Opony letnie

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop SP Sport Maxx 325/30 R21 108 Y 1002 zł ZOBACZ Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów. wspaniałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniachrewelacyjne hamowanie i przyspieszanieWysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaninguStabilność i komfort jazdy wspaniałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się szczególnie płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania. znakomite hamowanie i przyspieszanie Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych udoskonaloną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest w dodatku nad wyraz trwała, co powiększa żywotność opony.Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Opona SP Sports Maxx niezwykle korzystnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika błyskawicznie odprowadzają wodę spod kół, zmniejszając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach. Stabilność i komfort jazdy zrównoważone centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i precyzyjne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika zmniejsza poziom emitowanego hałasu, udoskonalając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie, nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 325
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 108
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Continental ContiPremiumContact 5 175/65 R14 82 T 192 zł ZOBACZ wyprodukowana do samochodów klasy średniej i elitarnych.rewelacyjna przyczepność i adekwatne prowadzenie w każdej sytuacjiKrótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni wygodna jazda i niższe opory toczenia Producentem i gwarantem jakości opon jest firma: ContinentalGrupa Continental pozostała założona w roku 1871 w Hanowerze w Niemczech. Aktualnie zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu producentów opon, mając około 6% udziałów w rynku.Grupa Continental obecna jest na całym świecie. Jej obroty w roku 2008 osiągnęły poziom 6,5 miliarda euro, a wynik finansowy netto wyniósł 656 milionów euro.Continental ma solidną pozycję na rynku europejskim, jeśli chodzi o produkcję opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Raduje się renomą ze względu na gamy opon zimowych i wysoką jakość swoich produktów.Niemiecka grupa ma 26 zakładów. Na koniec roku 2008 zatrudniała ponad 56 000 pracowników w 14 krajach.Wśród innowacji, które przyniosły rozgłos marce, można wymienić opnę M+S („mud + snow", błoto i śnieg) i oponę o ultrawysokich osiągach ContiSportContact Vmax, pierwszą oponę homologowaną do prędkości przekraczających 360 km/h.W roku 2008 grupa Continental przeznaczyła 222 miliony euro na badania naukowe i rozwój, co stanowiło 3,4% jej obrotów.Pozostałe linie towarów Continental to opony do motocykli, samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych i rowerów.Oprócz opon Continental produkuje inne elementy montowane w samochodach nowych, plasując się w tej branży na piątym miejscu w rankingu światowym....
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H 187,61 zł ZOBACZ Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa etykieta; ( B, A, 1), 68dB ) Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE ) 1. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. zalety; lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning. 2. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie. atuty; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. 3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i postępowe reagowanie. atuty; widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. 4. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. mocne strony; lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. 5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest niezwykle wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach. mocne strony; Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. 6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową. mocne strony; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. 7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach. zalety; doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. znakomite cechy na mokrej nawierzchni; Opona Sport BluResponse zawiera specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą niezwykle dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Pokaźne centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania; Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. konstrukcja obniżająca zużycie paliwa; Dunlop Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wyprodukowanego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**. Niski poziom hałasu; Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego. *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Rozmiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744 **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i właściwości pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Kleber TRANSPRO 205/65 R16 107 T 428 zł ZOBACZ Kleber Transpro 205/65R16 C opona letnia dostawcza etykieta; ( E, B, 2)), 72dB ) Od początku firma Kleber miała kojarzyć się Klientom z oponami komfortowymi, cichymi i bezpiecznymi. W tym zakresie koncern Michelin, właściciel firmy Kleber, konsekwentnie realizuje tę politykę. Wyraz temu dał tworząc letnią oponę dostawczą Transpro. Opona ta progresywny bieżnik z szerokimi i licznymi kanalikami obwodowymi, dzięki którym ekspresowo i efektywnie wyrzuca wodę spod opony. Zoptymalizowane pod względem wielkości i rzeźby klocki bieżnika minimalizują szumy i drgania. Jakość potwierdzona w prawie wszystkich krajach Europy klasyfikuje oponę Transpro jako jedną z najbezpieczniejszych w swojej klasie. Bezpieczeństwo; " Bezpieczeństwo w samochodzie dostawczym na mokrej nawierzchni " * 5 rowków podłużnych i rowki poprzeczne w pobliżu styku opony z nawierzchnią pozwalają likwidujeć wodę. * Liczne lamele przecinają warstwę wody i nieprzeciętną przyczepność. bezawaryjność; " Zaufaj konkretnym i wytrzymałym oponom " * Masywne barki i klocki bieżnika adekwatny kontakt z nawierzchnią * Samoblokujące klocki prawidłową motorykę na wszystkich nawierzchniach * powłoka wewnętrzna o grubości 4 mm, broniąca przed uszkodzeniem.
