R17

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 Y 319,58 zł ZOBACZ Dunlop Sport Maxx RT atuty: doskonale trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniaświetna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i wydajności hamowania na wyczynowym poziomie unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchniLepsza kontrola na zakrętachKrótsza droga hamowania przy znacznych prędkościachkonstrukcja gwarantująca oszczędność paliwa wspaniała przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.Lepsza kontrola na zakrętach Ciesz się zrównoważoną jazdą przy sporych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach nowoczesne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z wielkimi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. Aerodynamiczny kształtOpona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która mieści polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.zalety wspaniała przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys w trakcie energicznego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z pokaźnej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, stanowczo przy wysokich szybkościach. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.atuty świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Vredestein Ultrac Satin 225/45 R17 91 Y 244,84 zł ZOBACZ Vredestein Ultrac Satin Ultrac Satin to opony letnie marki Vredestein o zupełnie nowej konstrukcji i składzie mieszanki. Opony pozostały opracowane z myślą o bezpieczeństwie i komforcie jazdy. Wspaniałą przyczepność i krótką drogę hamowania osiągnięto dzięki zastosowaniu unikalnej, powiększającej przyczepność żywicy i zaimplementowaniu lameli w profilu litery Z w profilu bieżnika. Asymetryczny profil i zoptymalizowana powierzchnia styku z podłożem perfekcyjną kontrolę w trakcie jazdy oraz bezusterkowość reakcji na układ kierowniczy. Zastosowanie pięciu energooszczędnych ulepszeń mieszanki w bieżniku, podstawie bieżnika, ściance bocznej, szkielecie i taśmie konturu i zoptymalizowana geometria opon ograniczają stratę energii o 16% i zapewniają niskie opory toczenia, przekładające się na niższe zużycie paliwa, przy jednoczesnym zachowaniu przyczepności na mokrej nawierzchni. parametry Bieżnik z dodatkiem żywicy zapewniającej lepszą przyczepnośćAsymetryczny profil bieżnika i zaokrąglony kształt styku z podłożemZoptymalizowana geometria opon, 5 ulepszeń mieszanki bieżnika zapewniających energooszczędnośćProfil zaprojektowany poprzez Giugiaro Korzyści rewelacyjna przyczepność i krótka droga hamowania na mokrej nawierzchnitrafna kontrola i niezawodna reakcja układu kierowniczegoNiskie opory toczenia (etykieta B) zapewniające niższe zużycie paliwaniepowtarzalny projekt i sportowa stylistyka
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport BluResponse 225/50 R17 98 W 389 zł ZOBACZ atuty: Oszczędność paliwa.rewelacyjne trzymanie na mokrym.Komfort jazdy. Opis opony: PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW. O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.Niski poziom hałasu. idealne cechy na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obszerne centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, intensywnej jazdy, te ponadto usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania. kompozycja obniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytworzonego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i parametry pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest szczególnie odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Goodyear Efficientgrip SUV 225/65 R17 102 H 419 zł ZOBACZ Oszczędzająca paliwo opona, która dłużej zachowuje swoje parametry trakcyjne. Oszczędzająca paliwo i przychylna środowiskuobszerniejsza odpornośćLepsze hamowanie na mokrej nawierzchniCicha i komfortowa jazda Oszczędzająca paliwo i przyjazna środowiskuOszczędzaj paliwo i pozostawiaj mniejsze skażenie środowiska dzięki oponie EfficientGrip wyekwipowanej w technikę FuelSaving. Lekka kompozycja i innowacyjna mieszanka użyta w budowie bieżnika powodują, że do wprawienia opony w ruch potrzeba mniej energii. Zniża to koszty paliwa oraz emisję CO2 w trakcie każdej podróży. większa trwałośćOpona EfficientGrip gwarantuje dłuższe przebiegi. Krzemionkowa mieszanka zastosowana w konstrukcji bieżnika wydłuża okres przydatności opony do eksploatacji, odciążając kieszeń użytkownika. Lepsze hamowanie na mokrej nawierzchniDzięki specjalnie zaprojektowanemu bieżnikowi, a także lamelom odprowadzającym wodę opona EfficientGrip proponuje na mokrych nawierzchniach udoskonaloną trakcję i krótszą drogę hamowania niżeli inne opony w tej klasie.* Cicha i komfortowa jazdaCiesz się komfortem jazdy dzięki konstrukcji klocków bieżnika obniżającej poziom emitowanego hałasu.
