Ford

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Brembo Klocki hamulcowe przednie ford mustang 1999-2004 229 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe wspaniałej firmy BREMBO do samochoduFord Mustang 1999-2004wszystkie wersje silnikowecena za kpl Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem słusznego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem skuteczności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic organicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem wydajności, bezusterkowości i trwałości.technologia węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w używaniu prekursorskich tworzyw, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i solidność swoich artykułów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając niepodatność na korozję i odporność. Aby opracować najkorzystniejsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją producenta jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Zamiennik dla: AC-DELCO 17D804MAIMCO SPC804SAIMCO SPM804SAUTOSPEC 24-804-01AXXIS FRIC 45-08040MCENTRIC 106.08040FMSI 7675-D804FORD XR3Z-2001-AAHAWK HB274X.610MIGHTY D804MIGHTY MD804MIGHTY XL804MMONROE DX804MORSE MKD804MOTORCRAFT BR1268NAPA AE-7675-MPERF FRICT 0804.20PRO-MAX 11-804RAYBESTOS PGD804CSATISFIED CL804SATISFIED CL804QWAGNER MX804WAGNER SX804...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Ford
Przednie klocki hamulcowe ford edge road house marki Roadhouse 175 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe marki Road House do samochodu Ford Edge 2007-2014 wszystkie wersje silnikowecena za 1 kpl Zamiennik dla:BOSCH BP1258CARQUEST BXD1258HCENTRIC 105.1258CENTRIC 106.1258FEDERATED D1258ACFMSI 8377-D1258FMSI 8384-D1258FORD 7T4Z-2001-AFORD BT4Z-2001-AFORD BT4Z-2001-BFORD BTAZ-2001-BHAWK HB656X.684MAZDA L2Y6-26-43ZMAZDA L2Y6-33-23ZMAZDA L2Y6-33-28ZMAZDA L2Y6-33-28ZAMONROE CX1258MOTORCRAFT BR1258BMOTORCRAFT BRF-901PRO-MAX 10-1258RAYBESTOS PGD1258ACRAYBESTOS PGD1258CWAGNER PD1258WAGNER PD1258AWAGNER QC1258WAGNER QC1258A PoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii materiałów ściernych, ekologii, wydajności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność przypasowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technice, niespotykanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak szczególnie RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych kompletnie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu i wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków.wykorzystanie tak unikalnych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do solidnego samochodu, a równocześnie zgodnych z wymaganiami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je jedynie kilku producentów.Okładziny te można rozpoznać po znacznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C, a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego artykułu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego mają pokaźne znaczenie. dokładnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność rozmiarów, a także całkowicie płaską powierzchnię. RH wspaniale poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić trafne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje składników zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. Fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas.ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś", co gwarantuje sprawność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry technologiczne. Jednak każda firma posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to dodatkowo szczęki hamulcowe oraz zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić sporo czasu na warsztacie.Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie cechy pracy jak niepodatność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie dokładna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane rozmiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego zastosowania hamulców.Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na trwałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i wariant atestu. Dopiero tak wytwarzana i oznakowana tarcza daje gwarancję niezawodnego używania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych.komponenty hamulcowe a przepisy ECE R-90ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE.Rozrost rynku i rozpowszechnianie przeróżnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość towarów hamujących, zwłaszcza wydajność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak niepokaźnych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd także dwa produkty spełniające w/w normy będą miały przeróżną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała producent ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE.A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka" przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uwielbianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia zwykle chińskiego.Klocki takie na ogół nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na zróżnicowanych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer atestu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Z reguły jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Ford

 

 

Ford
5 (100%) 1 vote