Opony 4×4

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Yokohama geolandar a/t-s 205/80 r16 104t xl -dostawa gratis!!! 435 zł ZOBACZ Wielostopniowa kompozycja bieżnikaWielostopniowa konstrukcja wewnętrznego bieżnika stanowi część sekretu trakcji opony A/T-S w terenie. Dodatkowa sztywność oznacza zwiększoną mobilność na drodze i ulepsza cechy opony w zakresie samooczyszczania, zapewniające lepszą kontrolę w terenie. Kątowe krawędzie wiodące bloków obfite zmniejszenie niechcianego hałasu opon i zmniejszenie nierównomierności zużycia bieżnika. Stanowią innowację o długookresowych skutkach.Pięciostopniowa zmienność blokuBloki wielożeberkowe o wielu długościach, uważnie rozmieszczone wzdłuż obwodu opony, gwarantują minimalizację hałasu wykonanego przez bieżnik: stanowią mile widziane rozszerzenie komfortu w kabinie, dla kierowcy i dla pasażera. Ponadto obciążenie poszczególnych bloków bieżnika jest zoptymalizowane w celu wartościowego zmniejszenia nierównomierności zużycia.potężne osłony ścian bocznychNa ścianach bocznych opony GEOLANDAR A/T-S znajdują się potężne osłony bloków opony. Te ulepszenia nie tylko zabezpieczają oponę poprzez przecięciami i ścieraniem,dodatkowo dodatkowe stopnie trakcji warunkach głębokich kolein w terenie.Trójwymiarowe rowki wzdłużneprogresywne obszary o znacznej powierzchni i głęboko wycięte ostrosłupowe rowki wzdłużne Zig-Zag stanowią kluczowy czynnik wpływający na idealną sztywność bloku. Zmniejszenie odkształcenia bloku pod obciążeniem skraca drogę hamowania i polepsza prowadzenie, minimalizując nierównomierność zużycia bieżnika, powiększając przebieg bieżnika. Równocześnie "efekt krawędziowy" odprowadzania wody rowków wzdłużnych zapewnia wyśmienitą przyczepność, nawet na śliskim asfalcie.Cztery głębokie i proste rowkikompozycja opony A/T-S jest oparta o główny układ bieżnika, składający się z czterech głębokich i prostych rowków. Jest to kluczowy komponent wpływający na najwyższą sprawność odprowadzania wody przez oponę A/T-S i ma stanowcze znaczenie dla jej właściwości uniemożliwiających aquaplaningowi, w dodatku polepszających prowadzenie na mokrej nawierzchni.Mieszanka i kompozycjaobfite testy prowadzone na całym świecie, w warunkach drogowych i terenowych, doprowadziły do stworzenia poprzez markę YOKOHAMA mieszanki, która w połączeniu z nadzwyczajnymi cechami konstrukcyjnymi powoduje, iż opona A/T-S jest klasowym liderem. Konkretna, dająca spore możliwości i bezlitosna opona GEOLANDER A/T-S poradzi sobie z każdym terenem, z którym przyjdzie jej się zmierzyć. Korzyści: Wielostopniowa budowa blokuOparta na krzemionce mieszanka bieżnikowa5-stopniowa zmienność blokuOsłony ścian bocznych atuty: pozwala na oczyszczanie z błota i skażeń, wspaniała trakcja w terenieidealna przyczepność na mokrej nawierzchni, zwiększony przebieg bieżnikaNiski poziom hałasu opony, gwarantujący ciszę w kabinieZabezpieczenie przed uszkodzeniami ścian bocznych opony
  • Producent Yokohama
Yokohama geolandar a/t-s g012 265/70 r17 113 s 566 zł ZOBACZ Wielostopniowa kompozycja bieżnikaWielostopniowa budowa wewnętrznego bieżnika stanowi część sekretu trakcji opony A/T-S w terenie. Dodatkowa sztywność oznacza powiększoną mobilność na drodze i poprawia właściwości opony w zakresie samooczyszczania, gwarantujące lepszą kontrolę w terenie. Kątowe krawędzie wiodące bloków duże zmniejszenie niepożądanego hałasu opon i zmniejszenie nierównomierności zużycia bieżnika. Stanowią innowację o długofalowych skutkach.Pięciostopniowa zmienność blokuBloki wielożeberkowe o wielu długościach, uważnie rozmieszczone wzdłuż obwodu opony, zapewniają minimalizację hałasu stworzonego poprzez bieżnik: stanowią mile widziane zwiększenie komfortu w kabinie, dla kierowcy i dla pasażera. Dodatkowo obciążenie poszczególnych bloków bieżnika jest zoptymalizowane w celu wartościowego zmniejszenia nierównomierności zużycia.solidne osłony ścian bocznychNa ścianach bocznych opony GEOLANDAR A/T-S znajdują się konkretne osłony bloków opony. Te ulepszenia