R15

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H 186,56 zł ZOBACZ Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa etykieta; ( B, A, 1), 68dB ) Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE ) 1. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. mocne strony; ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning. 2. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie. atuty; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. 3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie. zalety; widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. 4. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. zalety; lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. 5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest niezwykle niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach. atuty; Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. 6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową. atuty; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. 7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach. mocne strony; wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. znakomite atrybuty na mokrej nawierzchni; Opona Sport BluResponse mieści specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą nad wyraz prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obfite centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania; Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. konstrukcja obniżająca zużycie paliwa; Dunlop Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wyprodukowanego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**. Niski poziom hałasu; Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego. *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Rozmiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744 **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 2 195/65 R15 91 T 235 zł ZOBACZ Dębica Passio 2 195/65R15 91T opona letnia osobowa etykieta ( E, C, 2)), 71dB ) Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- marka Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to w pełni nowa konstrukcja, która zagwarantuje o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Poprawia na dodatek osiągi niemal we wszelkich parametrach, przede wszystkim w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni, a także niepodatności na aquaplaning. Dzięki czemu Dębica Passio 2 genialnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, przeciętnych i niewiele znaczących. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania oraz wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to marka od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Konsumenci są gotowi rekomendować opony firmy Dębica, ponieważ proponują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są wytworzone specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Postępowe rozwiązania, bezpieczeństwo i trwałość za dostępną cenę - te parametry wywołują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swej poprzedniczki i stać się lubianym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik marki Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Postępowe rozwiązania wykorzystane w Passio 2, takie jak trafna pozycja klocków, a także kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, zapewniają bardziej równomierną pracę lepsze przebiegi. Dokładny układ bieżnika nie tylko zniża zużycie opony, ale wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 wykorzystano świeże, faliste klocki bieżnika, które powiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do ulepszonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Wzmocniona kompozycja opony - karkas oraz bloki w strefie barkowej - polepszają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku konsolidujeją bloki w głównych żebrach i powodują, że bieżnik jest nieelastyczniejszy. W rezultacie powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, nawet podczas mocnego skręcania. Podłużne spore rowki Dębica Passio 2 pozwalają w przystępny sposób odprowadzać wodę, rozszerzając niepodatność na aquaplaning, a zwiększona liczba promieniowych rowków udoskonala skuteczność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie ulepszonych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, a także przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, przypasowana do oczekiwań kupujących, dla których właśnie te części okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, iż Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie modna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych wymiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon standardowych letnich w Polsce. Nowa opona stworzona w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Falken ZE 914 195/55 R15 85 H 285 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma spory wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA cechy: Sezon: LETNIA Producent: FALKEN Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 195 Profil opony: 55 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R15 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Falken
