R18

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Michelin CrossClimate+ 225/40 R18 92 Y 541 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"dane ogólneDATĘ PRODUKCJI wyszukaSZ W SEKCJI: "informacje technicznE"Michelin CrossClimate+ to opona będąca rezultatem rozwoju modelu CrossClimate. W stosunku do poprzedniego modelu CrossClimate+ otrzymała nową mieszankę gumy, której wykorzystanie jest wynikiem globalizacji tego proudktu. Wyśmienicie sprzedająca się opona została wprowadzona na wszystkie rynki na których obecna jest producent Michelin, co wymagało dostosowania opony do warunków spotykanych na całym świecie! konsekwencją tego zabiegu jest fakt, iż opona CrossClimate+ sprawdza się nadzwyczajnie na każdym kontynencie, a Państwo jako klienci dostają artykuł najwyższej klasy, pozwalający na bezpieczną i pewną podróż w każdych warunkach, na całym świecie. Michelin, jako pionier tej kategorii opon zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake). Oznacza to, iż ta opona może być użytkowana zimą ponadto w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe. Atrybuty produktuBezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach drogowych:- droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)- wspaniała przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)- zimą dopuszczona do wykorzystywania na zaśnieżonych drogach (3)Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś za każdym razem dotarł do celu:- świeże opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)- zużyte opony gwarantują trakcję na śniegi na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4), (5);znaczny przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra:- trwałość opony obszerniejsza od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najlepszej opony letniej w swej klasie (6)(7)- odporność dłuższa choćby o 25% od średniej trwałości przystępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)dane PRAWNE ( OFICJALNA STRONA MICHELIN )(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony przez AutoBild na oponach w wymiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.). (2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.(3) Oznaczenie atestu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, a także PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego poprzez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najlepszą oponą w klasie opon letnich z efektem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w wymiarze 205/55R16....
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Vredestein Quatrac 5 225/60 R18 104 V 575 zł ZOBACZ Vredestein Quatrac 5 Komfort posiadania jednej opony wielosezonowej atrybuty budowa podzielona na letnią i zimową część bieżnikaZielone oznakowanie opon zgodne z zasadami UETrójwymiarowe wcięcia gwarantujące przyczepnośćpostępowa kompozycja bieżnika z asymetrycznym zewnętrznym rowkiem wzdłużnymMieszanka z wysoką zawartością krzemionkiOznaczenie M& S, a także symbol płatka sniegu Korzyści Zoptymalizowane cechy wielosezonoweNiskie opory toczenia, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni i nad wyraz niski poziom hałasuperfekcyjna przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów i szybkie przyspieszanie na śniegu i lodziepokaźniejsza stabilność i lepsza przyczepność na suchej nawierzchnibardzo wytrzymała kompozycja, długi okres wykorzystywaniaSpełnia wymogi opony zimowej Nowa opona Vredestein Quatrac 5 producenta Vredestein znamionuje się smukłym, asymetrycznym wzorem bieżnika. Letnia część bieżnika o obniżonym współczynniku oporu powietrza zapewnia znakomitą przyczepność i najwyższą precyzję prowadzenia na suchej i mokrej nawierzchni, natomiast zimowa część bieżnika, w której zastosowano innowacyjną technikę wykonania lameli, zagwarantuje korzystną przyczepność na zimnej lub ośnieżonej nawierzchni. Trójwymiarowe bruzdy ułożone między lamelami w środkowej części opony znakomitą przyczepność na zakrętach i umożliwiają szybsze przyspieszanie, choćby na ośnieżonych i oblodzonych jezdniach. Postępowa mieszanka z wysoką zawartością krzemionki zapewnia równomierne zużywanie się i długi okres wykorzystywania opony. Dzięki niskiemu oporowi toczenia, krótkiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni i znikomemu szumowi toczenia, opona Quatrac 5 firmy Vredestein osiąga korzystne wyniki we wszelkich trzech kategoriach znakowania opon zgodnie z normami UE.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości V
