Kompletne rozrządy

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Rozrząd - łańcuch ślizgi napinacz chrysler sebring 2007- marki Mopar 589,62 zł ZOBACZ Oryginalny MOPAR rozrząd składający się z napinacza, ślizgów, a także łańcucha rozrządu do samochodu Chrysler Sebring 2,4 L4 16V DOHC Dual VVT 2007-2011 wartość za kpl1 x 4884868AC - łańcuch rozrządu1 x 2441025000 - napinacz łańcucha rozrządu1 x 2442025000 - prowadnica / ślizg napinacza1 x 2443125000 - prowadnica łańcucha Każdy, kto myśli, iż obecne układy rozrządu z łańcuchem są bezobsługowe, jest w obfitym błędzie. Niestety czasy, kiedy w Mercedesach 123 można było przejeździć choćby pół miliona kilometrów bez podmiany łańcucha, dawno minęły!! W aktualnie wyprodukowanych autach żywotność łańcuchów rozrządu jest istotnie niższa. Wynika to z obszerniejszego obciążenia silników, mniejszej tolerancji jednostek napędowych na odchyłki faz rozrządu związane z rozciąganiem się łańcucha i z pokaźniejszej liczby części, które łańcuch musi napędzać. Wszystko musi być zatem stworzone bardzo dokładnie, a przy tym współpracować z innymi częściami pod znacznie pokaźniejszymi obciążeniami, aniżeli miało to miejsce w starszych jednostkach napędowych.Zużyty łańcuch naciąga się. Naciągnięty łańcuch sprawia przestawienie faz rozrządu, a tym samym pogorszenie się osiągów silnika. Usterkę łańcucha można wykryć samodzielnie, bez czekania na przymusową wizytę w warsztacie. Najczęstszymi objawami problemów z łańcuchem rozrządu są niepokojące hałasy dobiegające z jego okolic. Może to być szum, szorowanie, a choćby cykliczne stuki w postaci turkotania lub klekotania..W wyniku tego może ocierać o obudowę i przetrzeć ją na wylot. Zwiastunem kłopotów z tym elementem może być także pogorszona kultura pracy silnika, a także spadek jego mocy.. Konsekwencją zużycia łańcucha rozrządu mogą być także trudności z uruchamianiem samochodu. Oprócz samego łańcucha rozrządu zużywają się także inne komponenty, które z nim współpracują. Należą do nich: napinacz hydrauliczny, a także ślizgi podtrzymujące łańcuch...
  • Producent MOPAR
Rozrząd - łańcuch ślizgi napinacz Dodge Caliber 589,62 zł ZOBACZ Oryginalny MOPAR rozrząd składający się z napinacza, ślizgów i łańcucha rozrządu do samochodu DodgeCaliber 1,8 L4 16V DOHC Dual VVT 2006-2009Caliber 2,0 L4 16V DOHC Dual VVT 2006-2012Caliber 2,4 L4 16V DOHC Dual VVT 2006-2012Caliber SRT-4 2,4 L4 16V Turbo 2008-2009 wartość za kpl1 x 4884868AC - łańcuch rozrządu1 x 2441025000 - napinacz łańcucha rozrządu1 x 2442025000 - prowadnica / ślizg napinacza1 x 2443125000 - prowadnica łańcucha Każdy, kto myśli, iż obecne układy rozrządu z łańcuchem są bezobsługowe, jest w obfitym błędzie. Niestety czasy, kiedy w Mercedesach 123 można było przejeździć nawet pół miliona kilometrów bez wymiany łańcucha, dawno minęły!! W aktualnie wyprodukowanych autach żywotność łańcuchów rozrządu jest wyraźnie niższa. Wynika to z obszerniejszego obciążenia silników, mniejszej tolerancji jednostek napędowych na odchyłki faz rozrządu związane z rozciąganiem się łańcucha, a także z obszerniejszej liczby składników, które łańcuch musi napędzać. Wszystko musi być zatem wykonane szczególnie skrupulatnie, a przy tym współpracować z innymi częściami pod wyraźnie pokaźniejszymi obciążeniami, niż miało to miejsce w starszych jednostkach napędowych.Zużyty łańcuch naciąga się. Naciągnięty łańcuch powoduje przestawienie faz rozrządu, a tym samym pogorszenie się osiągów silnika. Usterkę łańcucha można wykryć samodzielnie, bez czekania na przymusową wizytę w warsztacie. Najczęstszymi objawami problemów z łańcuchem rozrządu są niepokojące hałasy dobiegające z jego okolic. Może to być szum, szorowanie, a nawet cykliczne stuki w postaci turkotania lub klekotania..W wyniku tego może ocierać o obudowę i przetrzeć ją na wylot. Zwiastunem kłopotów z tym elementem może być także pogorszona kultura pracy silnika, a także spadek jego mocy.. Skutkiem zużycia łańcucha rozrządu mogą być również trudności z uruchamianiem samochodu. Oprócz samego łańcucha rozrządu zużywają się także inne komponenty, które z nim współpracują. Należą do nich: napinacz hydrauliczny i ślizgi podtrzymujące łańcuch...