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 85
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Hankook K120 Ventus V12 Evo2 195/50 R15 82 V 200 zł ZOBACZ Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 ekstremalna jazda dzięki zaawansowanej technologii Opona zaprojektowana dla kierowców szanujących wyrażać własny i gwarantująca doskonałe rezultaty w trakcie jazdy sportowej. właściwości Wzór bieżnika Wskaźnik zbieżnościKierowca może sprawdzić ustawienie zbieżności kół poprzez skontrolowanie stanu zużycia opon na zewnątrz i we wnętrzu. Wyrzut wodyWyrzut wody to funkcja skutecznego przyspieszenia usuwania wody ze środka do ściany rowka głównego. System chłodzenia Przyspiesza odprowadzanie wody i polepsza rozprowadzanie ciepła przy wysokich szybkościach. Niewidoczna technologia specyficzna technologia konstrukcji końcówki elementu bocznego obniża hałas dzięki zastosowaniu niewidocznej technice. Skośne krawędzie wspierają bloki w trakcie jazdy i powstawania hałasu. Skośne krawędzie redukują uderzenia. innowacyjne rozwiązania ograniczające hałas Zmniejszenie hałasu poprzez zastosowanie pokaźniejszej liczby rowków. (wykorzystanie 5 rowków)Zoptymalizowanie odstępu między blokami średnimi. (optymalizacja rowka M) technika mieszankizastosowanie nowego polimeru styrenu z grupą funkcjonalną polepsza mieszankę chemiczną. Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na suchej/mokrej nawierzchni i mniejsze opory w trakcie toczenia. znaczna powłoka pasa stalowego ulepszone prowadzenie na nawierzchni suchej/mokrej. Osnowa poliestrowa o wysokiej gęstości lepsza sztywność oraz wytrzymałość ściany bocznej. Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności ulepszona sterowność i parametry prowadzenia. konkretna jednowłóknowa drutówka lepsza jednolitość oraz ułatwiony montaż opony.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Kleber Dynaxer HP3 195/65 R15 91 H 291 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA cechy: Sezon: LETNIA Producent: KLEBER Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 195 Profil opony: 65 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R15 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Continental ContiEcoContact 5 195/65 R15 91 H 306 zł ZOBACZ Bezpieczna i przychylna dla środowiska: ContiEcoContact 5 Połączenie krótkiej drogi hamowania na mokrych i suchych drogach z niskim oporem toczenia od dawna stanowiło problem dla producentów opon. Nowa ContiEcoContact 5 eliminuje tę trudność. Inżynierowie koncernu Continental dokonali bowiem przełomu technicznego i konstrukcyjnego w zakresie wszystkich elementów składowych opony. Nowatorski jest: karkas, mieszanka, kontur opony i wzór bieżnika.Opór toczenia jest efektem odkształceń opony jakie występują podczas jazdy. Konflikt między oporem toczenia i prowadzeniem wynika z konstrukcji opony. Wykorzystana mieszanka wpływa na niskie opory toczenia i krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Kontur opony rozszerza osiągane przebiegi, a wzór bieżnika polepsza charakterystykę hamowania w deszczu. Suma tych wszystkich korzyści sprawia, że nowa opona Continental odznacza się lepszymi osiągami i bardziej stabilną charakterystyką prowadzenia. szczegóły techniczne Bezpieczna i przychylna dla środowiska.Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwa.Połączenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych powoduje, iż nowa opona letnia ContiEcoContact 5 proponuje użytkownikom nad wyraz niski opór toczenia, a także bezpieczną charakterystykę jazdy. Opór toczenia został obniżony łącznie o 20%0osiągane przebiegi wydłużono o 12% a krótką drogę hamowania, z których słynęła jej poprzedniczka jeszcze skrócono. Inżynierom z Continental udało się udowodnić, iż dalszy postęp w branży oponiarskiej jest realny - pod warunkiem, iż wszystkie komponenty opony są precyzyjnie dobrane do wyróznionego celu. Opona Continental ContiEcoContact 5 łączy w sobie oszczędność minimalistycznców, ekonomiczne zużycie paliwa i krótką drogę hamowania.Krótsza i bezpieczniejsza droga hamowania na mokrym.Skład mieszanki bieżnika współczesnej opony samochodowej decyduje o wielu jej własnościach. Jedną z najważniejszych jest dobra przyczepność na mokrych drogach – co na ogół negatywnie wpływa na opór toczenia. Chemicy pracujący dla marki Continental byli zdeterminowani żeby rozwiązać ten problem. Dlatego również w letniej oponie ContiEcoContact 5 zastosowali mieszankę, która zmniejsza opór toczenia o 5% i zarazem jeszcze bardziej skraca drogę hamowania opony. Jak tego dokonali? W wyniku wielu badań i doświadczeń uzyskali model prekursorskich łańcuchów