach Korzy: Krtka droga hamowania Trzystopniowa budowa rowkw bienika 1. Powłoka zewntrzna usztywnia i ulepsza prowadzenie 2. Struktura szerokich rowkw udoskonala absorpcj wody i prowadzenie na mokrej nawierzchni 3. Krawd stabilizujca wspomaga hamowanie na mokrych drogach zapewniajc kontakt z nawierzchni
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Barum Bravuris 3 255/45 R18 103 Y 356,26 zł ZOBACZ Barum Bravuris 3HM Opona letnia Barum Bravuris 3 HM przeznaczona jest dla kierowcw, ktrzy oczekuj od opon prawidłowej jakoci oraz dugich przebiegw. Oznaczenie HM wskazuje na wykorzystanie specjalnej technologii w produkcji mieszanki, ktra zapewnia wysokie przebiegi w poczeniu ze zrwnowaonymi parametrami jezdnymi zarwno na suchej jak i mokrej nawierzchni. właściwości i budowa modelu Bravuris 3HM Dugie przebiegi Cecha: szeroki paski kontur z licznymi klockami i lamelami Efekt: rwnomierny rozkad cinienia i ograniczona deformacja blokw bienika na powierzchni styku Korzy: Dusze przebiegi dziki ograniczonemu i rwnomiernemu zuywaniu si Hamowanie na suchej nawierzchni Cecha: Wysoka nieelastycznie poprzeczna dziki zamknitym barkom z makro blokami Efekt: duże centralne i porednie ebra bienika uatwiaj przenoszenie si bocznych przy niewielkim skrcie k Korzy: staranne prowadzenie i dobra stabilno prowadzenia na krtych drogach Hamowanie na mokrej nawierzchni Cecha: udoskonalony kontakt opony z nawierzchni dziki duej liczbie krawdzi styku (chwytajcych brzegw) Efekt: progresywna mieszanka udoskonalon przyczepno na mokrych nawierzchniach Korzy: Krtka droga hamowania Trzystopniowa budowa rowkw bienika 1. Warstwa zewntrzna usztywnia i udoskonala prowadzenie 2. Struktura szerokich rowkw poprawia absorpcj wody i prowadzenie na mokrej nawierzchni 3. Krawd stabilizujca wspomaga hamowanie na mokrych drogach zapewniajc kontakt z nawierzchni
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Nokian Line SUV 225/60 R18 104 H 460,08 zł ZOBACZ Nokian Line SUV – mistrz mokrej nawierzchni Struktura wzmacniana aramidem dla wyjątkowej wytrzymałościNajwyższy komfort, rewelacyjna skuteczność i mniejsze zużycie paliwaarcytrudne bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Najważniejsze dane: technika aramidowej ściany bocznej Nokian. Wyjątkowa solidność. Materiał gumowy ściany bocznej gromadzi arcytrudnie trwałe odcinkowe włókna aramidowe. Ten materiał jest znany z branży samolotowej i zbrojeniowej. Włókna aramidowe maksymalizują solidność ściany bocznej, sprawiając, iż jest ona bardziej odporna na uszkodzenia i przecięcia. Rowki trąbkowe. Wydajniejsza ochrona przed aquaplaningiem. Rowki trąbkowe o zarysie pocisku zbierają wodę znajdującą się między oponą a nawierzchnią, przyspieszają przepływ wody od rowków głównych do rowków poprzecznych i maksymalizują przyczepność nawet na mokrych od deszczu drogach. Rowki wodne. Ulepszona stabilność prowadzenia, bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach. Głębokie rowki ukośne, które otwierają się na jednym końcu i stabilizują prowadzenie, dominują nad zewnętrznymi rowkami podłużnymi na środku. Ta innowacja zapobiega jednocześnie aquaplaningowi, zbierając wodę i odprowadzając ją do rowków podłużnych. Ząbki zwiększające przyczepność. Lepszy grip. Zukosowane i prostokątne ząbki przyczepiają się w kontrolowany sposób do nawierzchni ulicy i rozszerzają przyczepność podczas jazdy i przyspieszania. Odprowadzanie kamieni. Większa solidność. System odprowadzania kamieni czyści rowki bieżnika i uniemożliwia wbijaniu się kamieni w opony. W ten sposób można zwiększyć trwałość opony i bronić ją przed uszkodzeniami, bardzo przy jeździe po nierównym terenie. Inni uczestnicy ruchu w dodatku będą się radować, iż spod kół samochodu wyskakuje mniej kamieni. Koncepcja finezyjnego toczenia. Mniejsze zużycie paliwa, bezpieczniejsze prowadzenie. Koncepcja ta łączy niższy opór toczenia z pewnym prowadzeniem przy wysokich szybkościach. Zoptymalizowano rowkowe albo lamelkowe bieżniki blokowe na barku opony. Otwory i rowki o różnorodnych szerokościach, jak i bloki o przeróżnych wielkościach ze wspornikami zwiększają sztywność i elastyczność bieżnika powierzchni tocznej. Powoduje to, że SUV prowadzi się podobnie do samochodu osobowego, a opona generuje mniej ciepła i przyczynia się do znacznie niższego zużycia paliwa. Design cichych rowków. Obszerniejszy komfort jazdy. Przypominające strukturę piłeczki golfowej zagłębienia w profilu półkul na ścianach żeber podłużnych zapewniają dodatkowy komfort jazdy. Ta innowacja ogranicza poziom hałasu w środku i na zewnątrz auta. Dodatkowo redukuje ona opór powietrza i schładza opony, zwiększając przez to odporność na zużycie. Mieszanka powierzchni tocznej z korali i krzemu kolekcji Line. znakomite prowadzenie, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, niższe zużycie paliwa. Mieszanka powierzchni tocznej nowej generacji wykorzystuje koralową, rosnącą strukturę molekularną mieszanki krzemowo-gumowej w celu wzmocnienia sztywności powierzchni tocznej. Dzięki czemu kierowca ma bardziej precyzyjną kontrolę nad pojazdem. Świeże opony Nokian Line SUV idealną przyczepność zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach. Odznaczają się znakomitą opornością na ścieranie i zachowują swoje cechy przez cały okres eksploatacji. Całkowicie nowa kompilacja łańcuchów molekułowych redukuje wytwarzanie ciepła i zużycie paliwa.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości H
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP QuattroMaxx 235/50 R18 97 V 624,90 zł ZOBACZ Dunlop SP QuattroMaxx Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w szybkich SUVach. idealne wyczucie drogiPrecyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar®Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogachWysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu Wysoka oporność na aquaplaning. Głębokie i obszerne rowki w bieżniku szybko odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Genialne wyczucie drogi dzięki technice Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology, która istotnie poprawia jakość danych o drodze przekazywanych poprzez oponę. Na skutek czego jazda jest bardziej bezpieczna i wygodna.Precyzja kierowania dzięki technice DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są usztywnione przy użyciu technice DuPont™ Kevlar®. Zwiększa to precyzję kierowania i stabilność podczas pokonywania zakrętów. Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica zagwarantuje nad wyraz korzystną przyczepność wydajność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także bardzo trwała, dzięki temu zestaw opon starczy na dłużej. Wysoka niepodatność na aquaplaning Głębokie i wielkie rowki w bieżniku prędko odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest niezwykle oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array