  • Producent MOPAR
Rozrząd - łańcuch ślizgi napinacz Dodge Avenger 2,4 2008- 589,62 zł ZOBACZ Oryginalny MOPAR rozrząd składający się z napinacza, ślizgów i łańcucha rozrządu do samochodu Dodge Avenger 2,4 L4 16V DOHC Dual VVT 2008-2014 wartość za kpl1 x 4884868AC - łańcuch rozrządu1 x 2441025000 - napinacz łańcucha rozrządu1 x 2442025000 - prowadnica / ślizg napinacza1 x 2443125000 - prowadnica łańcucha Każdy, kto myśli, że obecne układy rozrządu z łańcuchem są bezobsługowe, jest w obfitym błędzie. Niestety czasy, kiedy w Mercedesach 123 można było przejeździć choćby pół miliona kilometrów bez zamiany łańcucha, dawno minęły!! W obecnie wytwarzanych autach żywotność łańcuchów rozrządu jest wyraźnie niższa. Wynika to z obszerniejszego obciążenia silników, mniejszej tolerancji jednostek napędowych na odchyłki faz rozrządu związane z rozciąganiem się łańcucha oraz z większej liczby komponentów, które łańcuch musi napędzać. Wszystko musi być zatem wyprodukowane szczególnie precyzyjnie, a przy tym współpracować z innymi częściami pod znacznie obszerniejszymi obciążeniami, niż miało to miejsce w starszych jednostkach napędowych.Zużyty łańcuch naciąga się. Naciągnięty łańcuch powoduje przestawienie faz rozrządu, a tym samym pogorszenie się osiągów silnika. Usterkę łańcucha można wykryć samodzielnie, bez czekania na przymusową wizytę w warsztacie. Najczęstszymi objawami problemów z łańcuchem rozrządu są niepokojące hałasy dobiegające z jego okolic. Może to być szum, szorowanie, a choćby cykliczne stuki w postaci turkotania albo klekotania..W wyniku tego może ocierać o obudowę i przetrzeć ją na wylot. Zwiastunem kłopotów z tym elementem może być także pogorszona kultura pracy silnika i spadek jego mocy.. Skutkiem zużycia łańcucha rozrządu mogą być też trudności z uruchamianiem samochodu. Oprócz samego łańcucha rozrządu zużywają się także inne części, które z nim współpracują. Należą do nich: napinacz hydrauliczny i ślizgi podtrzymujące łańcuch...
