R13

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dębica PASSIO 2 155/65 R13 73 T 143 zł ZOBACZ Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- producent Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to całkowicie nowa kompozycja, która zapewnia o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Polepsza również osiągi niemal we wszelkich parametrach, przeważnie w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni oraz niepodatności na aquaplaning. Dzięki czemu Dębica Passio 2 doskonale sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, przeciętnych i niewielkich. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania, a także wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to producent od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Klienci są gotowi rekomendować opony producenta Dębica, ponieważ proponują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są produkowane specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Progresywne rozwiązania, bezpieczeństwo i odporność za dostępną cenę - te parametry wywołują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swej poprzedniczki i stać się lubianym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik producenta Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Innowacyjne rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak trafna pozycja klocków i kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i jednostajny odcisk opony, zapewniają bardziej równomierną pracę udoskonalone przebiegi. Skrupulatny układ bieżnika nie tylko zniża zużycie opony, ale wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 zastosowano świeże, faliste klocki bieżnika, które powiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do lepszej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Umocniona konstrukcja opony - karkas i bloki w strefie barkowej - polepszają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku jednoczyją bloki w głównych żebrach i powodują, że bieżnik jest nieelastyczniejszy. W efekcie powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, choćby podczas solidnego skręcania. Podłużne obszerne rowki Dębica Passio 2 pozwalają w nietrudny sposób odprowadzać wodę, rozszerzając niepodatność na aquaplaning, a powiększona ilość promieniowych rowków poprawia efektywność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie lepszych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, przypasowana do oczekiwań klientów, dla których właśnie te komponenty okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie popularna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych producenta Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych rozmiarach, co pokrywa 80% zapotrzebowania w segmencie opon standardowych letnich w Polsce. Nowa opona wytwarzana w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie. Dębica, 18 marzec 2008 r. -- firma Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to w pełni nowa konstrukcja, która zagwarantuje o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Udoskonala jeszcze osiągi niemal we wszelkich parametrach, głównie w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni, a także oporności na aquaplaning. Dzięki temu Dębica Passio 2 rewelacyjnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, średnich i niewiele znaczących. Nowa Passio gwarantuje precyzję kierowania i wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to marka od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Kupujący są gotowi rekomendować opony marki Dębica, ponieważ proponują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są wytwarzane specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Progresywne rozwiązania, bezpieczeństwo i solidność za przystępną cenę - te parametry wywołują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swojej poprzedniczki i stać się lubianym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik firmy Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Innowacyjne rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak optymalna pozycja klocków oraz kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę udoskonalone przebiegi. Staranny układ bieżnika nie tylko obniża zużycie opony, ale wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 wykorzystano nowe, faliste klocki bieżnika, które rozszerzają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do udoskonalonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Wzmocniona konstrukcja opony - karkas oraz bloki w strefie barkowej - polepszają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku scalają bloki w głównych żebrach i powodują, iż bieżnik jest sztywniejszy. W wyniku czego powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, nawet w trakcie potężnego skręcania. Podłużne szerokie rowki Dębica Passio 2 pozwalają w nieskomplikowany sposób odprowadzać wodę, rozszerzając wytrzymałość na aquaplaning, a powiększona liczba promieniowych rowków udoskonala efektywność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie udoskonalonych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo oraz przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, dopasowana do pragnień konsumentów, dla których właśnie te części okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, iż Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie popularna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych producenta Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych rozmiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon standardowych letnich w Polsce. Nowa opona wytworzona w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 73