nie tylko zabezpieczają oponę przez przecięciami i ścieraniem,w dodatku uzupełniające poziomy trakcji warunkach głębokich kolein w terenie.Trójwymiarowe rowki wzdłużnepostępowe obszary o sporej powierzchni i głęboko wycięte ostrosłupowe rowki wzdłużne Zig-Zag stanowią kluczowy czynnik wpływający na wyśmienitą sztywność bloku. Zmniejszenie odkształcenia bloku pod obciążeniem skraca drogę hamowania i udoskonala prowadzenie, minimalizując nierównomierność zużycia bieżnika, zwiększając przebieg bieżnika. Jednocześnie "efekt krawędziowy" odprowadzania wody rowków wzdłużnych zapewnia nadzwyczajną przyczepność, nawet na śliskim asfalcie.Cztery głębokie i proste rowkikompozycja opony A/T-S jest oparta o główny układ bieżnika, składający się z czterech głębokich i prostych rowków. Jest to kluczowy składnik wpływający na najwyższą produktywność odprowadzania wody przez oponę A/T-S i ma zasadnicze znaczenie dla jej atrybuty zapobiegających aquaplaningowi, na dodatek poprawiających prowadzenie na mokrej nawierzchni.Mieszanka i budowaduże testy prowadzone na całym świecie, w warunkach drogowych i terenowych, doprowadziły do stworzenia poprzez firmę YOKOHAMA mieszanki, która w połączeniu z perfekcyjnymi cechami konstrukcyjnymi powoduje, że opona A/T-S jest klasowym liderem. Potężna, dająca szerokie możliwości i bezlitosna opona GEOLANDER A/T-S poradzi sobie z każdym terenem, z którym przyjdzie jej się zmierzyć. Korzyści: Wielostopniowa budowa blokuOparta na krzemionce mieszanka bieżnikowa5-stopniowa zmienność blokuOsłony ścian bocznych atuty: pozwala na oczyszczanie z błota i skażeń, nieprzeciętna trakcja w tereniedoskonała przyczepność na mokrej nawierzchni, powiększony przebieg bieżnikaNiski poziom hałasu opony, zapewniający ciszę w kabinieZabezpieczenie przed uszkodzeniami ścian bocznych opony
  • Producent Yokohama
Dunlop 225/65 r17 grandtrek at3 [102] h dot2016 (4038526310217) 424 zł ZOBACZ Dunlop Grandtrek AT3 225/65R17 102H opona letnia terenowa etykieta ( E, E, 3))), 73dB ) DOT(4411) Opona Dunlop Grandtrek AT3 pozostała stworzona dzięki zaimplementowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych. Do produkcji bieżnika wykorzystano mieszankę gumową, która znamionuje się podwyższoną niepodatnością na ścieranie. Nie traci swoich atrybuty w szerokim zakresie temperatur. Ponadto poprawia osiągi na mokrej i śliskiej nawierzchni. Opona Dunlop Grandtrek AT3 posiada kwadratowy zarys strefy styku z podłożem, co zagwarantuje bardziej równomierne zużywanie się bieżnika. Naciski są ułożone jednolicie na całej płaszczyźnie. Zredukowano również opory toczenia. Dzięki temu opona zużywa się jednolicie, co przedłuża jej odporność i zapewnia niezmienne właściwości poprzez długi czas. By zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy na mokrej nawierzchni wykorzystano trzy kanały obwodowe o dużej przepustowości i specjalne, wielokierunkowe rowki o zróżnicowanym zarysie. Budowa upraszcza samooczyszczanie się opony. Pozwala na sprawne odprowadzenie wody i błota na boki, dzięki temu nawet w głębokich kałużach i grząskim terenie gwarantuje dobrą kierowalność i krótką drogę hamowani. Ponadto rzeźba minimalizuje ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu. Na barkach opony zastosowano dodatkową warstwę gumy i solidne bloki wystające poza płaszczyznę bieżnika. Gwarantują one ulepszoną przyczepność w trakcie skręcania, a także wysoką stabilność trakcji. Barki bronią także krawędzie opony przed uszkodzeniami. Przyczyniają się także do zwiększenia komfortu jazdy. Zapewniają niższy poziom drgań i szumów, co na skutek czego daje ciche podróżowanie. Opona Dunlop Grandtrek AT3 rekomendowana jest do obszernych aut z napędem na cztery koła, a najczęściej do nowoczesnych SUVów. Przeznaczona jest głównie do jady szosowej, jednak jej cechy pozwalają ponadto na efektywne poruszanie się w warunkach off-road np. Na drogach szutrowych. Umocniona konstrukcja broni przed uszkodzeniami mechanicznymi, co znacząco wydłuża żywotność opony.
