Nissan

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Roadhouse Klocki hamulcowe przednie nissan pathfinder 05- koła 17'' 135 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe producenta Road House do samochodu Nissan Pathfinder 2005-2012 wszystkie wersje silnikowecena za kpl oe: Nissan 41060-AR090 / 41060-EG090!!! do kół 17" - tarcze 320mm!!! klocki o rozmiarach 157,1x58,60mm!!! ZACISKI SUMITOMO!!! ROADHOUSE, należy do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na potrzeby nowej technologii. Nową formułę nazwano SR 4.1.RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych kompletnie pozbawionych metali ciężkich. Ich skład i proporcje są tajemnicą firmy i stanowią klucz do wysokiej jakości klocków RH. Ciekawostką jest fakt zastosowania w tym procesie kevlaru. Siłą producenta i równocześnie tym, co odróżnia RH od innych producentów, jest możliwość komponowania szerokiego spectrum mieszanek ciernych zgodnych z wymogimi oryginalnego wyposażenia. Proces uzyskiwania tych mieszanek nosi określenie PREMIX i jest identyczny z obecnie użytkowanym w segmencie OE. Ważnym elementem jest płytka mocująca, jej poprawne wycięcie daje staranność rozmiarów, a także w całości płaską powierzchnię. RH rewelacyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytką mocującą a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić adekwatne spoiwo na styku tych materiałów. RH wypracowało spoiwo, które rozszerza opór na ścinanie okładziny klocków hamulcowych o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia i przenoszenie na klocek. Końcowym etapem produkcji formuły SR 4.1 jest obróbka grzejna (tzw. Wypalanie = scorching).W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów co powoduje likwidację efektu "płynięcia-poślizgu" podczas hamowania ( tzw. Fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na czas i koszty. Warto wiedzieć, iż ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tą metodę, ale na "wskroś", co zapewnia wydajność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach i testach zmodyfikowali ten proces obróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi prasa z siła 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie, opatentowana przez RH....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Nissan
Klocki hamulcowe tylne Nissan Armada 2004-2011 BREMBO!! 219 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe genialnej producenta BREMBO do samochoduNissan Armada 5,6 V8 32V 2004-2011cena za 1 kpl1087=1041Zamiennik dla:CENTRIC 105.1087CENTRIC 106.1087CENTRIC 306.1087CHRY 5080871AACHRY 5080871ABFEDERATED D1087CFMSI 7945-D1087FMSI 7945-D1087 FORMULA E109-1087-0HAWK HB555X.678MIGHTY D1087PRO-MAX 10-1087SATISFIED MPD1087SATISFIED PR1087WAGNER PD1087WAGNER QC1087 Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem optymalnego działania każdego systemu hamowania. Klocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem skuteczności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych. Krótka charakterystyka klocków Brembo: - Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach. - Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację. - Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem efektywności, bezawaryjności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu najnowocześniejszych materiałów, dzięki temu stale udoskonala osiągi i solidność swych towarów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając wytrzymałość na korozję i odporność. Aby opracować najlepsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Nissan
Roadhouse Klocki hamulcowe przednie nissan roadster rh 135 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe firmy ROAD HOUSE do samochodu Nissan Roadster 3,5 V6 2008-2009 wartość za kplNIE PASUJĄ DO ZACISKÓW W SYSTEMIE BREMBO!!!!Nissan 41060-AR090 / 41060-EG090PoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dostosowania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, nieprzeciętnej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły elementy organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu, a także wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak specyficznych tworzyw wymusiło użycie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych przeznaczonych do potężnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z wymogimi OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po widocznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C, a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego towaru. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe komponenty klocka hamulcowego posiadają obszerne znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność wymiarów oraz całkowicie płaską powierzchnię. RH wspaniale poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić adekwatne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś", co zagwarantuje efektywność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze atrybuty technologiczne. Jednak każda marka mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to dodatkowo szczęki hamulcowe oraz zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w komplecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe, a także rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% poprawną naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie cechy pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności i zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna gwarantuje pożądane wymiary i właściwości. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na solidność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu, a także rodzaj certyfikatu. Dopiero tak produkowana i oznakowana tarcza daje gwarancję niezawodnego użytkowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy komponent uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. komponenty hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie rozmaitych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość towarów hamujących, zwłaszcza efektywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak drobnych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka" przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uznanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia zwykle chińskiego. Klocki takie głównie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Prosto takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na przeróżnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer atestu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Głównie jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Nissan
Klocki hamulcowe tylne Nissan Titan 2004-2011 BREMBO!! 219 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe nieprzeciętnej firmy BREMBO do samochoduNissan Titan 5,6 V8 32V 2004-2011cena za 1 kpl1087=1041Zamiennik dla:CENTRIC 105.1087CENTRIC 106.1087CENTRIC 306.1087CHRY 5080871AACHRY 5080871ABFEDERATED D1087CFMSI 7945-D1087FMSI 7945-D1087 FORMULA E109-1087-0HAWK HB555X.678MIGHTY D1087PRO-MAX 10-1087SATISFIED MPD1087SATISFIED PR1087WAGNER PD1087WAGNER QC1087 Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem trafnego działania każdego systemu hamowania. Klocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych. Krótka charakterystyka klocków Brembo: - Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach. - Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację. - Wszystko, co najlepsze pod kątem efektywności, niezawodności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo zawsze było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich materiałów, dzięki czemu stale poprawia osiągi i wytrzymałość swych artykułów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając niepodatność na korozję i solidność. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Stworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Nissan

 

 

Nissan
5 (100%) 1 vote