Opony letnie

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Continental ContiPremiumContact 5 175/65 R14 82 T 219,44 zł ZOBACZ wyprodukowana do samochodów klasy średniej i elitarnych.rewelacyjna przyczepność i adekwatne prowadzenie w każdej sytuacjiKrótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni wygodna jazda i niższe opory toczenia Producentem i gwarantem jakości opon jest firma: ContinentalGrupa Continental pozostała założona w roku 1871 w Hanowerze w Niemczech. Aktualnie zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu producentów opon, mając około 6% udziałów w rynku.Grupa Continental obecna jest na całym świecie. Jej obroty w roku 2008 osiągnęły poziom 6,5 miliarda euro, a wynik finansowy netto wyniósł 656 milionów euro.Continental ma solidną pozycję na rynku europejskim, jeśli chodzi o produkcję opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Raduje się renomą ze względu na gamy opon zimowych i wysoką jakość swoich produktów.Niemiecka grupa ma 26 zakładów. Na koniec roku 2008 zatrudniała ponad 56 000 pracowników w 14 krajach.Wśród innowacji, które przyniosły rozgłos marce, można wymienić opnę M+S („mud + snow", błoto i śnieg) i oponę o ultrawysokich osiągach ContiSportContact Vmax, pierwszą oponę homologowaną do prędkości przekraczających 360 km/h.W roku 2008 grupa Continental przeznaczyła 222 miliony euro na badania naukowe i rozwój, co stanowiło 3,4% jej obrotów.Pozostałe linie towarów Continental to opony do motocykli, samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych i rowerów.Oprócz opon Continental produkuje inne elementy montowane w samochodach nowych, plasując się w tej branży na piątym miejscu w rankingu światowym....
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 2 195/65 R15 91 T 149 zł ZOBACZ Dębica Passio 2 195/65R15 91T opona letnia osobowa etykieta ( E, C, 2)), 71dB ) Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- producent Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to kompletnie nowa budowa, która zapewnia o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Polepsza dodatkowo osiągi niemal we wszelkich parametrach, najczęściej w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni, a także odporności na aquaplaning. Dzięki czemu Dębica Passio 2 nadzwyczajnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, średnich i niepokaźnych. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania oraz wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to firma od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Kupujący są gotowi rekomendować opony firmy Dębica, ponieważ oferują one najlepszą jakość w stosunku do ceny i są tworzone specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Nowoczesne rozwiązania, bezpieczeństwo i solidność za przystępną cenę - te cechy wywołują, iż Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swej poprzedniczki i stać się modnym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik firmy Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Nowoczesne rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak trafna pozycja klocków oraz kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę ulepszone przebiegi. Dokładny układ bieżnika nie tylko zmniejsza zużycie opony, lecz wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 użyto nowe, faliste klocki bieżnika, które zwiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do udoskonalonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Usztywniona budowa opony - karkas oraz bloki w strefie barkowej - udoskonalają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku jednoczyją bloki w głównych żebrach i wywołują, iż bieżnik jest niesprężystiejszy. W wyniku czego powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, choćby podczas mocnego skręcania. Podłużne obfite rowki Dębica Passio 2 pozwalają w prosty sposób odprowadzać wodę, zwiększając wytrzymałość na aquaplaning, a zwiększona liczba promieniowych rowków ulepsza efektywność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie lepszych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, dopasowana do oczekiwań kupujących, dla których właśnie te elementy okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie modna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest dostępna w 12 kluczowych wymiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon charakterystycznych letnich w Polsce. Nowa opona wytwarzana w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Continental ContiEcoContact 5 165/65 R14 79 T 171,66 zł ZOBACZ Bezpieczna i przyjazna dla środowiska: ContiEcoContact 5 Połączenie niedługiej drogi hamowania na mokrych i suchych drogach z niskim oporem toczenia od dawna stanowiło problem dla producentów opon. Nowa ContiEcoContact 5 eliminuje tę trudność. Inżynierowie koncernu Continental dokonali bowiem przełomu technologicznego i konstrukcyjnego w zakresie wszystkich elementów składowych opony. Pionierski jest: karkas, mieszanka, kontur opony i wzór bieżnika.Opór toczenia jest rezultatem odkształceń opony jakie występują w trakcie jazdy. Konflikt pomiędzy oporem toczenia i prowadzeniem wynika z konstrukcji opony. Wykorzystana mieszanka wpływa na niskie opory toczenia i krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Kontur opony rozszerza osiągane przebiegi, a wzór bieżnika polepsza charakterystykę hamowania w deszczu. Suma tych wszelkich korzyści sprawia, że nowa opona Continental odznacza się ulepszonymi osiągami i bardziej jednostajną charakterystyką prowadzenia. detaly technologiczne Bezpieczna i przychylna dla środowiska.Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwa.Połączenie wielu pionierskich rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, iż nowa opona letnia ContiEcoContact 5 proponuje użytkownikom niezwykle niski opór toczenia i bezpieczną charakterystykę jazdy. Opór toczenia został obniżony łącznie o 20%0osiągane przebiegi wydłużono o 12% a krótką drogę hamowania, z których słynęła jej poprzedniczka jeszcze skrócono. Inżynierom z Continental udało się udowodnić, iż dalszy postęp w branży oponiarskiej jest możliwy - pod warunkiem, iż wszystkie części opony są starannie dobrane do wyszczególnionego celu. Opona Continental ContiEcoContact 5 łączy w sobie oszczędność bezkompromisowców, ekonomiczne zużycie paliwa i krótką drogę hamowania.Krótsza i bezpieczniejsza droga hamowania na mokrym.Skład mieszanki bieżnika współczesnej opony samochodowej decyduje o wielu jej własnościach. Jedną z najważniejszych jest dobra przyczepność na mokrych drogach – co w głównej mierze negatywnie wpływa na opór toczenia. Chemicy pracujący dla firmy Continental byli zdeterminowani żeby rozwiązać ten problem. Dlatego też w letniej oponie ContiEcoContact 5 zastosowali mieszankę, która obniża opór toczenia o 5% i zarazem jeszcze bardziej skraca drogę hamowania opony. Jak tego dokonali? W wyniku wielu badań i doświadczeń uzyskali model prekursorskich łańcuchów polimerowych, jeszcze mocniej wiążących krzemiany w związkach chemicznych. Zniża on wewnętrzny ruch chemicznych elementów mieszanki a poprzez to rozszerza przyczepność na mokrych drogach. Dzięki czemu udało się pokaźnie obniżyć opór toczenia, przy jednoczesnym skróceniu drogi hamowania wporównaniu z poprzednim modelem naturalnej opony.stosowne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniachWzór bieżnika opony ma także wpływ na opór toczenia i charakterystykę hamowania na mokrych drogach. Problem stanowi zmniejszenie deformacji bieżnika na powierzchni przylegania. Aby to uzyskać, inżynierowie w blokach bieżnika zastosowali cienkie lamele działające w czasie jazdy niczym wycieraczki na mokrych drogach. Podczas kontaktu z nawierzchnią drogi prędko usuwają warstwę wody, z którą blok ma kontakt i powodują tym samym krótką, bezpieczną drogę hamowania.Mniejsza utrata energii przy dobrej charakterystyce prowadzenia. Inżynierowie pracujący nad konstrukcją nowej ContiEcoContact 5 postawili sobie za cel zmniejszenie o co najmniej 6% oporu toczenia powstałego na skutek odkształceń. Poszukując nowych rozwiązań, skupili się na ścianie bocznej i stopce opony. Ważne było, by poziom bezpieczeństwa - mający znaczne znaczenie dla prędkich manewrów w niebezpiecznych sytuacjach - nie został obniżony. Dlatego konstruktorzy opracowali zmodyfikowany profil drutówki wytwarzany z twardszego materiału, usztywniającego oponę i ograniczającego deformację w obrębie stopki. Z kolei nową mieszankę zastosowano w ścianie bocznej opony, umożliwiając tym samym zmniejszenie grubości zastosowanego w tym miejscu materiału produkcyjnego - a dzięki czemu masy opony. Skutkiem tych działań jest powstanie nowatorskiej konstrukcji, w której poszczególne elementy wyśmienicie ze sobą współgrają. Opona jest bardziej sprężysta w części ściany bocznej, nie marnotrawiąc przy tym korzystnej charakterystyki prowadzenia.atuty Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwaKrótsza i bezpieczna droga hamowania na mokrymstosowne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniach wykonana do samochodów klasy średniej i kompaktowych. wyśmienita do bezpiecznej i oszczędnej jazdy. Firma Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o adekwatnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają zmniejszyć zużycie paliwa. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony użyte m. In. W modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/45 R17 91 Y 306 zł ZOBACZ Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Nowa opona o wysokiej wydajności zagwarantuje kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchniproduktywne prowadzenie i kontrola dzięki obszerniejszej przyczepnościMontowana przez czołowych producentów Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność w trakcie hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Przyczepność w trakcie hamowania i prowadzenia Nowa mieszanka Grip Booster używana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala powiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni. Precyzja prowadzenia i solidność Nowa technologia Reinforced Construction oparta na usztywnionej konstrukcji o minimalnej masie upraszcza prowadzenie i pokonywanie zakrętów i zniża zużycie bieżnika i paliwa. Wyniki badań TÜV Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami 2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni* 1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni* O 4% udoskonalone prowadzenie na mokrej nawierzchni* Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.