R14

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Continental ContiPremiumContact 5 175/65 R14 82 T 213 zł ZOBACZ tworzona do samochodów klasy średniej i luksusowych.perfekcyjna przyczepność i słuszne prowadzenie w każdej sytuacjiKrótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni komfortowa jazda i niższe opory toczenia Producentem i gwarantem jakości opon jest producent: ContinentalGrupa Continental pozostała założona w roku 1871 w Hanowerze w Niemczech. Obecnie zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu producentów opon, mając około 6% udziałów w rynku.Grupa Continental obecna jest na całym świecie. Jej obroty w roku 2008 osiągnęły poziom 6,5 miliarda euro, a wynik finansowy netto wyniósł 656 milionów euro.Continental ma konkretną pozycję na rynku europejskim, jeśli chodzi o produkcję opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zadowala się renomą ze względu na gamy opon zimowych i wysoką jakość swych produktów.Niemiecka grupa posiada 26 zakładów. Na koniec roku 2008 zatrudniała ponad 56 000 pracowników w 14 krajach.Wśród innowacji, które przyniosły rozgłos marce, można wymienić opnę M+S („mud + snow", błoto i śnieg) i oponę o ultrawysokich osiągach ContiSportContact Vmax, pierwszą oponę homologowaną do szybkości przekraczających 360 km/h.W roku 2008 grupa Continental przeznaczyła 222 miliony euro na badania naukowe i rozwój, co stanowiło 3,4% jej obrotów.Pozostałe linie towarów Continental to opony do motocykli, samochodów ciężarowych, sprzętów budowlanych i rolniczych oraz rowerów.Oprócz opon Continental produkuje inne części montowane w samochodach nowych, plasując się w tej branży na piątym miejscu w rankingu światowym....
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 2 175/65 R14 82 T 219,52 zł ZOBACZ ContiPremiumContact™ 2 - do samochodów klasy przeciętnej i wyższej Opona ContiPremiumContact™ 2 prekursorskie rowki 3-D. Nowoczesna technologia bieżnika zagwarantuje skróconą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Dzięki rowkom 3-D, woda jest odprowadzana bardziej efektywnie, gwarantując rewelacyjną ochronę przed aquaplaningiem. Technika 3-D zapewnia także lepszą stabilność opony. ContiPremiumContact 2™ jest mniej podatna na odkształcenia, co ulepsza kierowalność samochodu. detaly technologiczne: postępowe rowki 3-D:Cechą szczególną ContiPremiumContactTM 2 są unikalne rowki 3-D, które skracają drogę hamowania na mokrej i suchej drodze i trafną ochronę przed aquaplaningiem.Specjalny zarys rowków 3-D udoskonaloną ochronę przed aquaplaningiem.Lepsze prowadzenie dzięki asymetrycznej rzeźbie bieżnika. zalety: innowacyjna technologia trójwymiarowych rowków bieżnika zagwarantuje krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zoptymalizowany kontur opony rozszerza wytrzymałość na aquaplaning. Nowa mieszanka bieżnika gwarantująca świetną przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu długiej żywotności opony. Rozszerzona precyzja kierowania i stabilność jazdy. Obniżony poziom szumów toczenia. ContiPremiumContact 2 - opona bezpieczna i komfortowa. Do samochodów klasy średniej i wytwornych. Producent Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o adekwatnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Nadzwyczajne osiągi w dziedzinie hamowania równocześnie na suchej jak i mokrej nawierzchni. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony wykorzystane m. In. W modelach: Audi A1/A6, BMW Series 3/5, Nissan Qashqai i VW Passat.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport BluResponse 185/60 R14 82 H 188 zł ZOBACZ mocne strony: Oszczędność paliwa.rewelacyjne trzymanie na mokrym.Komfort jazdy. Opis opony: PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW. O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.Niski poziom hałasu. doskonałe właściwości na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą wyjątkowo prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obfite centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te na dodatek umocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. konstrukcja zmniejszająca zużycie paliwa Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytworzonego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.zalety znakomita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest wyjątkowo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 5 165/70 R14 81 T 203 zł ZOBACZ produkowana do samochodów klasy średniej i luksusowych.perfekcyjna przyczepność i adekwatne prowadzenie w każdej sytuacjiKrótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni komfortowa jazda i niższe opory toczenia Producentem i gwarantem jakości opon jest firma: ContinentalGrupa Continental pozostała założona w roku 1871 w Hanowerze