polimerowych, jeszcze mocniej wiążących krzemiany w związkach chemicznych. Ogranicza on wewnętrzny ruch chemicznych elementów mieszanki a przez to powiększa przyczepność na mokrych drogach. Dzięki temu udało się znacznie obniżyć opór toczenia, przy jednoczesnym skróceniu drogi hamowania wporównaniu z poprzednim modelem naturalnej opony.adekwatne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniachWzór bieżnika opony ma także wpływ na opór toczenia i charakterystykę hamowania na mokrych drogach. Problem stanowi zmniejszenie deformacji bieżnika na powierzchni przylegania. By to uzyskać, inżynierowie w blokach bieżnika zastosowali cienkie lamele działające w czasie jazdy niczym wycieraczki na mokrych drogach. Podczas kontaktu z nawierzchnią drogi szybko usuwają warstwę wody, z którą blok ma kontakt i powodują tym samym krótką, bezpieczną drogę hamowania.Mniejsza utrata energii przy korzystnej charakterystyce prowadzenia. Inżynierowie pracujący nad konstrukcją nowej ContiEcoContact 5 postawili sobie za cel zmniejszenie o co najmniej 6% oporu toczenia powstałego na skutek odkształceń. Poszukując nowych rozwiązań, skupili się na ścianie bocznej i stopce opony. Ważne było, by poziom bezpieczeństwa - posiadający istotne znaczenie dla szybkich manewrów w niebezpiecznych sytuacjach - nie pozostał obniżony. Dlatego konstruktorzy opracowali zmieniony profil drutówki wyprodukowany z twardszego materiału, usztywniającego oponę i zniżającego deformację w obrębie stopki. Z kolei nową mieszankę zastosowano w ścianie bocznej opony, umożliwiając tym samym zmniejszenie grubości zastosowanego w tym miejscu materiału produkcyjnego - a dzięki czemu masy opony. Skutkiem tych działań jest powstanie pionierskiej konstrukcji, w której poszczególne elementy wyśmienicie ze sobą współgrają. Opona jest bardziej elastyczna w części ściany bocznej, nie marnując przy tym korzystnej charakterystyki prowadzenia.zalety Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwaKrótsza i bezpieczna droga hamowania na mokrymstosowne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniach wykonana do samochodów klasy przeciętnej i kompaktowych. doskonała do bezpiecznej i oszczędnej jazdy. Marka Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają obniżyć zużycie paliwa. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony wykorzystane m. In. W modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Michelin Energy Saver+ 185/65 R15 88 T 265 zł ZOBACZ przeznaczona do samochodów miejskich, rodzinnych i minivanów KORZYŚCI artykułu: Oszczędzaj do 60 litrów paliwa w porównaniu z poprzedniczką opony (1)na dodatek bezpieczeństwo i wytrzymałość opon MICHELIN technika: Zoptymalizowany profilEco N Grippowłoka wewnętrzna Zoptymalizowany profil Bezpieczniejsza: O 10% większa powierzchnia kontaktu z nawierzchnią zagwarantuje znakomitą przyczepność. Dzięki mniejszemu nagrzewaniu się gumy. Eco N Grip większa oszczędność paliwa i dłuższa odporność: Nowa, zastrzeżona technika Eco 'N' Grip jest oparte na rozwiązaniu, które wzmacnia wiązania molekularne i ogranicza nagrzewanie się opony. powłoka wewnętrzna większa oszczędność paliwa: powłoka polimerów pod bieżnikiem ogranicza opór toczenia opony i podnosi jej skuteczność energetyczną. dane prawne:(1)Szacunkowa wartość oszczędności paliwa dla opon MICHELIN Energy™ Saver+ w porównaniu do opon poprzedniej generacji zamontowanych na samochodach z silnikami benzynowymi, obliczona podczas testów oporów toczenia przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2012 r. Na oponach w rozmiarach 175/65 R 14 T i 195/65 R 15 H na dystansie odpowiadającym okresowi eksploatacji opony, tj. 45 000 km (badanie wewnętrzne 2013 r.). O 33,3% pokaźniejszy przebieg w porównaniu z oponami konkurencji (1) polecana poprzez 95% kierowców (1) Wyniki testów DEKRA TESTCENTERS z roku 2014 ew. 2015, przeprowadzonych na zlecenie Michelin – w zależności od asortymentu, a także interwałów między średnimi przebiegami opon znajdujących się w ofercie marki MICHELIN w porównaniu z konkurencją przedstawiają się następująco: - MICHELIN Energy Saver + vs. BRIDGESTONE Ecopia EP150, CONTINENTAL ContiEcoContact 5, DUNLOP Sport BluResponse, GOODYEAR EfficientGrip Performance, PIRELLI Cinturato P1 Verde Ecoimpact.