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Vredestein Quatrac 5 245/45 R18 100 Y 756,90 zł ZOBACZ Vredestein Quatrac 5 Komfort posiadania jednej opony wielosezonowej właściwości budowa podzielona na letnią i zimową część bieżnikaZielone oznakowanie opon zgodne z zasadami UETrójwymiarowe wcięcia gwarantujące przyczepnośćprogresywna budowa bieżnika z asymetrycznym zewnętrznym rowkiem wzdłużnymMieszanka z wysoką zawartością krzemionkiOznaczenie M& S i symbol płatka sniegu Korzyści Zoptymalizowane cechy wielosezonoweNiskie opory toczenia, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni i bardzo niski poziom hałasurewelacyjna przyczepność podczas pokonywania zakrętów, a także szybkie przyspieszanie na śniegu i lodziepokaźniejsza stabilność i udoskonalona przyczepność na suchej nawierzchniniezwykle wytrzymała budowa, długi okres używaniaSpełnia kryteria opony zimowej Nowa opona Vredestein Quatrac 5 producenta Vredestein znamionuje się smukłym, asymetrycznym wzorem bieżnika. Letnia część bieżnika o obniżonym współczynniku oporu powietrza zapewnia rewelacyjną przyczepność i najwyższą precyzję prowadzenia na suchej i mokrej nawierzchni, natomiast zimowa część bieżnika, w której zastosowano zaawansowaną technologię wykonania lameli, gwarantuje prawidłową przyczepność na zimnej albo ośnieżonej nawierzchni. Trójwymiarowe bruzdy ułożone pomiędzy lamelami w środkowej części opony wspaniałą przyczepność na zakrętach i zezwalają na szybsze przyspieszanie, nawet na ośnieżonych i oblodzonych jezdniach. Nowoczesna mieszanka z wysoką zawartością krzemionki zapewnia równomierne zużywanie się i długi okres wykorzystywania opony. Dzięki niskiemu oporowi toczenia, niedługiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni i śladowemu szumowi toczenia, opona Quatrac 5 producenta Vredestein osiąga prawidłowe wyniki we wszystkich trzech kategoriach znakowania opon zgodnie z normami UE.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nokian Weatherproof SUV 235/55 R18 104 V 576,28 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE" Nie tylko na cztery pory rokuBezpieczna zimą, staranna latem. Rewolucyjna koncepcja All-Weather marki Nokian Tyres łączy w sobie bezawaryjne bezpieczeństwo w zimie oraz staranną stabilność jazdy i pewne prowadzenie opon letnich firmy Nokian. Rodzina produktów Nokian Weatherproof oferuje pierwszorzędne bezpieczeństwo i i odporność poprzez cały rok. Wszystkie rozmiary są opatrzone symbolem śnieżynki (3PMSF), który zawiadamia,pozostały oficjalnie zatwierdzone do użytku w zimie. Szyta na miarę część środkowaStromą geometrię powierzchni części środkowej poddano skrupulatnej optymalizacji, by zapewnić genialną przyczepność na mokrych i zaśnieżonych drogach. Przypominające kształtem ostrze siekiery klocki klinowe bieżnika gwarantują pewne trzymanie się pokrytej śniegiem drogi. Twarde lamele i stopniowane klocki bieżnika powiększają przyczepność krawędzi, na dodatek ją udoskonalając. Komponenty klinowe pomiędzy środkowymi i bocznymi klockami wzmacniają poczucie precyzyjnego prowadzenia i nieprzeciętną przyczepność na śniegu. Kanały miedzy centralnymi blokamiGłębokie i otwarte kanały między centralnymi klockami rozszerzają przyczepność w skrajnych warunkach zimowych. Kanały efektywnie wypychają wodę i błoto pośniegowe spośród opony i drogi, produktywnie broniąc przed slushplaningiem i aquaplaningiem. Mieszanka gumyMieszanka bieżnika jest dopasowana do zmiennych warunków – doskonale sprawdza się w szerokim zakresie temperatur i jest odporna na aktywne zużycie choćby w czasie letnich upałów. W zimie opony najkorzystniejszą przyczepność przy temperaturach w okolicach zera i nieco niższych. Mieszanka nowej generacji na bazie krzemionki gwarantuje także prawidłową przyczepność na mokrej nawierzchni i niski opór toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa....