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 135/80 R13 70 T 151 zł ZOBACZ właściwości: Indeks nośności i szybkości: 70T-190KMHOpory toczenia: FPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 68 DBZewnętrzny hałas (klasa): 2Termin realizacji: 2_3 Dębica Passio jest oponą przeznaczoną do śladowych aut miejskich i kompaktowych. Niezwykle korzystnie sprawdza się na polskich drogach, zapewniając ekonomiczną jazdę.Passio spore rowki obwodowe, a także poprzeczne, które sprawnie odprowadzają wodę spod opony. 4-żebrowa budowa bieżnika z podwójnym żebrem centralnym zrównoważone prowadzenie auta. TC Dębica S.A. Jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych. Wiodącą pozycję zajmuje w dodatku na rynku opon całostalowych do samochodów ciężarowych, opon do samochodów terenowych, urządzeń i urządzeń rolniczych i innych artykułów z branży oponiarskiej. Produkty TC Dębica S.A. Odpowiadają wszelkim światowym standardom i wymogom.Według danych Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, TC Dębica S.A. Jest największym inwestorem i zakładem pracy w Dębicy i na Podkarpaciu. Zatrudnia blisko 2800 pracowników, współpracując z ponad 300 firmami lokalnymi.Od 1995 r. Spółka pozyskała inwestora strategicznego, amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company, który aktualnie posiada 66,052% akcji Spółki.marka produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w 60 krajach na 6 kontynentach, m.in. W obszernej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii. Budowa i parametry opony
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 135
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 70
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa G
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dębica Passio 2 145/70 R13 71 T 119 zł ZOBACZ DBICA PASSIO 2 Jeden z najpopularniejszych modeli na rynku polskim. gwarantuje prawidłowe prowadzenie, a także dugie przebiegi. towar szczeglnie rekomendowany dla osb, ktre ceni oszczdn i komfortow jazd. Opona charakteryzujca si wysok trwaoci i oszczdnoci. Pokonuj wicej kilometrw za mniejsze pienidze! Passio 2 to letnia opona o duszej ywotnoci asygnowana dla oszczdnych kierowcw. Zachowuje si pewnie na suchych i mokrych nawierzchniach, obniajc przy tym zuycie paliwa. Opona Dbica Passio 2 oferuje pewne zachowanie pojazdu przy sonecznej i deszczowej pogodzie. Specjalna mieszanka gumowa zostaa zoptymalizowana pod ktem pewnego hamowania na mokrej nawierzchni. wielkie rowki midzy klockami bienika sprawnie rozpraszaj wod, dajc pen kontrol nad pojazdem. Cicha opona zwiksza komfort jazdy. Wzr klockw bienika opony Dbica Passio 2 zosta opracowany z myl o zredukowaniu haasu. Ciesz si zwikszonymi przebiegami za te same pienidze. W Dbicy Passio 2 powierzchnia kontaktu z nawierzchni zostaa zwikszona, co spowalnia proces cierania bienika. Specjalna mieszanka gumowa bienika, ponadto zwiksza jego trwao. atuty: Niskie zuycie paliwa Pewne prowadzenie i hamowanie na suchych i mokrych nawierzchniach Dugie przebiegi Niski poziom haasu
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 145
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 71
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Hankook K425 Kinergy Eco 155/70 R13 75 T 229 zł ZOBACZ marka Hankook wkracza na arenę światową. Dzięki stałemu zaangażowaniu w rozwój techniczny i innowacyjność nasz rozwój prowadzi do pozycji czołowego światowego producenta opon, który dostarcza stabilne rozwiązania w celu zapewniania wszystkim klientom najzwyższej satysfakcji z prowadzenia pojazdów. technika Kontrol to filozofia będąca nieodłączną częścią producenta Hankook, stosowana we wszystkich procesach badawczych, rozwojowych i produkcyjnych dla wszelkich produktów marki Hankook. Litera „K" w słowie „Kontrol" oznacza „kinetykę", czyli innymi słowy „ruch". technologia Kontrol jest oparta na podstawowym założeniu umożliwienia całkowitego zarządzania interakcją między samochodem, kierowcą a drogą. Wszystkie produkty Hankook są produkowane w oparciu o koncepcję technice Kontrol i posiadają na celu zapewnianie klientom przyjemności z jazdy poprzez osiągi, komfort, bezpieczeństwo i przychylność środowisku. Od skrajnych osiągów w sportach motorowych po codzienne odwożenie dzieci do szkoły w deszczowy dzień Przed rozpoczęciem każdego projektu rozwojowego producent Hankook szczegółowo analizuje zapotrzebowania konsumentów i wyciąga zastosowaneczne wnioski w celu opracowania opon, które spełnią przeróżne potrzeby kierowców oraz dopasują się do szerokiej gamy stylów jazdy. Kierowca jest dla nas zawsze najważniejszy, a takie podejście pozwala nam znajdować się zawsze o krok do przodu na drodze postępu technologicznego, umożliwiającego wywoływanie prawdziwych emocji technika Kontrol zawsze jest na miejscu.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 75
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Firestone FH700FS 175/60 R13 77 H 774 zł ZOBACZ Dla samochodów przeciętnej wielkości aż po wielkie limuzyny. Opona Firehawk 700 Fuel Saver zbudowana przez markę Firestone przy wykorzystaniu innowacyjnej technice UNI-T AQ zapewnia przyjemność i komfort jazdy, gdyż w 3 potężnych obszarach góruje nad wszystkimi klasycznymi oponami. wyjątkowo DOBRA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ I MOKREJ NAWIERZCHNI Specjalny element E.P. Compound używany w technice UNI-T AQ, umocniony przez L.L. Carbon Silica sprawia, że opona Firehawk 700 Fuel Saver poprzez cały okres stosowania cechuje się nieprzeciętnymi osiągami na mokrej nawierzchni. Kierowca czuje się bezpiecznie hamując i zakręcajac choćby na najistotniej mokrej nawierzchni. nieprzeciętnE PROWADZENIE: nawet przy wielkiej prędkości można jechać nie trwoniąc pewności, iż samochód będzie skrupulatnie i skrupulatnie reagował na ruch kierownicy. Równocześnie technika Jointless zagwarantuje solidność opony przy szerokiej prędkości. technologia UNI-T AQ producenta FIRESTONE zapewnia TAKIE SAME OSIĄGI NA MOKREJ NAWIERZCHNI poprzez CAŁY OKRES używanIA OPONY W miarę zużywania się opony jej osiągi stopniowo pogarszają się, bardzo na mokrej nawierzchni. Z tego powodu producent Firestone stworzyła UNI-T AQ przełomową technikę, która ogranicza skutki zużycia bieżnika i pozwala utrzymać takie same osiągi na mokrej nawierzchni poprzez cały okres wykorzystywania opony. KOMFORT JAZDY: Rzeźba bieżnika C.T.D.M. I kontur opony, jak także technologia O-Bead gwarantuje komfortową jazdę przy obniżonym poziomie hałasu.