  • Producent Dunlop
Yokohama Geolandar A/T-S (G012) ( LT235/80 R17 120/117R 10PR ), E3939 265,74 zł ZOBACZ Wielostopniowa budowa bieżnikaWielostopniowa kompozycja wewnętrznego bieżnika stanowi część sekretu trakcji opony A/T-S w terenie. Dodatkowa sztywność oznacza zwiększoną mobilność na drodze i udoskonala atrybuty opony w zakresie samooczyszczania, gwarantujące ulepszoną kontrolę w terenie. Kątowe krawędzie wiodące bloków szerokie zmniejszenie niechcianego hałasu opon i zmniejszenie nierównomierności zużycia bieżnika. Stanowią innowację o długookresowych skutkach.Pięciostopniowa zmienność blokuBloki wielożeberkowe o wielu długościach, uważnie rozmieszczone wzdłuż obwodu opony, gwarantują minimalizację hałasu stworzonego poprzez bieżnik: stanowią mile widziane powiększenie komfortu w kabinie, dla kierowcy i dla pasażera. W dodatku obciążenie poszczególnych bloków bieżnika jest zoptymalizowane w celu wartościowego zmniejszenia nierównomierności zużycia.konkretne osłony ścian bocznychNa ścianach bocznych opony GEOLANDAR A/T-S znajdują się mocne osłony bloków opony. Te ulepszenia nie tylko zabezpieczają oponę poprzez przecięciami i ścieraniem,w dodatku dopełniające stopnie trakcji warunkach głębokich kolein w terenie.Trójwymiarowe rowki wzdłużneinnowacyjne obszary o znacznej powierzchni i głęboko wycięte ostrosłupowe rowki wzdłużne Zig-Zag stanowią kluczowy czynnik wpływający na znakomitą sztywność bloku. Zmniejszenie odkształcenia bloku pod obciążeniem skraca drogę hamowania i ulepsza prowadzenie, minimalizując nierównomierność zużycia bieżnika, powiększając przebieg bieżnika. Równocześnie "efekt krawędziowy" odprowadzania wody rowków wzdłużnych zapewnia idealną przyczepność, nawet na śliskim asfalcie.Cztery głębokie i proste rowkikonstrukcja opony A/T-S jest oparta o główny układ bieżnika, składający się z czterech głębokich i prostych rowków. Jest to kluczowy składnik wpływający na najwyższą skuteczność odprowadzania wody poprzez oponę A/T-S i ma zasadnicze znaczenie dla jej atrybuty uniemożliwiających aquaplaningowi, w dodatku ulepszających prowadzenie na mokrej nawierzchni.Mieszanka i konstrukcjaszerokie testy prowadzone na całym świecie, w warunkach drogowych i terenowych, doprowadziły do stworzenia przez firmę YOKOHAMA mieszanki, która w połączeniu z wspaniałymi cechami konstrukcyjnymi powoduje, iż opona A/T-S jest klasowym liderem. Solidna, dająca wielkie możliwości i bezlitosna opona GEOLANDER A/T-S poradzi sobie z każdym terenem, z którym przyjdzie jej się zmierzyć. Korzyści: Wielostopniowa konstrukcja blokuOparta na krzemionce mieszanka bieżnikowa5-stopniowa zmienność blokuOsłony ścian bocznych mocne strony: pozwala na oczyszczanie z błota i zanieczyszczeń, nadzwyczajna trakcja w terenieświetna przyczepność na mokrej nawierzchni, powiększony przebieg bieżnikaNiski poziom hałasu opony, zapewniający ciszę w kabinieZabezpieczenie przed uszkodzeniami ścian bocznych opony
  • Producent Yokohama