w Niemczech. Obecnie zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu producentów opon, mając około 6% udziałów w rynku.Grupa Continental obecna jest na całym świecie. Jej obroty w roku 2008 osiągnęły poziom 6,5 miliarda euro, a wynik finansowy netto wyniósł 656 milionów euro.Continental ma konkretną pozycję na rynku europejskim, jeśli chodzi o produkcję opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Raduje się renomą ze względu na gamy opon zimowych i wysoką jakość swych produktów.Niemiecka grupa ma 26 zakładów. Na koniec roku 2008 zatrudniała ponad 56 000 pracowników w 14 krajach.Wśród innowacji, które przyniosły rozgłos marce, można wymienić opnę M+S („mud + snow", błoto i śnieg) i oponę o ultrawysokich osiągach ContiSportContact Vmax, pierwszą oponę homologowaną do szybkości przekraczających 360 km/h.W roku 2008 grupa Continental przeznaczyła 222 miliony euro na badania naukowe i rozwój, co stanowiło 3,4% jej obrotów.Pozostałe linie produktów Continental to opony do motocykli, samochodów ciężarowych, urządzeń budowlanych i rolniczych i rowerów.Oprócz opon Continental produkuje inne elementy montowane w samochodach nowych, plasując się w tej branży na piątym miejscu w rankingu światowym....
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 81
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 2 185/60 R14 82 T 197 zł ZOBACZ cechy: Indeks nośności i szybkości: 82T-190KMHRocznik: 2014Rocznik (CSV): DOT2014Opory toczenia: FPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 70 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2Termin realizacji: 2_3 Opona Dębica Passio 2 łączy właściwości opon z kategorii i Komfort: doskonale sprawdza się na polskich drogach, zapewniając ekonomiczną oraz komfortową jazdę.Zoptymalizowany kontur Passio 2 przyczynia się do równomiernego nacisku na całej szerokości opony, a tym samym do równomiernego zużywania się bieżnika. Umocnione elementy żebra centralnego wraz ze nieelastycznymi blokami bocznymi, zrównoważone prowadzenie auta w każdych warunkach. Z kolei pokaźne rowki obwodowe, a także poprzeczne efektywnie odprowadzają wodę spod czoła opony, minimalizując ryzyko wystąpienia aquaplaningu. TC Dębica S.A. Jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych. Wiodącą pozycję zajmuje ponadto na rynku opon całostalowych do samochodów ciężarowych, opon do samochodów terenowych, sprzętów i urządzeń rolniczych, a także innych produktów z branży oponiarskiej. Produkty TC Dębica S.A. Odpowiadają wszelkim światowym standardom i wymogom. Według danych Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, TC Dębica S.A. Jest największym inwestorem i zakładem pracy w Dębicy i na Podkarpaciu. Zatrudnia blisko 2800 pracowników, współpracując z ponad 300 firmami lokalnymi. Od 1995 r. Spółka pozyskała inwestora strategicznego, amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company, który obecnie ma 66,052% akcji Spółki.marka produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w 60 krajach na 6 kontynentach, m.in. W szerokiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Barum Vanis 2 185/80 R14 102 Q 206,31 zł ZOBACZ Vanis 2 - otwarcie nowych możliwościJeśli chcesz podróżować bez obaw.Nowy Barum Vanis 2 sprosta Twoim wymaganiom!Opony Vanis 2 znamionuje bardzo jednostajny charakter: pionierska rzeźba bieżnika z płaskim konturem gwarantuje dłuższe przebiegi skutkujące wysoką produktywnością ekonomiczną. Jeśli oczekujesz wysokiego komfortu, rozszerzonego bezpieczeństwa dzięki skróconej drodze hamowania i minimalizacji ryzyka aquaplaningu, Barum Vanis 2 jest tym, czego szukasz.Bezpieczeństwo: ochrona przed aquaplaningiemTrzy obszerne, obwodowe kanały odprowadzające wodę.prędkie odprowadzenie wody w trakcie jazdy na mokrej nawierzchni.Zredukowane ryzyko powstania aquaplaningu.Bezpieczeństwo: hamowanie na suchej nawierzchniZblokowane żebra w częsci centralnej i jednostajny, blokowy układ bieżnika.Zoptymalizowana sztywność bieżnika i pokaźniejsza stabilność obowdowa.Wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki niedługiej drodze hamowania na suchej nawierzchni.skuteczność kosztowa: płaski kontur Płaski kontur bieznika i niepodatna na zużycie mieszanka.Lepszy kontakt z nawierzchnią gwarantuje adekwatne zużycie bieżnika.genialny stosunek ceny do jakości dzięki pokaźniejszym przebiegom.wydajność kosztowa: ochrona ściany bocznej potężna ściana boczna z dodatkowym gumowym wzmocnieniem.Ochrona ściany bocznej przed przetarciem o krawężniki.sprawność kosztowa dzieki wydłużonemu okresowi eksploatacji.Komfort: redukcja hałasuBlokady hałasu w strefie barkowej.Hałas nie wydostaje się na zewnątrz dzięki zamkniętym kanałom w części barkowej. Podwyższony komfort podróżowania dzięki niskiej emisji hałasu....