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 5 195/65 R15 91 H 312,20 zł ZOBACZ Continental ContiPremiumContact 5 195/65R15 91H opona letnia osobowa etykieta; ( C, A, 2)), 71dB ) Najnowsza opona ContiPremiumContact 5 zwyciężyła w pierwszym tegorocznym rankingu letnich opon. W trakcie testu przeprowadzonego przez magazyn ACE Lenkrad, opona okazała się niezrównana spomiędzy 14 innych modeli opon letnich w rozmiarze 205/55 R 16. Continental, który od lat jest liderem rankingów opon letnich po raz kolejny dowiódł,tworzony przez niego bieżnik ContiPremiumContact 5 to towar najwyższej klasy. O sukcesie opony zdecydowały najwyższe noty uzyskane za hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni, a także jej wspaniała przyczepność podczas pokonywania śliskich zakrętów. ContiPremiumContact 5 osiągnął w dodatku najkrótszą drogę hamowania na suchych nawierzchniach. " nieporównana w warunkach zmiennych temperatur " Krótka droga hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach; Nowo opracowane krawędzie 3D uniemożliwiają podwijaniu się i deformacji bloków bieżnika w trakcie hamowania, gwarantując równomierny rozkład sił. Ponadto na mokrych nawierzchniach krawędzie bloków przecinają warstwę wody dając efekt wycieraczki. Skutkuje to jeszcze krótszymi drogami hamowania na suchych, a w szczególności na mokrych nawierzchniach. wspaniała przyczepność i stosowne prowadzenie w każdej sytuacji; Zoptymalizowane komputerowo makro bloki maksymalizują powierzchnię przylegania opony w chwili występowania obszernych sił bocznych oraz podczas hamowania. Na dodatek, widocznie lepszą stabilność jazdy – dla idealnego prowadzenia i niesamowitej przyczepności, choćby w skrajnych sytuacjach. wygodna jazda i niższe opory toczenia; Połączenie rozciągliwego barku i usztywnionej stopki opony zapewnia adekwatną sprężystość i większą stabilność ściany bocznej. Skutkuje to zauważalną poprawą komfortu jazdy, idealnym prowadzeniem i niższym oporem toczenia.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainexpert 3 185/65 R15 88 T 183,70 zł ZOBACZ Uniroyal RainExpert 3 185/65R15 88T opona letnia osobowa etykieta; ( C, A, 2)), 70dB) " Czarny rekin " tak nazwano nowy bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3. Użyta w niej progresywna technika Skóry Rekina (SST) zapewnia - dzięki strukturze niewielkich żeber - szybsze odprowadzenie wody, gwarantując doskonałą ochronę przed aquaplaningiem. W stosowny sposób łączy w sobie atuty asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika. Idealna ochrona przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania. Nad wyraz dobra przyczepność na zakrętach. Niski poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony. "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu" genialna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy. perfekcyjna wytrzymałość na aquaplaning.Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni. nieprzeciętna oporność na aquaplaning. Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 pozostała wyposażona w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny rodzaj bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. użycie licznych krawędzi tnących bieżnika zapewnia idealna przyczepność.na skutek czego skraca się droga hamowania jednocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni. Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 gwarantuje trafne cechy w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.rezultatem są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi. Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody. Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie atuty koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie posiada ich wad! Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury. W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy wydajności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina. Funkcjonalność: Przepływ wody po gładkiej powierzchni wywołuje turbulencję. Turbulencja wody za każdym razem rozszerza opory przepływu. Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji. zastosowanie: W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina została użyta w kanałach obwodowych bieżnika: Korzyści: W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji. RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie: Opona RainExpert 3 wyposażona jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.podczas montażu opony na feldze należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony: Outside ( na zewnątrz kola ) Inside ( do w środku koła ) Aquaplaning - puste przestrzenie Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny element łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze dłoni. Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Liczba pustych przestrzeni uzależniona jest wyłącznie od rozmiaru rowków bieżnika. Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni: Im pokaźniejsza ilość wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest sprawniejsza. Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma zasadniczy wpływ na efektywność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym efektywniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem. Dłuższe i bardziej strome rowki są wydajniejsze: Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak jeszcze do pokaźnego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony. jednocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na skuteczność aquaplaningu.