  • Producent MOPAR
Pasek + rolka rozrządu chrysler sebring 3,5 v6 marki Dayco 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu marki Dayco i rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChrysler Sebring 3,5 V6 2007-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy potrzebne komponenty napędu rozrządu w użytkowanych samochodach świeżo nabytych, które takowej zamiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika oraz zlikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących wymiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak też napinacz. To ważne, bowiem awarie tych części prowadzą typowo do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta. Nie wykorzystywanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu stosowanego powinna być wytwarzana podmiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa marka grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie urządzeń, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, urządzeń rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne producenta Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe dokumenty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001), a także atesty wystawiane przez konsumentów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania technologiczne swym klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, żeby zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak jeszcze w rozwój innowacyjnych rozwiązań, żeby z wyprzedzeniem zaspokoić kryteria silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości części układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej lub ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swym klientom konieczne usługi i pomoce, aby mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Rozrząd - łańcuch ślizgi napinacz jeep patriot marki Mopar 589,62 zł ZOBACZ Oryginalny MOPAR rozrząd składający się z napinacza, ślizgów i łańcucha rozrządu do samochodu JeepPatriot 2,0 L4 16V DOHC Dual VVT 2007-2015Patriot 2,4 L4 16V DOHC Dual VVT 2007-2015 wartość za kpl1 x 4884868AC - łańcuch rozrządu1 x 2441025000 - napinacz łańcucha rozrządu1 x 2442025000 - prowadnica / ślizg napinacza1 x 2443125000 - prowadnica łańcucha Każdy, kto myśli, że obecne układy rozrządu z łańcuchem są bezobsługowe, jest w dużym błędzie. Niestety czasy, kiedy w Mercedesach 123 można było przejeździć choćby pół miliona kilometrów bez zamiany łańcucha, dawno minęły!! W aktualnie wytworzonych autach żywotność łańcuchów rozrządu jest znacznie niższa. Wynika to z większego obciążenia silników, mniejszej tolerancji jednostek napędowych na odchyłki faz rozrządu związane z rozciąganiem się łańcucha, a także z pokaźniejszej liczby składników, które łańcuch musi napędzać. Wszystko musi być zatem wytwarzane niezwykle dokładnie, a przy tym współpracować z innymi częściami pod wyraźnie obszerniejszymi obciążeniami, niż miało to miejsce w starszych jednostkach napędowych.Zużyty łańcuch naciąga się. Naciągnięty łańcuch powoduje przestawienie faz rozrządu, a tym samym pogorszenie się osiągów silnika. Usterkę łańcucha można wykryć samodzielnie, bez czekania na przymusową wizytę w warsztacie. Najczęstszymi objawami problemów z łańcuchem rozrządu są niepokojące hałasy dobiegające z jego okolic. Może to być szum, szorowanie, a nawet cykliczne stuki w postaci turkotania lub klekotania..W wyniku tego może ocierać o obudowę i przetrzeć ją na wylot. Zwiastunem kłopotów z tym elementem może być także pogorszona kultura pracy silnika i spadek jego mocy.. Efektem zużycia łańcucha rozrządu mogą być też trudności z uruchamianiem samochodu. Oprócz samego łańcucha rozrządu zużywają się także inne komponenty, które z nim współpracują. Należą do nich: napinacz hydrauliczny i ślizgi podtrzymujące łańcuch...
  • Producent MOPAR
Rozrząd - łańcuch ślizgi napinacz Jeep Compass 589,62 zł ZOBACZ Oryginalny MOPAR rozrząd składający się z napinacza, ślizgów, a także łańcucha rozrządu do samochodu JeepCompass 2,0 L4 16V DOHC Dual VVT 2007-2015Compass 2,4 L4 16V DOHC Dual VVT 2007-2015 cena za kpl1 x 4884868AC - łańcuch rozrządu1 x 2441025000 - napinacz łańcucha rozrządu1 x 2442025000 - prowadnica / ślizg napinacza1 x 2443125000 - prowadnica łańcucha Każdy, kto myśli, że obecne układy rozrządu z łańcuchem są bezobsługowe, jest w dużym błędzie. Niestety czasy, kiedy w Mercedesach 123 można było przejeździć choćby pół miliona kilometrów bez podmiany łańcucha, dawno minęły!! W aktualnie wytworzonych autach żywotność łańcuchów rozrządu jest pokaźnie niższa. Wynika to z pokaźniejszego obciążenia silników, mniejszej tolerancji jednostek napędowych na odchyłki faz rozrządu związane z rozciąganiem się łańcucha, a także z większej liczby części, które łańcuch musi napędzać. Wszystko musi być zatem wykonane szczególnie precyzyjnie, a przy tym współpracować z innymi częściami pod widocznie pokaźniejszymi obciążeniami, niż miało to miejsce w starszych jednostkach napędowych.Zużyty łańcuch naciąga się. Naciągnięty łańcuch powoduje przestawienie faz rozrządu, a tym samym pogorszenie się osiągów silnika. Usterkę łańcucha można wykryć samodzielnie, bez czekania na przymusową wizytę w warsztacie. Najczęstszymi objawami problemów z łańcuchem rozrządu są niepokojące hałasy dobiegające z jego okolic. Może to być szum, szorowanie, a nawet cykliczne stuki w postaci turkotania lub klekotania..W wyniku tego może ocierać o obudowę i przetrzeć ją na wylot. Zwiastunem kłopotów z tym elementem może być także pogorszona kultura pracy silnika oraz spadek jego mocy.. Efektem zużycia łańcucha rozrządu mogą być także trudności z uruchamianiem samochodu. Oprócz samego łańcucha rozrządu zużywają się także inne części, które z nim współpracują. Należą do nich: napinacz hydrauliczny oraz ślizgi podtrzymujące łańcuch...