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości V
Nokian Rotiiva AT 265/60 R18 114 T 634 zł ZOBACZ Wytrzymała, a także trwała Stabilność podczas jazdy po drogach utwardzonych oraz w tereniezadziorny wzór bieżnika zagwarantuje pewne prowadzeniekonkretna konstrukcja wewnętrzna, odporność na przecięcia Nowa opona Nokian Rotiiva AT (All Terrain) asygnowana jest do jazdy jednocześnie po drogach utwardzonych i w terenie. Solidna i solidna konstrukcja opony gwarantuje stosowne parametry jezdne w każdych warunkach oraz bezkompromisowe bezpieczeństwo i komfort podczas jazdy. Opona Nokian Rotiiva AT uzupełnia tym samym gamę towarów przeznaczonych do samochodów SUV, a także pick-up w ofercie Nokian Tyres.Nokian Rotiiva AT gwarantuje doskonałe parametry podczas jazdy po drogach asfaltowych oraz szutrowych, ale także sprawdza się genialnie w lekkich warunkach terenowych. Wzmocniona konstrukcja opony oraz specjalnie zaprojektowana mieszanka użyta w wierzchniej warstwie bieżnika gwarantuje ochronę przed przecięciami choćby w najcięższych samochodach SUV i pick-up. Liczba dostępnych wymiarów, a także pokaźna gama zastosowań powodują że opona Nokian Rotiiva AT jest skierowana do najpopularniejszych samochodów rodzaju SUV, ale także do cięższych i pokaźniejszych samochodów terenowych, a także coraz popularniejszych samochodów typu pick-up.agresywny zarys bieżnika a w szczególności , a także polerowane rowki zapewniają maksymalną przyczepność oraz prowadzenie w gwałtownie zmieniających się warunkach pogodowych spotykanych latem. Dzięki niepowtarzalnemu kształtowi bieżnika opona z łatwością się oczyszcza, przez co pozwala na jazdę w miękkim i grząskim terenie.Ciągle do przoduPewność jazdy gwarantują stabilizatory umieszczone w centralnym żebrze bieżnika, które powodują że opona jest bezdyskusyjnie nieelastyczniejsza. Ma to ogromne znaczenie dla kierującego, gdyż samochód szybciej reaguje na ruchy kierownicą. Na dodatek dzięki zastosowaniu unikalnych lameli 3D które podczas kontaktu z nawierzchnią dynamicznie blokują poszczególne sekcje bieżnika uniemożliwiając nadmiernemu ich ruchowi, opona pozostaje stabilną, bez tzw. Efektu „pływania".Dodatkowa sekcja odpowiedzialna za chłodzenie opony zasadniczo udoskonala odporność opony Nokian Rotiiva AT, dla której nie posiadają znaczenia trudne warunki drogowe,, a także gwałtownie zmieniające się warunki pogodowe. Niskie ciepło generowane w trakcie jazdy oznacza mniejsze zużycie opon, pokaźniejszy komfort ich eksploatacji oraz dłuższe przebiegi.Wyrzutniki kamieni umieszczone na dnie rowków bieżnika minimalizują możliwość wnikania ostrych kamieni w głąb opony. Dzięki temu wydłuża się okres życia