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości Q
  • Typ pojazdu dostawczy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dębica PASSIO 2 175/65 R14 82 T 132,84 zł ZOBACZ parametry: Indeks nośności i prędkości: 82T-190KMHRocznik: 2015Opory toczenia: FPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 69 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2Termin realizacji: 1 Opona Dębica Passio 2 łączy parametry opon z kategorii oraz Komfort: idealnie sprawdza się na polskich drogach, gwarantując ekonomiczną oraz komfortową jazdę.Zoptymalizowany kontur Passio 2 przyczynia się do równomiernego nacisku na całej szerokości opony, a tym samym do równomiernego zużywania się bieżnika. Usztywnione komponenty żebra centralnego wraz ze nieelastycznymi blokami bocznymi, jednostajne prowadzenie auta w każdych warunkach. Z kolei obfite rowki obwodowe i poprzeczne wydajnie odprowadzają wodę spod czoła opony, minimalizując ryzyko wystąpienia aquaplaningu. TC Dębica S.A. Jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych. Wiodącą pozycję zajmuje jeszcze na rynku opon całostalowych do samochodów ciężarowych, opon do samochodów terenowych, maszyn i sprzętów rolniczych, a także innych artykułów z branży oponiarskiej. Produkty TC Dębica S.A. Odpowiadają wszelkim światowym standardom i wymogom. Według danych Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, TC Dębica S.A. Jest największym inwestorem i zakładem pracy w Dębicy i na Podkarpaciu. Zatrudnia blisko 2800 pracowników, współpracując z ponad 300 firmami lokalnymi. Od 1995 r. Spółka pozyskała inwestora strategicznego, amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company, który aktualnie ma 66,052% akcji Spółki.firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w 60 krajach na 6 kontynentach, m.in. W pokaźnej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Kleber Dynaxer HP3 165/65 R14 79 T 163,87 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA cechy: Sezon: LETNIA Producent: KLEBER Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 165 Profil opony: 65 Indeks szybkości: T-190KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R14 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainexpert 3 175/65 R14 82 T 139,29 zł ZOBACZ Uniroyal RainExpert 3 175/65R14 82T opona letnia osobowa etykieta; ( E, B, 2)), 70dB) "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu" wyśmienita ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy. wyśmienita odporność na aquaplaning.Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni. nadzwyczajna wytrzymałość na aquaplaning. Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 pozostała wyekwipowana w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny wariant bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. użycie licznych krawędzi tnących bieżnika zagwarantuje idealna przyczepność.w wyniku czego skraca się droga hamowania równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni. Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 zagwarantuje słuszne parametry w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.rezultatem są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi. Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody. Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie mocne strony koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, lecz nie posiada ich wad! Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury. W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy produktywności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina. Funkcjonalność: Przepływ wody po przygładzonej powierzchni powoduje turbulencję. Turbulencja wody zawsze rozszerza opory przepływu. Dzięki zaimplementowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji. wykorzystanie: W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina została zastosowana w kanałach obwodowych bieżnika: Korzyści: W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji. RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie: Opona RainExpert 3 wyekwipowana jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.podczas montażu opony należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony: Aquaplaning - puste przestrzenie Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny element łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze rąk. Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Ilość pustych przestrzeni uzależniona jest wyłącznie od rozmiaru rowków bieżnika. Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:Im większa liczba wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest produktywniejsza. Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma znaczący wpływ na sprawność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym sprawniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem. Dłuższe i bardziej strome rowki są skuteczniejsze: Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 gwarantują odprowadzanie wody do barku jak na dodatek do obfitego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony. równocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na skuteczność aquaplaningu.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Nokian LINE 185/65 R14 86 H 181,59 zł ZOBACZ Wet performer, specjalistka od mokrej nawierzchniskrupulatna i stabilna w momentalnie zmieniających się warunkach pogodowychunikatowa przyczepność i maksymalne bezpieczeństwo na mokrej nawierzchniWysoki komfort i ekonomiczność świeże opony letnie High Performance Nokian Line świetnie sobie radzą w momentalnie zmieniających się warunkach drogowych latem. Progresywne rozwiązania takie jak lamelki Cross-Block i faliste rowki zapewniają Nokian Line doskonałą sterowność i korzystną przyczepność, choćby na śliskich i mokrych nawierzchniach w deszczowych warunkach.Ta nowa opona, specjalnie zaprojektowana do samochodów rozwijających dużą moc, zachwyca swym jednostajnym prowadzeniem i dzięki niej od wczesnej wiosny aż do późnej jesieni jazda jest bezkompromisowo bezpieczna i wygodna.progresywne rozwiązania maksymalizują przyczepność na mokrej nawierzchniwyjątkowe lamelki Cross-Block na centralnym żebrze posiadają podwójne działanie. W pobliżu barku zewnętrznego łączą się ze niesprężystiejszym żebrem i nadają oponie stabilność. Sprężyściejsze lamelki Cross na żebrze obok barku wewnętrznego zapewniają miękki kontakt z nawierzchnią, zniżając w ten sposób opory toczenia, zużycie paliwa oraz hałas.W celu wyeliminowania aquaplaningu w głównych rowkach poprzecznych barku zewnętrznego ponadto znajdują się oddzielne rowki retencyjne (Swoop Grooves). Te eliptyczne szczeliny zatrzymują więcej wody dzięki powiększeniu objętości rowków poprzecznych. Ich zarys zapewnia genialną przyczepność twardej opony do mokrej nawierzchni, choćby w sytuacji zużycia.Stabilność i precyzja nawet przy wyższych prędkościachstandardowy dla gamy opon letnich Nokian, zwycięzcy rankingów, asymetryczny kształt bieżnika polepsza komfort jazdy i upraszcza kierowanie. Dzięki pokaźniejszym, połączonym blokom na barku zewnętrznym opona jest stabilniejsza.Żebro centralne wzmacnia środkową część, gdzie pod powierzchnią znajduje się nieelastyczniejsza mieszanka gumy. Gwarantuje to bezawaryjne atrybuty jezdne, choćby przy obszerniejszych prędkościach i w ekstremalnych sytuacjach.Precyzję jazdy w dodatku ulepsza sprężysta podwójna podpora bloków na barku zewnętrznym. 20-stopniowe skosy na ściankach rowków podpierają okolice barku i genialny komfort jazdy na zakrętach, przy zmianie pasa i w trakcie wyprzedzania.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 86
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Kleber Dynaxer HP3 175/65 R14 86 T 209,58 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: KLEBER Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 175 Profil opony: 65 Indeks prędkości: T-190KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R14 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 86