** * w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane poprzez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP (Ultra High Performance), wymiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268. ** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, średnia wiodących konkurentów –89.1. Część podanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
  • Mocne strony niski poziom hałasu
Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H 190,16 zł ZOBACZ Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa etykieta; ( B, A, 1), 68dB ) Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE ) 1. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. zalety; lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning. 2. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie. atuty; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. 3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i postępowe reagowanie. atuty; widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. 4. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. mocne strony; lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. 5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest niezwykle wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach. mocne strony; Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. 6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową. mocne strony; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. 7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach. zalety; doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. znakomite cechy na mokrej nawierzchni; Opona Sport BluResponse zawiera specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą niezwykle dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Pokaźne centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania; Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. konstrukcja obniżająca zużycie paliwa; Dunlop Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wyprodukowanego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**. Niski poziom hałasu; Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego. *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Rozmiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744 **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i właściwości pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Goodyear Efficientgrip Performance 195/65 R15 91 H 196 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: GOODYEAR Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 195 Profil opony: 65 Indeks prędkości: H-210KMH Opory toczenia: B Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R15 Poziom hałasu: 68 DB
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 2E 175/65 R14 82 T 313 zł ZOBACZ ContiPremiumContactTM 2 - do samochodów klasy średniej i wyższej Opona ContiPremiumContactTM 2 prekursorskie rowki 3-D. Innowacyjna technika bieżnika zagwarantuje skróconą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Dzięki rowkom 3-D, woda jest odprowadzana bardziej produktywnie, zapewniając wyśmienitą ochronę przed aquaplaningiem. technologia 3-D zagwarantuje także ulepszoną stabilność opony. ContiPremiumContact 2TM jest mniej podatna na odkształcenia, co poprawia kierowalność samochodu. Detaly technologiczne: nowoczesne rowki 3-D:Cechą szczególną ContiPremiumContactTM 2 są unikalne rowki 3-D, które skracają drogę hamowania na mokrej i suchej drodze i słuszną ochronę przed aquaplaningiem.Specjalny kształt rowków 3-D lepszą ochronę przed aquaplaningiem.Lepsze prowadzenie dzięki asymetrycznej rzeźbie bieżnika. atuty: nowoczesna technika trójwymiarowych rowków bieżnika gwarantuje krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchniZoptymalizowany kontur opony zwiększa wytrzymałość na aquaplaningNowa mieszanka bieżnika gwarantująca perfekcyjną przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu długiej żywotności oponyrozszerzona precyzja kierowania i stabilność jazdyObniżony poziom szumów toczeniaContiPremiumContact 2 - opona bezpieczna i wygodna