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu dostawczy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Kleber Dynaxer HP3 205/55 R16 91 H 190 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: KLEBER Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 205 Profil opony: 55 Indeks prędkości: H-210KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R16 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 2 195/65 R15 91 T 232,50 zł ZOBACZ Dębica Passio 2 195/65R15 91T opona letnia osobowa etykieta ( E, C, 2)), 71dB ) Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- producent Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to kompletnie nowa budowa, która zapewnia o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Polepsza dodatkowo osiągi niemal we wszelkich parametrach, najczęściej w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni, a także odporności na aquaplaning. Dzięki czemu Dębica Passio 2 nadzwyczajnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, średnich i niepokaźnych. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania oraz wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to firma od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Kupujący są gotowi rekomendować opony firmy Dębica, ponieważ oferują one najlepszą jakość w stosunku do ceny i są tworzone specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Nowoczesne rozwiązania, bezpieczeństwo i solidność za przystępną cenę - te cechy wywołują, iż Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swej poprzedniczki i stać się modnym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik firmy Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Nowoczesne rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak trafna pozycja klocków oraz kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę ulepszone przebiegi. Dokładny układ bieżnika nie tylko zmniejsza zużycie opony, lecz wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 użyto nowe, faliste klocki bieżnika, które zwiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do udoskonalonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Usztywniona budowa opony - karkas oraz bloki w strefie barkowej - udoskonalają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku jednoczyją bloki w głównych żebrach i wywołują, iż bieżnik jest niesprężystiejszy. W wyniku czego powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, choćby podczas mocnego skręcania. Podłużne obfite rowki Dębica Passio 2 pozwalają w prosty sposób odprowadzać wodę, zwiększając wytrzymałość na aquaplaning, a zwiększona liczba promieniowych rowków ulepsza efektywność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie lepszych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, dopasowana do oczekiwań kupujących, dla których właśnie te elementy okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie modna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest dostępna w 12 kluczowych wymiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon charakterystycznych letnich w Polsce. Nowa opona wytwarzana w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop SP Sport Maxx RT 205/55 R16 91 Y 215 zł ZOBACZ Dunlop Sport Maxx RT atuty: genialnie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniarewelacyjna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna dynamiczna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchniLepsza kontrola na zakrętachKrótsza droga hamowania przy dużych prędkościachkompozycja gwarantująca oszczędność paliwa nieprzeciętna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje świetną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.Lepsza kontrola na zakrętach Ciesz się zrównoważoną jazdą przy sporych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach postępowe bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z obfitymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te dodatkowo umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. Aerodynamiczny kształtOpona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.zalety wspaniała przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas aktywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z pokaźnej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, nad wyraz przy wysokich szybkościach. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.atuty znakomita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania, a także powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Michelin Primacy 4 205/55 R16 91 V 314 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA właściwości: Sezon: LETNIA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 205 Profil opony: 55 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: A Średnica obręczy [cal]: R16 Poziom hałasu: 68 DB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości V
Uniroyal Rainsport 3 245/40 R18 97 Y 445 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny rodzaj bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. ponadto zastosowanie licznych krawdzi tncych bienika gwarantuje doskona przyczepno. w efekcie skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zapewnia trafne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. efektem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni oraz wyduone przebiegi. Budowa i cechy Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca szybkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki lepszemu wypenianiu przez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. niezwykle dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua niesprężyście poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na lepsze przenoszenie si bocznych. elastyczne w kierunku wzdunym bloki barkowe:wielki odcisk bienika dziki adekwatnemu dobraniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody firma Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 Y 320,21 zł ZOBACZ Dunlop Sport Maxx RT mocne strony: znakomicie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniaperfekcyjna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna dynamiczna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchniLepsza kontrola na zakrętachKrótsza droga hamowania przy znacznych szybkościachkompozycja gwarantująca oszczędność paliwa genialna przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia doskonałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.Lepsza kontrola na zakrętach Ciesz się stabilną jazdą przy dużych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki powiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach progresywne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z obfitymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania. Aerodynamiczny zarysOpona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.atuty wyśmienita przyczepność i efektywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas intensywnego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z dużej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, niezwykle przy wysokich prędkościach. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.mocne strony doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 H 210,23 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny rodzaj bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. w dodatku zastosowanie licznych krawdzi tncych bienika gwarantuje doskona przyczepno. w wyniku czego skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zapewnia trafne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. efektem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni i wyduone przebiegi. Budowa i parametry Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca prędkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki ulepszonemu wypenianiu przez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. nad wyraz dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua niesprężyście poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na udoskonalone przenoszenie si bocznych. rozciągliwe w kierunku wzdunym bloki barkowe:szeroki odcisk bienika dziki adekwatnemu dopasowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu przez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody firma Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array