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 2 165/70 R14 81 T 215 zł ZOBACZ ContiPremiumContact™ 2 - do samochodów klasy średniej i wyższej Opona ContiPremiumContact™ 2 pionierskie rowki 3-D. Postępowa technika bieżnika gwarantuje skróconą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Dzięki rowkom 3-D, woda jest odprowadzana bardziej efektywnie, gwarantując idealną ochronę przed aquaplaningiem. Technologia 3-D zagwarantuje także ulepszoną stabilność opony. ContiPremiumContact 2™ jest mniej podatna na odkształcenia, co polepsza kierowalność samochodu. szczegóły technologiczne: innowacyjne rowki 3-D:Cechą szczególną ContiPremiumContactTM 2 są oryginalne rowki 3-D, które skracają drogę hamowania na mokrej i suchej drodze oraz adekwatną ochronę przed aquaplaningiem.Specjalny kształt rowków 3-D ulepszoną ochronę przed aquaplaningiem.Lepsze prowadzenie dzięki asymetrycznej rzeźbie bieżnika. zalety: innowacyjna technika trójwymiarowych rowków bieżnika zagwarantuje krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zoptymalizowany kontur opony rozszerza niepodatność na aquaplaning. Nowa mieszanka bieżnika zapewniająca doskonałą przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu długiej żywotności opony. Zwiększona precyzja kierowania i stabilność jazdy. Obniżony poziom szumów toczenia. ContiPremiumContact 2 - opona bezpieczna i komfortowa. Do samochodów klasy przeciętnej i ekskluzywnych. Producent Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o trafnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Genialne osiągi w dziedzinie hamowania jednocześnie na suchej jak i mokrej nawierzchni. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony wykorzystane m. In. W modelach: Audi A1/A6, BMW Series 3/5, Nissan Qashqai i VW Passat.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 81
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Continental ContiEcoContact 5 165/65 R14 79 T 200 zł ZOBACZ Bezpieczna i przyjazna dla środowiska: ContiEcoContact 5 Połączenie niedługiej drogi hamowania na mokrych i suchych drogach z niskim oporem toczenia od dawna stanowiło problem dla producentów opon. Nowa ContiEcoContact 5 likwiduje tę trudność. Inżynierowie koncernu Continental dokonali bowiem przełomu technologicznego i konstrukcyjnego w zakresie wszystkich części składowych opony. Pionierski jest: karkas, mieszanka, kontur opony i wzór bieżnika.Opór toczenia jest skutkiem odkształceń opony jakie występują podczas jazdy. Konflikt pomiędzy oporem toczenia i prowadzeniem wynika z konstrukcji opony. Użyta mieszanka wpływa na niskie opory toczenia i krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Kontur opony zwiększa osiągane przebiegi, a wzór bieżnika ulepsza charakterystykę hamowania w deszczu. Suma tych wszystkich korzyści powoduje, iż nowa opona Continental odznacza się lepszymi osiągami i bardziej zrównoważoną charakterystyką prowadzenia. szczegóły techniczne Bezpieczna i przychylna dla środowiska.Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwa.Połączenie wielu innowacyjnych rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, że nowa opona letnia ContiEcoContact 5 oferuje użytkownikom stanowczo niski opór toczenia oraz bezpieczną charakterystykę jazdy. Opór toczenia został obniżony łącznie o 20%0osiągane przebiegi wydłużono o 12% a krótką drogę hamowania, z których słynęła jej poprzedniczka jeszcze skrócono. Inżynierom z Continental udało się udowodnić, iż dalszy postęp w branży oponiarskiej jest realny - pod warunkiem, że wszystkie elementy opony są skrupulatnie dobrane do wyodrębnionego celu. Opona Continental ContiEcoContact 5 łączy w sobie oszczędność surowców, ekonomiczne zużycie paliwa i krótką drogę hamowania.Krótsza i bezpieczniejsza droga hamowania na mokrym.Skład mieszanki bieżnika współczesnej opony samochodowej decyduje o wielu jej własnościach. Jedną z najważniejszych jest dobra przyczepność na mokrych drogach – co głównie negatywnie wpływa na opór toczenia. Chemicy pracujący dla firmy Continental byli zdeterminowani aby rozwiązać ten problem. Dlatego też w letniej oponie ContiEcoContact 5 zastosowali mieszankę, która obniża opór toczenia o 5% i zarazem jeszcze bardziej skraca drogę hamowania opony. Jak tego dokonali? W wyniku wielu badań i doświadczeń uzyskali model pionierskich łańcuchów polimerowych, jeszcze mocniej wiążących krzemiany w związkach chemicznych. Ogranicza on wewnętrzny ruch chemicznych części mieszanki a przez to zwiększa przyczepność na mokrych drogach. Dzięki temu udało się pokaźnie ograniczyć opór toczenia, przy jednoczesnym skróceniu drogi hamowania wporównaniu z poprzednim modelem organicznej opony.trafne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniachWzór bieżnika