  • Producent MOPAR
Pasek + rolka rozrządu chrysler pacifica 3,5 / 4,0 marki Dayco 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu producenta Dayco, a także rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChryslerPacifica 3,5 V6 2004-2006Pacifica 4,0 V6 2007-2008cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej podmiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy aniżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne elementy napędu rozrządu w użytkowanych samochodach świeżo nabytych, które takowej wymiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika i polikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących podmiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak jeszcze napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą z zasady do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta. Nie użytkowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu użytkowanego powinna być wyprodukowana zamiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa producent grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie maszyn, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, sprzętów do robót ziemnych, maszyn rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe dokumenty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz certyfikaty wystawiane przez kupujących, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza progresywne rozwiązania technologiczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, aby zapewnić maksymalną jakość układów i bezusterkowość ich pojazdów. Dlatego również Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak także w rozwój pionierskich rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić wymagania silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości części układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swym klientom potrzebne usługi i pomoce, żeby mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu Dodge Challenger 3,5 V6 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu producenta Dayco i rolki hydraulicznego napinacza do samochoduDodge Challenger 3,5 V6 2009-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy konieczne części napędu rozrządu w używanych samochodach świeżo nabytych, które takowej zamiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób by doprowadzić ładunek do silnika, a także zlikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących wymiany paska, a także osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak dodatkowo napinacz. To ważne, bowiem awarie tych elementów prowadzą w głównej mierze do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, iż wszystko jest w porządku.Należy zatem progresywnać wg zaleceń producenta auta. Nie użytkowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu wykorzystywanego powinna być wytworzona zamiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.dane o firmie DAYCODayco to czołowa producent grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie sprzętów, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, sprzętów rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne producenta Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe dokumenty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) i dokumenty wystawiane poprzez konsumentów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania technologiczne swym klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, żeby zapewnić maksymalną jakość układów i bezawaryjność ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych tworzyw, jak dodatkowo w rozwój prekursorskich rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić kryteria silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości elementów układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom niezbędne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Dayco Pasek + rolka rozrządu chrysler concorde 1998- 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu firmy Dayco i rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChryslerConcorde 3,2 V6 1998-2001Concorde 3,5 V6 1998-2004cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej podmiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne części napędu rozrządu w używanych samochodach świeżo nabytych, które takowej wymiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika i polikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących zamiany paska, a także osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak także napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą w głównej mierze do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, iż wszystko jest w porządku.Należy zatem postępować wg zaleceń producenta auta. Nie stosowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu używanego powinna być produkowana podmiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa producent grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie urządzeń, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, maszyn do robót ziemnych, urządzeń rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe certyfikaty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) i certyfikaty wystawiane poprzez konsumentów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza progresywne rozwiązania techniczne swym klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, żeby zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego także Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak ponadto w rozwój najnowocześniejszych rozwiązań, aby z wyprzedzeniem zaspokoić kryteria silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości składników układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom potrzebne usługi i pomoce, aby mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu chrysler 300c 3,5 v6 marki Dayco 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu firmy Dayco oraz rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChrysler 300C 3,5 V6 2005-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej podmiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy potrzebne komponenty napędu rozrządu w wykorzystywanych samochodach świeżo nabytych, które takowej zamiany nie posiadają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika oraz polikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących podmiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak także napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą zwykle do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem progresywnać wg zaleceń producenta auta. Nie użytkowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu stosowanego powinna być produkowana wymiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa firma grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie urządzeń, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, maszyn rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne firmy Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001), a także atesty wystawiane przez kupujących, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza nowoczesne rozwiązania techniczne swym klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, by zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego także Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych tworzyw, jak jeszcze w rozwój pionierskich rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić oczekiwania silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości składników układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej lub ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swym klientom potrzebne usługi i pomoce, żeby mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu dodge journey 3,5 v6 marki Dayco 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu firmy Dayco, a także rolki hydraulicznego napinacza do samochoduDodge Journey 3,5 V6 2009-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy aniżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne części napędu rozrządu w użytkowanych samochodach świeżo nabytych, które takowej podmiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika i usunąć spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących zamiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak ponadto napinacz. To ważne, bowiem awarie tych elementów prowadzą zwykle do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta. Nie wykorzystywanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu wykorzystywanego powinna być wyprodukowana podmiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa marka grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie sprzętów, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, maszyn do robót ziemnych, urządzeń rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe certyfikaty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001), a także dokumenty wystawiane przez konsumentów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza innowacyjne rozwiązania technologiczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, by zapewnić maksymalną jakość układów i bezawaryjność ich pojazdów. Dlatego także Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak ponadto w rozwój prekursorskich rozwiązań, aby z wyprzedzeniem zaspokoić oczekiwania silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości składników układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom potrzebne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu dodge avenger 3,5 v6 marki Dayco 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu marki Dayco oraz rolki hydraulicznego napinacza do samochoduDodge Avenger 3,5 V6 2008-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej wymiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy konieczne części napędu rozrządu w wykorzystywanych samochodach świeżo nabytych, które takowej zamiany nie posiadają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób by doprowadzić ładunek do silnika, a także pousuwać spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących zamiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak dodatkowo napinacz. To ważne, bowiem awarie tych elementów prowadzą przeważnie do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, iż wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta. Nie używanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu stosowanego powinna być wyprodukowana zamiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa marka grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie sprzętów, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, maszyn do robót ziemnych, sprzętów rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne firmy Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz certyfikaty wystawiane poprzez klientów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania techniczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, aby zapewnić maksymalną jakość układów i bezusterkowość ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych tworzyw, jak również w rozwój prekursorskich rozwiązań, aby z wyprzedzeniem zaspokoić wymagania silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości składników układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej lub ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom potrzebne usługi i pomoce, żeby mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu Dodge Caravan 4,0 V6 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu firmy Dayco, a także rolki hydraulicznego napinacza do samochoduDodge Caravan / Grand Caravan 4,0 V6 2008-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej wymiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne części napędu rozrządu w wykorzystywanych samochodach świeżo nabytych, które takowej podmiany nie posiadają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób by doprowadzić ładunek do silnika i pousuwać spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących zamiany paska oraz osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak ponadto napinacz. To ważne, bowiem awarie tych komponentów prowadzą z reguły do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, iż wszystko jest w porządku.Należy zatem progresywnać wg zaleceń producenta auta. Nie stosowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu wykorzystywanego powinna być wytworzona wymiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa marka grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie sprzętów, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, sprzętów rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne producenta Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz dokumenty wystawiane przez klientów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania technologiczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, by zapewnić maksymalną jakość układów i bezawaryjność ich pojazdów. Dlatego również Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak także w rozwój najnowocześniejszych rozwiązań, aby z wyprzedzeniem zaspokoić wymogi silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości części układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej lub ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom potrzebne usługi i pomoce, aby mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Dayco Pasek + rolka rozrządu chrysler lhs 1999- 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu marki Dayco (201 zębów) oraz rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChrysler LHS 3,5 V6 1999-2002cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne elementy napędu rozrządu w używanych samochodach świeżo nabytych, które takowej podmiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób by doprowadzić ładunek do silnika, a także polikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących wymiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak ponadto napinacz. To ważne, bowiem awarie tych komponentów prowadzą z reguły do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem innowacyjnać wg zaleceń producenta auta. Nie stosowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu wykorzystywanego powinna być wykonana podmiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa producent grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie maszyn, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, sprzętów rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz dokumenty wystawiane przez konsumentów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania techniczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, żeby zapewnić maksymalną jakość układów i bezusterkowość ich pojazdów. Dlatego także Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak również w rozwój prekursorskich rozwiązań, aby z wyprzedzeniem zaspokoić kryteria silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości części układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swym klientom niezbędne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu Dodge Charger 3,5 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu producenta Dayco, a także rolki hydraulicznego napinacza do samochoduDodge Charger 3,5 V6 2006-2010cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej podmiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy potrzebne części napędu rozrządu w wykorzystywanych samochodach świeżo nabytych, które takowej wymiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika, a także pousuwać spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących wymiany paska, a także osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak również napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą z zasady do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem postępować wg zaleceń producenta auta. Nie użytkowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu używanego powinna być wytworzona wymiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.dane o firmie DAYCODayco to czołowa firma grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie sprzętów, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, sprzętów do robót ziemnych, sprzętów rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne producenta Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz dokumenty wystawiane przez kupujących, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza nowoczesne rozwiązania techniczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, aby zapewnić maksymalną jakość układów i bezawaryjność ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak również w rozwój najnowocześniejszych rozwiązań, żeby z wyprzedzeniem zaspokoić wymogi silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości komponentów układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej lub ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom niezbędne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu Chrysler 300M 3,5 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu producenta Dayco, a także rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChrysler 300M 3,5 V6 1998-2004cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, ale i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy konieczne części napędu rozrządu w użytkowanych samochodach świeżo nabytych, które takowej podmiany nie posiadają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób by doprowadzić ładunek do silnika, a także usunąć spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących podmiany paska oraz osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak na dodatek napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą najczęściej do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta. Nie wykorzystywanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu użytkowanego powinna być wytworzona podmiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa producent grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie urządzeń, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, maszyn rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne producenta Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe dokumenty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz certyfikaty wystawiane poprzez klientów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania technologiczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, aby zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego także Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych tworzyw, jak w dodatku w rozwój prekursorskich rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić wymogi silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości części układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom niezbędne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO
Pasek + rolka rozrządu Dodge Magnum 3,5 230,64 zł ZOBACZ Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu firmy Dayco, a także rolki hydraulicznego napinacza do samochoduDodge Magnum 3,5 V6 2005-2008cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu. Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy aniżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne części napędu rozrządu w wykorzystywanych samochodach świeżo nabytych, które takowej podmiany nie mają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób aby doprowadzić ładunek do silnika, a także polikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących podmiany paska oraz osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak też napinacz. To ważne, bowiem awarie tych komponentów prowadzą na ogół do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta. Nie stosowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu stosowanego powinna być stworzona zamiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.dane o firmie DAYCODayco to czołowa marka grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie urządzeń, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, urządzeń do robót ziemnych, maszyn rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz dokumenty wystawiane przez klientów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. min. ChryslerDayco dostarcza postępowe rozwiązania technologiczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, aby zapewnić maksymalną jakość układów i bezusterkowość ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak też w rozwój najnowocześniejszych rozwiązań, aby z wyprzedzeniem zaspokoić kryteria silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości komponentów układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swym klientom konieczne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....
  • Producent DAYCO

 

 

Kompletne rozrządy
5 (100%) 1 vote