  • Producent Firestone
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 77
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop SP Sport StreetResponse 2 155/70 R13 75 T 165,73 zł ZOBACZ Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie doskonałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 75
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainexpert 3 155/80 R13 79 T 139 zł ZOBACZ Uniroyal RainExpert 3 155/80R13 79T opona letnia osobowa etykieta; ( E, B, 2)), 70dB) "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu" genialna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy. genialna niepodatność na aquaplaning.Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni. perfekcyjna oporność na aquaplaning. Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 pozostała wyposażona w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny typ bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. zastosowanie licznych krawędzi tnących bieżnika zagwarantuje świetna przyczepność.w efekcie skraca się droga hamowania równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni. Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 gwarantuje adekwatne właściwości w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.efektem są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi. Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody. Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie ma ich wad! Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury. W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy produktywności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina. Funkcjonalność: Przepływ wody po gładkiej powierzchni wywołuje turbulencję. Turbulencja wody za każdym razem rozszerza opory przepływu. Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji. użycie: W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina pozostała wykorzystana w kanałach obwodowych bieżnika: Korzyści: W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji. RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie: Opona RainExpert 3 wyposażona jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.w trakcie konstrukcji opony należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony: Aquaplaning - puste przestrzenie Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny element łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze rąk. Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Liczba pustych przestrzeni uzależniona jest wyłącznie od wymiaru rowków bieżnika. Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:Im pokaźniejsza liczba wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest efektywniejsza. Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma znaczący wpływ na produktywność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym sprawniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem. Dłuższe i bardziej strome rowki są skuteczniejsze: Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak także do wielkiego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony. jednocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na efektywność aquaplaningu.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Matador MP16 165/70 R13 79 T 175 zł ZOBACZ Matador Stella 2 to opona z asymetrycznym bieżnikiem o nieprzemijalnym wzorze, który uwzględnia najnowsze trendy i wiedzę w zakresie projektowania opon. W porównaniu z poprzednimi oponami rodzaju MP15 doszło do istotnego przesunięcia granic możliwości w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Opony Stella 2, podobnie jak inne opony Matador przeznaczone dla samochodów osobowych, są sugerowane przez serwisy wulkanizacyjne ze względu na swoją odporność i wytrzymałość na uszkodzenia. Dzięki obniżeniu poziomu hałasu osiągnięto większy komfort, dzięki zmianie kształtu, nowej mieszance i konfiguracji opony pozostała przedłużona jej żywotność. Bieżnik z powodu rozmaitych atrybuty został podzielony na część zewnętrzną i wewnętrzną: - zadaniem części zewnętrznej jest maksymalne przenoszenie sił przy przyspieszeniu, hamowaniu i zmianach kierunków jazdy. Z tego powodu część zewnętrzna jest zbudowana z bardziej masywnych bloków o obszerniejszym udziale materiału w części powierzchniowej opony. - część wewnętrzna składa się z bloków o mniejszych szerokościach z obszerniejszymi rowkami, które gwarantują odprowadzenie wody ze strefy środkowej, dzięki czemu poprawiono kontakt z jezdnią na mokrych nawierzchniach i umożliwiono bezpieczne przenoszenie sił napędowych i sił podczas hamowania.Emisja hałasu została obniżona poprzez różnorodny układ składników bieżnika w części zewnętrznej i wewnętrznej, a także zarys bloków bieżnika zaprojektowanych przy uwzględnieniu komfortu i sztywności opony.Przestrzenny wzór części bocznej powstał dzięki kompozycji finezyjnych zarysów, które nadają oponie standardowy fason, i układowi znaków informacyjnych, które informują kierowcę o przebiegu żywotności i położeniu opony na danym kole. W bieżniku umieszczono wskaźnik, który informuje o pozostającej głębokości bieżnika. ...
  • Producent Matador
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array

 

 

R13
5 (100%) 1 vote