R13

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dębica Passio 2 145/70 R13 71 T 121 zł ZOBACZ DBICA PASSIO 2 Jeden z najpopularniejszych modeli na rynku polskim. gwarantuje prawidłowe prowadzenie, a także dugie przebiegi. towar szczeglnie rekomendowany dla osb, ktre ceni oszczdn i komfortow jazd. Opona charakteryzujca si wysok trwaoci i oszczdnoci. Pokonuj wicej kilometrw za mniejsze pienidze! Passio 2 to letnia opona o duszej ywotnoci asygnowana dla oszczdnych kierowcw. Zachowuje si pewnie na suchych i mokrych nawierzchniach, obniajc przy tym zuycie paliwa. Opona Dbica Passio 2 oferuje pewne zachowanie pojazdu przy sonecznej i deszczowej pogodzie. Specjalna mieszanka gumowa zostaa zoptymalizowana pod ktem pewnego hamowania na mokrej nawierzchni. wielkie rowki midzy klockami bienika sprawnie rozpraszaj wod, dajc pen kontrol nad pojazdem. Cicha opona zwiksza komfort jazdy. Wzr klockw bienika opony Dbica Passio 2 zosta opracowany z myl o zredukowaniu haasu. Ciesz si zwikszonymi przebiegami za te same pienidze. W Dbicy Passio 2 powierzchnia kontaktu z nawierzchni zostaa zwikszona, co spowalnia proces cierania bienika. Specjalna mieszanka gumowa bienika, ponadto zwiksza jego trwao. atuty: Niskie zuycie paliwa Pewne prowadzenie i hamowanie na suchych i mokrych nawierzchniach Dugie przebiegi Niski poziom haasu
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 145
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 71
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 135/80 R13 70 T 120 zł ZOBACZ właściwości: Indeks nośności i szybkości: 70T-190KMHOpory toczenia: FPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 68 DBZewnętrzny hałas (klasa): 2Termin realizacji: 2_3 Dębica Passio jest oponą przeznaczoną do śladowych aut miejskich i kompaktowych. Niezwykle korzystnie sprawdza się na polskich drogach, zapewniając ekonomiczną jazdę.Passio spore rowki obwodowe, a także poprzeczne, które sprawnie odprowadzają wodę spod opony. 4-żebrowa budowa bieżnika z podwójnym żebrem centralnym zrównoważone prowadzenie auta. TC Dębica S.A. Jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych. Wiodącą pozycję zajmuje w dodatku na rynku opon całostalowych do samochodów ciężarowych, opon do samochodów terenowych, urządzeń i urządzeń rolniczych i innych artykułów z branży oponiarskiej. Produkty TC Dębica S.A. Odpowiadają wszelkim światowym standardom i wymogom.Według danych Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, TC Dębica S.A. Jest największym inwestorem i zakładem pracy w Dębicy i na Podkarpaciu. Zatrudnia blisko 2800 pracowników, współpracując z ponad 300 firmami lokalnymi.Od 1995 r. Spółka pozyskała inwestora strategicznego, amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company, który aktualnie posiada 66,052% akcji Spółki.marka produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w 60 krajach na 6 kontynentach, m.in. W obszernej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii. Budowa i parametry opony
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 135
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 70
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa G
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainexpert 3 155/80 R13 79 T 188,94 zł ZOBACZ Uniroyal RainExpert 3 155/80R13 79T opona letnia osobowa etykieta; ( E, B, 2)), 70dB) "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu" genialna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy. genialna niepodatność na aquaplaning.Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni. perfekcyjna oporność na aquaplaning. Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 pozostała wyposażona w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny typ bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. zastosowanie licznych krawędzi tnących bieżnika zagwarantuje świetna przyczepność.w efekcie skraca się droga hamowania równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni. Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 gwarantuje adekwatne właściwości w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.efektem są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi. Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody. Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie ma ich wad! Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury. W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy produktywności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina. Funkcjonalność: Przepływ wody po gładkiej powierzchni wywołuje turbulencję. Turbulencja wody za każdym razem rozszerza opory przepływu. Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji. użycie: W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina pozostała wykorzystana w kanałach obwodowych bieżnika: Korzyści: W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji. RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie: Opona RainExpert 3 wyposażona jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.w trakcie konstrukcji opony należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony: Aquaplaning - puste przestrzenie Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny element łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze rąk. Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Liczba pustych przestrzeni uzależniona jest wyłącznie od wymiaru rowków bieżnika. Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:Im pokaźniejsza liczba wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest efektywniejsza. Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma znaczący wpływ na produktywność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym sprawniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem. Dłuższe i bardziej strome rowki są skuteczniejsze: Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak także do wielkiego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony. jednocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na efektywność aquaplaningu.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Matador MP16 175/70 R13 82 T 165,90 zł ZOBACZ Matador Stella 2 to opona z asymetrycznym bieżnikiem o ponadczasowym wzorze, który uwzględnia najnowsze trendy i wiedzę w zakresie projektowania opon. W porównaniu z poprzednimi oponami typu MP15 doszło do istotnego przesunięcia granic możliwości w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Opony Stella 2, podobnie jak inne opony Matador przeznaczone dla samochodów osobowych, są sugerowane poprzez serwisy wulkanizacyjne ze względu na swoją wytrzymałość i niepodatność na uszkodzenia. Dzięki obniżeniu poziomu hałasu osiągnięto większy komfort, dzięki zmianie kształtu, nowej mieszance i konfiguracji opony pozostała przedłużona jej żywotność. Bieżnik z powodu zróżnicowanych atrybuty został podzielony na część zewnętrzną i wewnętrzną: - zadaniem części zewnętrznej jest maksymalne przenoszenie sił przy przyspieszeniu, hamowaniu i zmianach kierunków jazdy. Z tego powodu część zewnętrzna jest zbudowana z bardziej masywnych bloków o większym udziale materiału w części powierzchniowej opony. - część wewnętrzna składa się z bloków o mniejszych szerokościach z obszerniejszymi rowkami, które zapewniają odprowadzenie wody ze strefy środkowej, dzięki temu poprawiono kontakt z jezdnią na mokrych nawierzchniach i umożliwiono bezpieczne przenoszenie sił napędowych i sił podczas hamowania.Emisja hałasu została obniżona poprzez zróżnicowany układ elementów bieżnika w części zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarys bloków bieżnika zaprojektowanych przy uwzględnieniu komfortu i sztywności opony.Przestrzenny wzór części bocznej powstał dzięki kompozycji finezyjnych zarysów, które nadają oponie standardowy fason,, a także układowi znaków informacyjnych, które informują kierowcę o przebiegu żywotności i położeniu opony na danym kole. W bieżniku umieszczono wskaźnik, który informuje o pozostającej głębokości bieżnika. ...
  • Producent Matador
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport StreetResponse 2 155/80 R13 79 T 171 zł ZOBACZ Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety genialna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest wyjątkowo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array