opony, szczególnie w trakcie eksploatacji na nie równych oraz ostrych kamienistych nawierzchniach.Bezpieczeństwo i styl szyte na miaręPrzyciągające wzrok ścianki boczne opon Rotiiva AT nie są takie same, co znaczy że możesz dobrać jej wygląd zależnie od swoich preferencji. Fason off-road, a może miejski? Podejmij decyzję sam w trakcie montażu opon w serwisie. Na dodatek dla twojego bezpieczeństwa zaprojektowaliśmy oraz opatentowaliśmy cyfrowy wskaźnik zużycia bieżnika DSI, który wyraża wysokość rzeźby bieżnika w procentach.Sprzedaż opon Nokian Rotiiva AT początkuje się wiosną 2012 jedynie w najlepszych serwisach oponiarskich w Polsce. ARAMID BOCZNE ŚCIANY – Wytrzymałe jak nigdy wcześniej Opony marki Nokian Tyres z technologią aramidowych ścian bocznych proponują Ci uzupełniające bezpieczeństwo i wytrzymałość na wymagających nawierzchniach i w złych warunkach pogodowych. Nieporównywalnie wytrzymałe ściany boczne są niezwykle oporne na zużycie i przecięcia. Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają bok opony, dzięki temu jest ona w stanie jeszcze lepiej znosić uderzenia.Ten sam materiał stosuje się w lotnictwie, a także w przemyśle zbrojeniowym. Z powodzeniem użytkowany jest w kamizelkach kuloodpornych.Aramid broni opony producenta Nokian Tyres. Opony Nokian Tyres chronią życie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 114
  • Indeks prędkości T
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Kleber Citilander 235/50 R18 97 V 574 zł ZOBACZ Kleber Citilander - Zaufanie poprzez cały rok w trybie SUV solidność I BEZPIECZEŃSTWO Pokonuj wszystkie codzienne przeszkody w całkowitym bezpieczeństwie Karkas opony jest mocniejszy o 20%* od karkasów opon osobowych i zda każdy sprawdzian w warunkach miejskich. Wielkie wzdłużne rowki efektywnie odprowadzają wodę, zmniejszając ryzyko aquaplaning. * pokaźniejsza odporność karkasu na obciążenie niszczące w porównaniu z wytrzymałością karkasu gamy opon Dynaxer HP3 zmierzoną na oponach w wymiarach 205/70 R 15 i 215/65 R 16. WSZECHSTRONNOŚĆ Ciesz się genialną trakcją na wszystkich typach nawierzchni latem i zimą Wysokie klocki bieżnika, przyczepność poprzeczna i liczne rowki poprzeczne genialną trakcję na wszelkich typach nawierzchni: asfalcie, żwirze, piasku i błocie. Oznaczenia 3PMSF** i M+S*** wskazują na oponę całoroczną z prawdziwego zdarzenia, perfekcyjną na zimę i lato. ** 3 szczyty górskie i płatek śniegu *** Mud+Snow (błoto i śnieg). trwałość Korzystaj z wyjątkowej wytrzymałości Asymetryczna rzeźba bieżnika zapewnia trafną jego sztywność i zagwarantuje wolne i regularnie zużywanie się opony. Optymalnie dobrana głębokość bieżnika zagwarantuje większą solidność.