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 2 165/70 R14 81 T 262 zł ZOBACZ ContiPremiumContact™ 2 - do samochodów klasy średniej i wyższej Opona ContiPremiumContact™ 2 prekursorskie rowki 3-D. Postępowa technika bieżnika gwarantuje skróconą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Dzięki rowkom 3-D, woda jest odprowadzana bardziej sprawnie, gwarantując nieprzeciętną ochronę przed aquaplaningiem. Technologia 3-D zapewnia także ulepszoną stabilność opony. ContiPremiumContact 2™ jest mniej podatna na odkształcenia, co poprawia kierowalność samochodu. detaly techniczne: progresywne rowki 3-D:Cechą szczególną ContiPremiumContactTM 2 są oryginalne rowki 3-D, które skracają drogę hamowania na mokrej i suchej drodze i słuszną ochronę przed aquaplaningiem.Specjalny kształt rowków 3-D lepszą ochronę przed aquaplaningiem.Lepsze prowadzenie dzięki asymetrycznej rzeźbie bieżnika. zalety: nowoczesna technika trójwymiarowych rowków bieżnika zapewnia krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zoptymalizowany kontur opony zwiększa niepodatność na aquaplaning. Nowa mieszanka bieżnika gwarantująca genialną przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu długiej żywotności opony. Rozszerzona precyzja kierowania i stabilność jazdy. Obniżony poziom szumów toczenia. ContiPremiumContact 2 - opona bezpieczna i wygodna. Do samochodów klasy średniej i elitarnych. Marka Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Świetne osiągi w dziedzinie hamowania zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony wykorzystane m. In. W modelach: Audi A1/A6, BMW Series 3/5, Nissan Qashqai i VW Passat.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 81
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Hankook K415 Optimo 235/55 R18 100 H 515,44 zł ZOBACZ marka Hankook wkracza na arenę światową. Dzięki stałemu zaangażowaniu w rozwój techniczny i innowacyjność nasz rozwój prowadzi do pozycji czołowego światowego producenta opon, który dostarcza zrównoważone rozwiązania w celu zapewniania wszystkim klientom najzwyższej satysfakcji z prowadzenia pojazdów. technika Kontrol to filozofia będąca nieodłączną częścią producenta Hankook, użytkowana we wszelkich procesach badawczych, rozwojowych i produkcyjnych dla wszystkich produktów marki Hankook. Litera „K" w słowie „Kontrol" oznacza „kinetykę", czyli innymi słowy „ruch". technika Kontrol jest oparta na podstawowym założeniu umożliwienia całkowitego zarządzania interakcją między samochodem, kierowcą a drogą. Wszystkie produkty Hankook są wykonane w oparciu o koncepcję technice Kontrol i mają na celu zapewnianie klientom przyjemności z jazdy przez osiągi, komfort, bezpieczeństwo i przyjazność środowisku. Od arcytrudnych osiągów w sportach motorowych po codzienne odwożenie dzieci do szkoły w deszczowy dzień Przed rozpoczęciem każdego projektu rozwojowego marka Hankook szczegółowo analizuje zapotrzebowania konsumentów i wyciąga użyteczne wnioski w celu opracowania opon, które spełnią najróżniejsze potrzeby kierowców, a także dopasują się do szerokiej gamy stylów jazdy. Kierowca jest dla nas za każdym razem najważniejszy, a takie podejście pozwala nam znajdować się zawsze o krok do przodu na drodze postępu technicznego, umożliwiającego wywoływanie prawdziwych emocji technika Kontrol zawsze jest na miejscu.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości H
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Hankook K120 Ventus V12 Evo2 195/50 R15 82 V 279 zł ZOBACZ Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 arcytrudna jazda dzięki zaawansowanej technologii Opona zaprojektowana dla kierowców ceniących wyrażać własny oraz gwarantująca wyśmienite rezultaty w trakcie jazdy sportowej. parametry Wzór bieżnika Wskaźnik zbieżnościKierowca może sprawdzić ustawienie zbieżności kół poprzez skontrolowanie stanu zużycia opon na zewnątrz i wewnątrz. Wyrzut wodyWyrzut wody to funkcja efektywnego przyspieszenia usuwania wody ze środka do ściany rowka głównego. System chłodzenia Przyspiesza odprowadzanie wody, a także polepsza rozprowadzanie ciepła przy wysokich szybkościach. Niewidoczna technologia oryginalna technika konstrukcji końcówki elementu bocznego ogranicza hałas dzięki zaimplementowaniu niewidocznej technologii. Skośne krawędzie wspierają bloki w trakcie jazdy i powstawania hałasu. Skośne krawędzie redukują uderzenia. innowacyjne rozwiązania ograniczające hałas Zmniejszenie hałasu przez zastosowanie większej liczby rowków. (zastosowanie 5 rowków)Zoptymalizowanie odstępu między blokami średnimi. (optymalizacja rowka M) technika mieszankizastosowanie nowego polimeru styrenu z grupą użyteczną polepsza mieszankę chemiczną. Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na suchej/mokrej nawierzchni, a także mniejsze opory podczas toczenia. obfita warstwa pasa stalowego ulepszone prowadzenie na nawierzchni suchej/mokrej. Osnowa poliestrowa o wysokiej gęstości lepsza sztywność, a także trwałość ściany bocznej. Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności ulepszona sterowność i parametry prowadzenia. solidna jednowłóknowa drutówka udoskonalona jednolitość i ułatwiony montaż opony.