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 225/45 R17 91 Y 285 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny typ bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. w dodatku wykorzystanie licznych krawdzi tncych bienika gwarantuje doskona przyczepno. w konsekwencji skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zapewnia słuszne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii powodowane tarciem. skutkiem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni, a także wyduone przebiegi. Budowa i atrybuty Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca szybkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki lepszemu wypenianiu poprzez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. szczególnie dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua nieelastycznie poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na lepsze przenoszenie si bocznych. sprężyste w kierunku wzdunym bloki barkowe:znaczny odcisk bienika dziki stosownemu dopasowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody firma Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie mocne strony koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Barum Bravuris 3 225/45 R17 91 Y 232 zł ZOBACZ Barum Bravuris 3HM Opona letnia Barum Bravuris 3 HM przeznaczona jest dla kierowcw, ktrzy oczekuj od opon dobrej jakoci i dugich przebiegw. Oznaczenie HM wskazuje na zastosowanie specjalnej technologii w wytwarzaniu mieszanki, ktra zapewnia wysokie przebiegi w poczeniu ze zrwnowaonymi parametrami jezdnymi zarwno na suchej jak i mokrej nawierzchni. atrybuty i budowa modelu Bravuris 3HM Dugie przebiegi Cecha: obfity paski kontur z licznymi klockami i lamelami Efekt: rwnomierny rozkad cinienia i ograniczona deformacja blokw bienika na powierzchni styku Korzy: Dusze przebiegi dziki ograniczonemu i rwnomiernemu zuywaniu si Hamowanie na suchej nawierzchni Cecha: Wysoka niesprężyście poprzeczna dziki zamknitym barkom z makro blokami Efekt: wielkie centralne i porednie ebra bienika uatwiaj przenoszenie si bocznych przy niewielkim skrcie k Korzy: precyzyjne prowadzenie i dobra stabilno prowadzenia na krtych drogach Hamowanie na mokrej nawierzchni Cecha: udoskonalony kontakt opony z nawierzchni dziki duej liczbie krawdzi styku (chwytajcych brzegw) Efekt: nowoczesna mieszanka lepsz przyczepno na mokrych nawierzchniach Korzy: Krtka droga hamowania Trzystopniowa budowa rowkw bienika 1. Powłoka zewntrzna usztywnia i polepsza prowadzenie 2. Struktura szerokich rowkw udoskonala absorpcj wody i prowadzenie na mokrej nawierzchni 3. Krawd stabilizujca wspomaga hamowanie na mokrych drogach zapewniajc kontakt z nawierzchni
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Fulda SportControl 2 235/45 R17 94 Y 319,22 zł ZOBACZ Sportowa jazda na mokrych i suchych drogach. Do samochodów wyczynowych o nad wyraz wysokich osiągach. SportControl 2 to udoskonalona opona UHP zaprojektowana do sportowej jazdy. Korzystaj z niedługiej drogi hamowania na suchej nawierzchni i idealnej kontroli na nawierzchni mokrej. Ciesz się także mniejszym zużyciem paliwa. Możliwość sportowej jazdy na suchej i mokrej nawierzchni Zoptymalizowany kontakt bieżnika z nawierzchnią zapewniający wysoki przebieg najlepsza niemiecka technika w dobrej cenie Krótka droga hamowania na suchej nawierzchni Hamowanie wtedy, kiedy jest to konieczne. Zaawansowana struktura bieżnika gwarantująca równomierny rozkład nacisku na całym bieżniku, co umożliwia trafny kontakt opony z drogą. rewelacyjna kontrola na mokrej nawierzchni. Pewna jazda wtedy, gdy ma to największe znaczenie. Rowkowanie Multiple AquaFlow umożliwia wydajne usuwanie wody, podczas gdy specjalnie zaprojektowana krzemionkowa mieszanka bieżnika zapewnia przyczepność na mokrych drogach. Sportowa jazda na suchych drogach Zmaksymalizuj osiągi swojego samochodu wyczynowego. Pokaźne i sztywne barki zewnętrzne zmniejszają odkształcanie bieżnika opony, zapewniając obszerniejszą precyzję kierowania na zakrętach. Długie przebiegi Zoptymalizowany kontakt bieżnika z nawierzchnią i budowa wnętrza opony (czarne, obfite, potężne) zezwalają na równomierne zużywanie bieżnika, zapewniając wysoki przebieg. Mniejsze zużycie paliwa Lekka konstrukcja i technologia mieszanki zaprojektowana specjalnie dla tej opony pomagają ograniczać straty energii i pozwalają na zmniejszenie kosztów w okresie eksploatacji opony. źródło: https://www.fulda.com
  • Producent Fulda
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 94
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 66
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 215/55 R17 94 V 384 zł ZOBACZ Uniroyal RainSport 3 215/55R17 94V opona letnia osobowa etykieta; ( C, A, 2)), 71dB) " Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu " rewelacyjna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy. wyśmienita odporność na aquaplaning.Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni. świetna wytrzymałość na aquaplaning. Nowa opona Uniroyal RainSport 3 pozostała wyekwipowana w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny wariant bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. zastosowanie licznych krawędzi tnących bieżnika gwarantuje nadzwyczajna przyczepność.w konsekwencji skraca się droga hamowania jednocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni. Bieżnik opony Uniroyal RainSport 3 zagwarantuje trafne atrybuty w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.konsekwencją są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi. Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody. Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie posiada ich wad! Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury. W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy produktywności opony RainSport 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina. Funkcjonalność: Przepływ wody po gładziutkiej powierzchni powoduje turbulencję. Turbulencja wody zawsze powiększa opory przepływu. Dzięki zaimplementowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji. zastosowanie: W oponie RainSport 3 struktura skóry rekina została zastosowana w kanałach obwodowych bieżnika: Korzyści: W oponie RainSport 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji. RainSport 3 zamontowana poprawnie na samochodzie: Opona RainSport 3 wyekwipowana jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.w trakcie konstrukcji opony należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony: Aquaplaning - puste przestrzenie Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny składnik łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w rozmiarze rąk. Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Ilość pustych przestrzeni uzależniona jest jedynie od rozmiaru rowków bieżnika. Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:Im pokaźniejsza liczba wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest skuteczniejsza. Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma zasadniczy wpływ na wydajność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym sprawniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem. Dłuższe i bardziej strome rowki są produktywniejsze: Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak w dodatku do wielkiego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony. równocześnie kierunek rotacji opony RainSport 3 nie wpływa na wydajność aquaplaningu.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 94
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Barum Bravuris 4X4 215/60 R17 96 H 494 zł ZOBACZ cechy: Indeks nośności i szybkości: 96H-210KMH FRRocznik (CSV): DOT2015Opory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 72 dBZewnętrzny hałas (klasa): 3Termin realizacji: 2_3 BARUM Bravuris 4x4 Barum Bravuris 4x4 to opona letnia klasy ekonomicznej. Jest to pierwszy artykuł firmy Barum przeznaczony dla samochodów z napędem na cztery koła. Producent Barum od lat jest częścią koncernu Continental. Opona Bravuris 4x4 plasuje się w segmencie budżetowym. Łączy w sobie stosowny poziom bezpieczeństwa, dynamikę, wysoką jakość i niską, niebanalną cenę. Sprawdza się w każdych warunkach, jednocześnie na suchej, jak i na mokrej nawierzchni.Opona Barum Bravuris 4x4 jednakowo jak pozostałe produkty tej marki spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Inżynierowie zaprojektowali bardzo potężn konstrukcję, która sprawdza się w różnorodnych warunkach. Jedną z zalet tego modelu jest szybka i bezpieczna reakcja na ruchy kierownicy umożliwiająca precyzyjne prowadzenie. System żłobień znajdujących się w centralnej części opony Barum Bravuris 4x4 zapewnia wspaniałe przeniesienie ruchów wprost na drogę. Zezwala na to wykonywanie dynamicznych manewrów przy wysokich prędkościach, na przykład w trakcie wyprzedzania. Układ bloczków w centralnej części opony równomiernie rozprowadza naciski. Opona zużywa się równomiernie. Oponę Barum Bravuris 4x4 zaopatrzono dodatkowo w najróżniejszą ilość bloków bieżnika na środku i na czole opony. Umieszczono na nich specjalne lamele układające się we wzór, który podzielił powierzchnię opony na kilka segmentów. Tym sposobem yredukowano hałas i powiększono komfort akustyczny w czasie jazdy. W dodatku na mokrej nawierzchni opona Barum Bravuris 4x4 zachowuje wysokie cechy trakcyjne. Woda odprowadzana jest na zewnątrz za pomocą czterech szerokich kanałów znajdujących się w środkowej części opony. Dzięki specjalnemu wymodelowaniu działają one ekspresowo i wydajnie gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa. Pojazd nie traci przyczepności na mokrej nawierzchni zarówno w trakcie jazdy na wprost, jak i na ostrych zakrętach. Opona Barum Bravuris 4x4 dedykowana jest do samochodw typu SUV i innych aut z napędem na cztery koła. Nowoczesna rzeźba bieżnika gwarantuje prędkie odprowadzanie wody. Wysokie cechy opony zawiniają optymalna przyczepność i stosowne parametry trakcyjne na suchej i mokrej nawierzchni.
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Uniroyal Rainsport 3 225/50 R17 98 Y 363,22 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny rodzaj bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. ponadto wykorzystanie licznych krawdzi tncych bienika zagwarantuje doskona przyczepno. w konsekwencji skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zagwarantuje optymalne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii powodowane tarciem. efektem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni oraz wyduone przebiegi. Budowa i cechy Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca prędkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki ulepszonemu wypenianiu poprzez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. wyjątkowo dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua nieelastycznie poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na ulepszone przenoszenie si bocznych. elastyczne w kierunku wzdunym bloki barkowe:obszerny odcisk bienika dziki adekwatnemu dostosowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody marka Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie atuty koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array