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Barum Vanis 2 195/70 R15 104 R 230 zł ZOBACZ Vanis 2 - otwarcie nowych możliwościJeśli chcesz podróżować bez obaw.Nowy Barum Vanis 2 sprosta Twoim wymaganiom!Opony Vanis 2 charakteryzuje istotnie zrównoważony charakter: pionierska rzeźba bieżnika z płaskim konturem zapewnia dłuższe przebiegi skutkujące wysoką produktywnością ekonomiczną. Jeśli oczekujesz wysokiego komfortu, rozszerzonego bezpieczeństwa dzięki skróconej drodze hamowania oraz minimalizacji ryzyka aquaplaningu, Barum Vanis 2 jest tym, czego szukasz.Bezpieczeństwo: ochrona przed aquaplaningiemTrzy pokaźne, obwodowe kanały odprowadzające wodę.prędkie odprowadzenie wody podczas jazdy na mokrej nawierzchni.Zredukowane ryzyko powstania aquaplaningu.Bezpieczeństwo: hamowanie na suchej nawierzchniZblokowane żebra w częsci centralnej i zrównoważony, blokowy układ bieżnika.Zoptymalizowana sztywność bieżnika i większa stabilność obowdowa.Wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki krótkiej drodze hamowania na suchej nawierzchni.wydajność kosztowa: płaski kontur Płaski kontur bieznika, a także odporna na zużycie mieszanka.Lepszy kontakt z nawierzchnią gwarantuje słuszne zużycie bieżnika.rewelacyjny stosunek ceny do jakości dzięki większym przebiegom.efektywność kosztowa: ochrona ściany bocznej konkretna ściana boczna z dodatkowym gumowym wzmocnieniem.Ochrona ściany bocznej przed przetarciem o krawężniki.skuteczność kosztowa dzieki wydłużonemu okresowi eksploatacji.Komfort: redukcja hałasuBlokady hałasu w strefie barkowej.Hałas nie wydostaje się na zewnątrz dzięki zamkniętym kanałom w części barkowej. Podwyższony komfort podróżowania dzięki niskiej emisji hałasu....
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości R
  • Typ pojazdu dostawczy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Kleber Dynaxer HP3 185/65 R15 88 T 284 zł ZOBACZ parametry: Indeks nośności i prędkości: 88T-190KMHOpory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 71 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2 Kleber Dynaxer HP3 to opona klasy przeciętnej na sezon letni. Dostosowana jest do jazdy w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych. Jej progresywny bieżnik gwarantuje wysoką przyczepność i staranne sterowanie. Jej zaletą są także długie przebiegi, dzięki czemu model jest oszczędnym rozwiązaniem do codziennego używania.Model HP3 to następczyni bieżnika HP2. Opona stanowi kontynuację serii Dynaxer wprowadzonej w 2000 roku. W porównaniu do starszego modelu, uzyskano ulepszenie parametrów w zakresie przyczepności ma mokrej nawierzchni i obszerniejszej niepodatności na zużycie. Jedną z głównych modyfikacji było wykorzystanie nowoczesnej, hybrydowej mieszanki gumowej. Łączy ona zaawansowane cząsteczki krzemionki ze specjalnymi polimerami. Tworzywo zachowuje stosowną równowagę między przyczepnością na mokrych nawierzchniach a niepodatnością na ścieranie. Bieżnik opony Kleber Dynaxer HP3 dopasowany jest do zmiennych, środkowoeuropejskich warunków atmosferycznych. Podczas jazdy na mokrej nawierzchni za bezpieczeństwo odpowiadają łukowate rowki na barkach, a także pokaźne kanały wzdłużne, które wydajnie usuwają ciecz na boki, a także zniżają ryzyko poślizgu hydrodynamicznego. Na suchej drodze liczne, ostre krawędzie gwarantują wysoką przyczepność, natomiast centralny pas odpowiada za komunikację między drogą a układem kierowniczym. Kleber Dynaxer HP3 asygnowana jest do samochodów miejskich, kompaktowych i minivanów o przeciętnych mocach i objętościach silnika.
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Kumho KH27 185/65 R15 88 H 258 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA atrybuty: Sezon: LETNIA Producent: KUMHO Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 185 Profil opony: 65 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: B Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R15 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Kumho
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 V 205 zł ZOBACZ atuty: Oszczędność paliwa.perfekcyjne trzymanie na mokrym.Komfort jazdy. Opis opony: PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW. O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.Niski poziom hałasu. doskonałe cechy na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą bardzo prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Szerokie centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te w dodatku usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. kompozycja zniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba wytworzonego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do średniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i cechy pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.atuty wyśmienita stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest szczególnie odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array