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości V
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Vredestein Quatrac 5 225/45 R18 95 Y 614,36 zł ZOBACZ Vredestein Quatrac 5 Komfort posiadania jednej opony wielosezonowej atrybuty budowa podzielona na letnią i zimową część bieżnikaZielone oznakowanie opon zgodne z zasadami UETrójwymiarowe wcięcia zapewniające przyczepnośćnowoczesna konstrukcja bieżnika z asymetrycznym zewnętrznym rowkiem wzdłużnymMieszanka z wysoką zawartością krzemionkiOznaczenie M& S i symbol płatka sniegu Korzyści Zoptymalizowane cechy wielosezonoweNiskie opory toczenia, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni i istotnie niski poziom hałasuwspaniała przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów oraz prędkie przyspieszanie na śniegu i lodziepokaźniejsza stabilność i ulepszona przyczepność na suchej nawierzchninad wyraz wytrzymała budowa, długi okres używaniaSpełnia kryteria opony zimowej Nowa opona Vredestein Quatrac 5 producenta Vredestein znamionuje się smukłym, asymetrycznym wzorem bieżnika. Letnia część bieżnika o obniżonym współczynniku oporu powietrza zapewnia rewelacyjną przyczepność i najwyższą precyzję prowadzenia na suchej i mokrej nawierzchni, natomiast zimowa część bieżnika, w której użyto zaawansowaną technologię wykonania lameli, zagwarantuje dobrą przyczepność na zimnej albo ośnieżonej nawierzchni. Trójwymiarowe bruzdy ułożone między lamelami w środkowej części opony nieprzeciętną przyczepność na zakrętach i umożliwiają szybsze przyspieszanie, nawet na ośnieżonych i oblodzonych jezdniach. Innowacyjna mieszanka z wysoką zawartością krzemionki zapewnia równomierne zużywanie się i długi okres wykorzystywania opony. Dzięki niskiemu oporowi toczenia, krótkiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni i niedużemu szumowi toczenia, opona Quatrac 5 firmy Vredestein osiąga prawidłowe wyniki we wszystkich trzech kategoriach znakowania opon zgodnie z normami UE.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Michelin CrossClimate 225/40 R18 92 Y 715 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake). Oznacza to, iż ta opona może być używana zimą także w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są rezultatem technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych. MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do wykorzystania w jednej oponie. Ta nowoczesna opona dostosowuje swoje atrybuty do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do użytkowania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group. Potwierdziły one najwyższe osiągi jednocześnie letnie jak i zimowe, a także przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane przez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech progresywnych technice.postępowa mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest bardzo sprężysta dzięki czemu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia. Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zastosowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.wyjątkowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie typowe dla opony letniej, a równocześnie znamionuje je budowa i geometria lameli zimowych Michelin. Ich geometria jest nad wyraz trudna, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele wywołują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i zwiększając trakcję....
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
Vredestein QUATRAC 5 255/60 R18 112 V 547 zł ZOBACZ Vredestein Quatrac 5 Komfort posiadania jednej opony wielosezonowej parametry kompozycja podzielona na letnią i zimową część bieżnikaZielone oznakowanie opon zgodne z zasadami UETrójwymiarowe wcięcia gwarantujące przyczepnośćinnowacyjna budowa bieżnika z asymetrycznym zewnętrznym rowkiem wzdłużnymMieszanka z wysoką zawartością krzemionkiOznaczenie M& S i symbol płatka sniegu Korzyści Zoptymalizowane cechy wielosezonoweNiskie opory toczenia, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni i nad wyraz niski poziom hałasuwspaniała przyczepność podczas pokonywania zakrętów oraz prędkie przyspieszanie na śniegu i lodziepokaźniejsza stabilność i lepsza przyczepność na suchej nawierzchniszczególnie wytrzymała budowa, długi okres używaniaSpełnia wymogi opony zimowej Nowa opona Vredestein Quatrac 5 firmy Vredestein znamionuje się smukłym, asymetrycznym wzorem bieżnika. Letnia część bieżnika o obniżonym współczynniku oporu powietrza zapewnia nieprzeciętną przyczepność i najwyższą precyzję prowadzenia na suchej i mokrej nawierzchni, natomiast zimowa część bieżnika, w której zastosowano nowoczesną technikę wykonania lameli, zapewnia prawidłową przyczepność na zimnej albo ośnieżonej nawierzchni. Trójwymiarowe bruzdy ułożone pomiędzy lamelami w środkowej części opony perfekcyjną przyczepność na zakrętach i pozwalają na szybsze przyspieszanie, choćby na ośnieżonych i oblodzonych jezdniach. Innowacyjna mieszanka z wysoką zawartością krzemionki gwarantuje równomierne zużywanie się i długi okres wykorzystywania opony. Dzięki niskiemu oporowi toczenia, niedługiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni i śladowemu szumowi toczenia, opona Quatrac 5 marki Vredestein osiąga dobre wyniki we wszystkich trzech kategoriach znakowania opon zgodnie z normami UE.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 112