opony ma także wpływ na opór toczenia i charakterystykę hamowania na mokrych drogach. Problem stanowi zmniejszenie deformacji bieżnika na powierzchni przylegania. Żeby to uzyskać, inżynierowie w blokach bieżnika zastosowali cienkie lamele działające w czasie jazdy niczym wycieraczki na mokrych drogach. Podczas kontaktu z nawierzchnią drogi momentalnie usuwają warstwę wody, z którą blok ma kontakt i powodują tym samym krótką, bezpieczną drogę hamowania.Mniejsza utrata energii przy korzystnej charakterystyce prowadzenia. Inżynierowie pracujący nad konstrukcją nowej ContiEcoContact 5 postawili sobie za cel zmniejszenie o co najmniej 6% oporu toczenia powstałego na skutek odkształceń. Poszukując nowych rozwiązań, skupili się na ścianie bocznej i stopce opony. Ważne było, aby poziom bezpieczeństwa - mający widoczne znaczenie dla szybkich manewrów w niebezpiecznych sytuacjach - nie został obniżony. Dlatego konstruktorzy opracowali zmodyfikowany profil drutówki wyprodukowany z twardszego materiału, usztywniającego oponę i ograniczającego deformację w obrębie stopki. Z kolei nową mieszankę wykorzystano w ścianie bocznej opony, umożliwiając tym samym zmniejszenie grubości zastosowanego w tym miejscu materiału produkcyjnego - a dzięki temu masy opony. Skutkiem tych działań jest powstanie nowatorskiej konstrukcji, w której poszczególne części znakomicie ze sobą współgrają. Opona jest bardziej sprężysta w części ściany bocznej, nie marnotrawiąc przy tym korzystnej charakterystyki prowadzenia.atuty Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwaKrótsza i bezpieczna droga hamowania na mokrymadekwatne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniach wykonana do samochodów klasy średniej i kompaktowych. znakomita do bezpiecznej i oszczędnej jazdy. Marka Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają zniżyć zużycie paliwa. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. In. W modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Kleber Dynaxer HP3 165/70 R14 81 T 180 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: KLEBER Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 165 Profil opony: 70 Indeks szybkości: T-190KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R14 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 81
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Michelin Energy Saver+ 175/65 R14 82 T 237 zł ZOBACZ dedykowana do samochodów miejskich, rodzinnych i minivanów KORZYŚCI towaru: Oszczędzaj do 60 litrów paliwa w porównaniu z poprzedniczką opony (1)ponadto bezpieczeństwo i solidność opon MICHELIN technika: Zoptymalizowany profilEco N Grippowłoka wewnętrzna Zoptymalizowany profil Bezpieczniejsza: O 10% pokaźniejsza powierzchnia kontaktu z nawierzchnią gwarantuje idealną przyczepność. Dzięki mniejszemu nagrzewaniu się gumy. Eco N Grip obszerniejsza oszczędność paliwa i dłuższa solidność: Nowa, zastrzeżona technologia Eco 'N' Grip jest oparte na rozwiązaniu, które wzmacnia wiązania molekularne i ogranicza nagrzewanie się opony. powłoka wewnętrzna pokaźniejsza oszczędność paliwa: powłoka polimerów pod bieżnikiem ogranicza opór toczenia opony i unosi jej produktywność energetyczną. informacje prawne:(1)Szacunkowa wartość oszczędności paliwa dla opon MICHELIN Energy™ Saver+ w porównaniu do opon poprzedniej generacji zamontowanych na samochodach z silnikami benzynowymi, obliczona podczas testów oporów toczenia przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2012 r. Na oponach w wymiarach 175/65 R 14 T i 195/65 R 15 H na dystansie odpowiadającym okresowi eksploatacji opony, tj. 45 000 km (badanie wewnętrzne 2013 r.). O 33,3% większy przebieg w porównaniu z oponami konkurencji (1) polecana przez 95% kierowców (1) Wyniki testów DEKRA TESTCENTERS z roku 2014 ew. 2015, przeprowadzonych na zlecenie Michelin – w zależności od asortymentu i interwałów pomiędzy średnimi przebiegami opon znajdujących się w ofercie marki MICHELIN w porównaniu z konkurencją przedstawiają się następująco: - MICHELIN Energy Saver + vs. BRIDGESTONE Ecopia EP150, CONTINENTAL ContiEcoContact 5, DUNLOP Sport BluResponse, GOODYEAR EfficientGrip Performance, PIRELLI Cinturato P1 Verde Ecoimpact.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array