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Hankook K120 Ventus V12 Evo2 235/45 R17 97 Y 341,31 zł ZOBACZ Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 arcytrudna jazda dzięki nowoczesnej technologii Opona zaprojektowana dla kierowców lubiących wyrażać własny oraz gwarantująca idealne rezultaty podczas jazdy sportowej. atrybuty Wzór bieżnika Wskaźnik zbieżnościKierowca może sprawdzić ustawienie zbieżności kół przez skontrolowanie stanu zużycia opon na zewnątrz i wewnątrz. Wyrzut wodyWyrzut wody to funkcja wydajnego przyspieszenia usuwania wody ze środka do ściany rowka głównego. System chłodzenia Przyspiesza odprowadzanie wody i poprawia rozprowadzanie ciepła przy wysokich szybkościach. Niewidoczna technika oryginalna technologia konstrukcji końcówki elementu bocznego zmniejsza hałas dzięki zastosowaniu niewidocznej technice. Skośne krawędzie wspierają bloki podczas jazdy i powstawania hałasu. Skośne krawędzie redukują uderzenia. progresywne rozwiązania ograniczające hałas Zmniejszenie hałasu poprzez zastosowanie obszerniejszej liczby rowków. (zastosowanie 5 rowków)Zoptymalizowanie odstępu między blokami średnimi. (optymalizacja rowka M) technologia mieszankiużycie nowego polimeru styrenu z grupą praktyczną polepsza mieszankę chemiczną. Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na suchej/mokrej nawierzchni i mniejsze opory podczas toczenia. obszerna warstwa pasa stalowego ulepszone prowadzenie na nawierzchni suchej/mokrej. Osnowa poliestrowa o wysokiej gęstości udoskonalona sztywność, a także odporność ściany bocznej. Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności udoskonalona sterowność i atrybuty prowadzenia. mocna jednowłóknowa drutówka udoskonalona jednolitość, a także ułatwiony montaż opony.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Continental ContiPremiumContact 2 175/65 R14 82 T 209 zł ZOBACZ ContiPremiumContact™ 2 - do samochodów klasy przeciętnej i wyższej Opona ContiPremiumContact™ 2 prekursorskie rowki 3-D. Progresywna technologia bieżnika zapewnia skróconą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Dzięki rowkom 3-D, woda jest odprowadzana bardziej skutecznie, gwarantując genialną ochronę przed aquaplaningiem. Technologia 3-D zapewnia także udoskonaloną stabilność opony. ContiPremiumContact 2™ jest mniej podatna na odkształcenia, co polepsza kierowalność samochodu. szczegóły techniczne: innowacyjne rowki 3-D:Cechą szczególną ContiPremiumContactTM 2 są oryginalne rowki 3-D, które skracają drogę hamowania na mokrej i suchej drodze, a także trafną ochronę przed aquaplaningiem.Specjalny kształt rowków 3-D lepszą ochronę przed aquaplaningiem.Lepsze prowadzenie dzięki asymetrycznej rzeźbie bieżnika. mocne strony: postępowa technologia trójwymiarowych rowków bieżnika gwarantuje krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zoptymalizowany kontur opony rozszerza niepodatność na aquaplaning. Nowa mieszanka bieżnika zapewniająca rewelacyjną przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu długiej żywotności opony. Powiększona precyzja kierowania i stabilność jazdy. Obniżony poziom szumów toczenia. ContiPremiumContact 2 - opona bezpieczna i komfortowa. Do samochodów klasy średniej i elitarnych. Marka Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o optymalnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Nieprzeciętne osiągi w dziedzinie hamowania równocześnie na suchej jak i mokrej nawierzchni. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony wykorzystane m. In. W modelach: Audi A1/A6, BMW Series 3/5, Nissan Qashqai i VW Passat.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R14
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array
Goodyear Efficientgrip Performance 225/45 R17 91 W 307 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: GOODYEAR Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 225 Profil opony: 45 Indeks prędkości: W-270KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: A Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92 Y 352,62 zł ZOBACZ Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Nowa opona o wysokiej sprawności zagwarantuje kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchniefektywne prowadzenie i kontrola dzięki pokaźniejszej przyczepnościMontowana poprzez czołowych producentów Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni technologia Active Braking rozszerza powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność w trakcie hamowania. Obszerniejszy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Przyczepność w trakcie hamowania i prowadzenia Nowa mieszanka Grip Booster użytkowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni. Precyzja prowadzenia i wytrzymałość Nowa technika Reinforced Construction oparta na umocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów oraz obniża zużycie bieżnika i paliwa. Wyniki badań TÜV Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami 2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni* 1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni* O 4% ulepszone prowadzenie na mokrej nawierzchni* Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.** * w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Świeże opony UHP (Ultra High Performance), wymiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268. ** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, przeciętna wiodących konkurentów –89.1. Część podanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array

 

 

Opony letnie
5 (100%) 1 vote