  • Indeks prędkości V
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli Scorpion Verde All Season 235/60 R18 103 H 618 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Pirelli Scorpion Verde All Season to perfekcyjny wybór do samochodów rodzaju SUV i Crossover. Opracowana z myślą o kierowcach poszukujących możliwości dłuższego przebiegu i prawidłowej pracy w warunkach typu off-road, bez uszczerbku dla wygody i bezpieczeństwa na każdej nawierzchni i w każdych warunkach. Prezentowana opona ukazuje ideę naturalnego produktu Pirelli.Scorpion Verde All Season to jedna z najistotniej ( obok Pirelli Cinturato All Season ) zaawansowanych technologicznie opon o charakterze wielosezonowym. Jako jedyna tego typu opona ma szereg homologacji do prestiżowych marek samochodów, w tym m.in. Do Porsche, Mercedesa, Range Rovera czy najnowszego z luksusowych SUV-ów Bentleya Bentayga. Zakup tej opony gwaratuje pełną satysfakcję każdemu kierowcy. Opony Scorpion Verde All Season opatrzone są poprzez producenta Pirelli czterema specjalnymi symbolami, związanymi z ekologią. Informują one o prawdziwych korzyściach korzystania z tej opony i reprezentują bardzo znaczne dla kierwoców właściwości. Znajdują się na każdej oponie, a ich znaczenie przedstawiamy poniżej:efektywność paliwowaOgraniczone opory toczenia przez wykorzystanie specjalnie przypasowanych materiałów budulcowych opony. Dzięki nim, pełniej korzystasz z zatankowanego paliwa wykorzystując jego mniejsze ilości. Czyste powietrze, środowiskoW oponie wykorzystane mniejsze ilości krzywdzących materiałów juz na etapie produkcyjnym. Dzięki czemu, w trakcie produkcji do atmosfery dostaje się mniej skażeń.Ograniczony hałasPrzez wykorzystaie specjalnej sekwencji bloków bieznika znacznie zmniejszono hałas wyprodukowany poprzez całą oponę. Odczuwalny hałas w kabinie został obnizony aż o 30% w stosunku do innych opon o takim przeznaczeniu.PrzebiegiZastosowana mieszanka gumy nie tylko dostosowuje się do warunków atmosferycznych poprzez cały rok - funkcjonalność pozostała poszerzona o osiąganie nad wyraz pokaźnych przebiegów. zastosowana technika pozwoliła uniknąć kompromisu między zużyciem a przyczepnością. Prametry użytkowe Pirelli Scorpion Verde All Season:...
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości H
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Michelin CrossClimate+ 235/45 R18 98 Y 740,52 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"dane ogólneDATĘ PRODUKCJI znajdzieSZ W SEKCJI: "dane technologicznE"Michelin CrossClimate+ to opona będąca wynikiem rozwoju modelu CrossClimate. W stosunku do poprzedniego modelu CrossClimate+ otrzymała nową mieszankę gumy, której zastosowanie jest skutkiem globalizacji tego proudktu. Doskonale sprzedająca się opona pozostała wprowadzona na wszystkie rynki na których obecna jest firma Michelin, co wymagało przypasowania opony do warunków spotykanych na całym świecie! rezultatem tego zabiegu jest fakt, iż opona CrossClimate+ sprawdza się wyśmienicie na każdym kontynencie, a Państwo jako kupujący dostają towar najwyższej klasy, zezwalający na bezpieczną i pewną podróż w każdych warunkach, na całym świecie. Michelin, jako pionier tej kategorii opon zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake). Oznacza to, iż ta opona może być użytkowana zimą w dodatku w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe. Atrybuty produktuBezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach drogowych:- droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)- wyśmienita przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)- zimą dopuszczona do użytkowania na zaśnieżonych drogach (3)Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś za każdym razem dotarł do celu:- nowe opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)- zużyte opony gwarantują trakcję na śniegi na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4), (5);obfity przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra:- trwałość opony większa od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najlepszej opony letniej w swojej klasie (6)(7)- odporność dłuższa choćby o 25% od średniej trwałości przystępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)dane PRAWNE ( OFICJALNA STRONA MICHELIN )(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony poprzez AutoBild na oponach w wymiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.). (2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.(3) Oznaczenie dokumentu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 i PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najkorzystniejszą oponą w klasie opon letnich z skutkiem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w wymiarze 205/55R16....
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Michelin CrossClimate+ 225/45 R18 95 Y 744,40 zł ZOBACZ Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1) doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2) Zimą dopuszczona do używania na zaśnieżonych drogach (3 Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś zawsze dotarł do celu świeże opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4) Opony zużyte zapewniają trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5). obfity przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra wytrzymałość opony obszerniejsza od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swej klasie (6)(7) trwałość dłuższa nawet o 25% od średniej trwałości dostępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6) nowoczesna mieszanka gumowa gwarantująca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3) sprężysta mieszanka bieżnika zagwarantuje przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury. jednostajne motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami słuszne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2) niesprężyste klocki ze sfazowanymi krawędziami powiększają sprawność hamowania. niepowtarzalna rzeźba bieżnika powiększająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6) unikalna rzeźba trwałego bieżnika w zarysie litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra. Bieżnik o obszernej sztywności przedłuża solidność opony. Lamele wysokiej wydajnści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4) Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika długookresową mobilność na śniegu i wydajne hamowanie na suchej nawierzchni Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay gwarantujące długookresową przyczepność na zaśnieżonych drogach (1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony poprzez AutoBild na oponach w rozmiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.). (2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (3) Oznaczenie dokumentu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu). (4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego poprzez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najkorzystniejszą oponą w klasie opon letnich z rezultatem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w wymiarze 205/55R16. źródło: https://www.michelin.pl
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Hankook H740 Kinergy 4S 235/60 R18 107 V 533,93 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o genialnie znakomitych osiągach o każdej porze roku.10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Użycie dwóch zróżnicowanych lameli umożliwia zachowanie cechy standardowych dla opon letnich od we wnętrzu i dla opon zimowych od zewnątrz.duże rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)Schodkowe łączniki oraz nacięcia wodne są realizowane w oparciu o obfite rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia umożliwiają płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Udoskonalone rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu.Lamelki letnieDzięki zastosowaniu dwóch różnorodnych lamelek opona zyskała wysokie atrybuty letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w nieprzystępnych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, nieprzeciętną w rozmaitych warunkach drogowych.Lamelki zimoweLamelki zimowe doskonałe osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.Najwyższa przyczepność na śniegu (świetne osiągi zimą)Rowki boczne w profilu litery „V" inspirowane czekanem produktywne zdolności prowadzenia i skręcania jednocześnie na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w zarysie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i udoskonalone osiągi, gdyż umożliwiają sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, by zapewniać odpowiednie osiągi na śniegu. Budowa / struktura opony Hankook Kinergy 4SMieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepnościPoprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia. Bezspoinowy wzmocniony pełny pasIdealna wytrzymałość bieżnika.pokaźny 2-warstwowy pas stalowyZapewnia optymalną sztywność bieżnika i udoskonala atrybuty prowadzenia.Równa linia osnowy wykonana z poliestruLepsza sztywność oraz trwałość ściany bocznej.wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardościPoprawione cechy prowadzenia i sterowności.Drutówka o superwysokiej wytrzymałościLepsza jednolitość, a także odporność pozycji stopki.Producent: HankookW firmie Hankook celem jest stworzenie uniwersalnej chwili, w której samochód i kierowca stanowią jedność. dobre opony zapewniają bezpieczeństwo i komfort jazdy, a nawet są w stanie przypasować się do nawyków i osobowości kierowcy. Ta radość z jazdy wynika z nowoczesnej technologii i skupienia się na satysfakcji, jaką Hankook gwarantuje wszystkim kierowcom....
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C

 

 

R18
5 (100%) 1 vote