Dodge

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Klocki hamulcowe tylne Dodge Intrepid RH 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych producenta Road-House do samochoduDodge Intrepid 1995-2005 wartość za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom komponentów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, produktywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dopasowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do kanonów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, niezrównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu, a także wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak oryginalnych materiałów wymusiło wykorzystanie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do potężnego samochodu, a równocześnie zgodnych z oczekiwaniami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po istotnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego towaru. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego posiadają obfite znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje staranność rozmiarów i w pełni płaską powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić trafne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny składnik to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje składników zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ w trakcie hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co gwarantuje wydajność hamowania w całym okresie używania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze właściwości techniczne. Jednak każda firma posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to w dodatku szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w pakiecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe, a także rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% poprawną naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić sporo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie kryteria tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie atrybuty pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane rozmiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego zastosowania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i wariant dokumentu. Dopiero tak wytwarzana i oznakowana tarcza daje gwarancję niezawodnego użytkowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci sensorów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. elementy hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie zróżnicowanych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza produktywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak drobnych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą gromadzić się badane części. Stąd także dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różnorodną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała marka ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uwielbianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia przeważnie chińskiego. Klocki takie typowo nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnorodnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Zwykle jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe tylne dodge stratus rh marki Roadhouse 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych firmy Road-House do samochoduDodge Stratus 2,0 (C) 1995-2000 Stratus 2,4 (X,G,J) 1995-2006 Stratus 2,5 (H) 1995-2000 Stratus 2,7 (R,U,T) 2001-2006 Stratus 3,0 (H) 2001-2002 wartość za kpl w nawiasie 8 litera nadwoziaPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii materiałów ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na potrzeby nowej technice, niespotykanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak niepowtarzalnych tworzyw wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych przeznaczonych do konkretnego samochodu, a równocześnie zgodnych z oczekiwaniami OE. Ten wariant mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po znacznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe komponenty klocka hamulcowego mają szerokie znaczenie. Dokładnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność wymiarów oraz kompletnie płaską powierzchnię. RH wyśmienicie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Żeby temu zapobiec należy zapewnić trafne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które powiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje części zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co zapewnia wydajność hamowania w całym okresie wykorzystywania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze właściwości technologiczne. Jednak każda producent posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to ponadto szczęki hamulcowe oraz zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe, a także rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% poprawną naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić dużo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście producenta ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie oczekiwania tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie właściwości pracy jak odporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna gwarantuje pożąinformacje wymiary i cechy. W końcowym etapie tarcze poddawane są detalowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na odporność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu, a także wariant atestu. Dopiero tak tworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję bezawaryjnego stosowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. części hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie różnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza skuteczność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak małych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą posiadać się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały przeróżną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza lubianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia najczęściej chińskiego. Klocki takie zwykle nie noszą żadnych znaków certyfikacji albo mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer certyfikatu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. W głównej mierze jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, ale ściśle określona poprzez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe tylne dodge avenger 2,7 / 3,5 v6 fwd marki Lpb 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe znakomitej producenta BREMBO do samochodu Dodge Avenger 2008-2014 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe wartość za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO stosowanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH wydajnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego cyklu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, znamionujących się wyjątkowymi osiągami, niezawodnością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technika węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w używaniu najnowocześniejszych materiałów, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i odporność swych artykułów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając niepodatność na korozję i odporność. Aby opracować najlepsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Stworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad nowoczesnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: niepodatnośćLakier UV: technologia lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, zapewnia większą odporność na korozję i pełną ochronę tarczy. skutecznośćWentylacja PVT: luksusowy system wentylacji filarowej, opatentowany poprzez Brembo, poprawia zdolność chłodzenia i podnosi o 40% odporność tarczy na pękanie cieplne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające asygnowane dla samochodów luksusowych charakteryzują się idealnymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zaimplementowaniu specjalnych materiałów i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, rozszerzającej wytrzymałość, ulepszającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, gwarantują stałe odnawianie powierzchni ciernej i zapewniają gotowość do hamowania w każdych warunkach. doskonała odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które posiadają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie skuteczności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie dodge caravan 16'' 2001-2007 !! marki Brembo 175 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe nieprzeciętnEJ marki BREMBO DO SAMOCHODÓW Z TARCZAMI Z TYŁU - KOŁA 16" oraz 17" Dodge Caravan / Grand Caravan 2001-2007 wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kplpl = 4 klocki!!! UWAGA NIE PASUJĄ DO SAMOCHODÓW Z BĘBNAMI Z TYŁU!!! firma Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkcji tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie części od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe asygnowane do najistotniej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie.Najwyższy poziom technologiczny i bezawaryjność towarów Brembo są skutkiem zintegrowanego procesu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę procesu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, podkreśla markę Brembo, jako czołową firmę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezusterkowych i trwałych komponentów dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą prekursorskich układów hamulcowych zaprojektowanych i tworzonych specjalnie dla najbardziej wytwornych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem optymalnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem sprawności, trwałości i bezusterkowości oraz proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem efektywności, niezawodności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo zawsze było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich tworzyw, dzięki czemu stale poprawia osiągi i trwałość swoich produktów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając oporność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Tworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. zamiennik dla:AC-DELCO 17D857MAIMCO SPM857SAUTOSPEC 24-857-02AXXIS FRIC 45-08570MBOSCH BP857CENTRIC 106.08570CHRYSLER 5019803AACHRYSLER 5019804AAFEDERATED MD857FMSI 7733-D857FORMULA E109-0857-0HAWK HB374X.700MIGHTY MD857MONROE DX857MORSE MKD857NAPA AE-7733-MPERF FRICT 0857.20PRO-MAX 11-857RAYBESTOS PGD857CRAYBESTOS PGD857MSATISFIED CL857SATISFIED CL857QWAGNER MX857...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe tylne BREMBO Dodge Challenger SRT Hellcat Scat Pack 547 zł ZOBACZ Oryginalne BREMBO tylne klocki hamulcowe do samochodu DodgeChallenger SRT-8 6,1 V8 2008-2010Challenger Hellcat 6,2 V8 2015-2019Challenger SRT 6,4 V8 2011-2019Challenger Scat Pack 6,4 V8 2015-2019 wartość za kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO użytkowanE SĄ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT, SCAT PACK, a także HELLCAT CO ŚWIADCZY O ICH skutecznOŚCI Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem stosownego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem wydajności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem efektywności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu prekursorskich materiałów, dzięki temu stale poprawia osiągi i wytrzymałość swoich artykułów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając wytrzymałość na korozję i trwałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją producenta jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad innowacyjnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. Oryginał dla:BOSCH BP1053CENTRIC 105.05921CENTRIC 105.10530CENTRIC 105.10531CENTRIC 106.05920CENTRIC 106.05921CENTRIC 106.10530CENTRIC 300.10530CHRYSLER 5174327AACHRYSLER 5174327ABCHRYSLER 5174327ACCHRYSLER 68003610ABCHRYSLER 68034993AACHRYSLER 68144223AACHRYSLER 68144432AAFMSI 7831-D1270FMSI 7831-D592FMSI 7958-D1053FMSI 8805-D1053FMSI 8805-D1270FORMULA E109-1053-0GM 25940439GM 89047744HAWK HB194X.570HAWK HB194X.665JAGUAR C2C24016JAGUAR C2C8361JAGUAR MXD2750AAMIGHTY D810MONROE DX592APERF FRICT 1053.10PRO-MAX 11-1270PRO-MAX 11-592RAYBESTOS PGD1053MRAYBESTOS PGD592AMRAYBESTOS PGD592MRAYBESTOS SGD1053MVOLVO 30645136-0VOLVO 30683274-0VOLVO 30683858-0WAGNER MX1053WAGNER MX1270WAGNER MX592WAGNER MX592AWAGNER QC1053WAGNER QC1270WAGNER SX1053WAGNER ZX1053WAGNER ZX1270WAGNER ZX592...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie zacisk 2 tłoki dodge challenger !! marki Brembo 249 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe świetnej producenta BREMBO dwu-tłoczkowych zacisków hamulcowych (tarcze o średnicy 345mm) do samochodu Dodge Challenger 2009-2019 wszystkie wersje silnikowe exc. SRT cena za 1 kpl!!! do tarcz o średnicy 345mm!!!!!! UWAGA nie pasują do zacisków jedno-tłoczkowych oraz cztero-tłoczkowych (BREMBO) producent Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkcji tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie części od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe asygnowane do najszczególniej prestiżowych i ekskluzywnych modeli na świecie.Najwyższy poziom techniczny i niezawodność artykułów Brembo są efektem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, akcentuje producenta Brembo, jako czołową markę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako niezawodnych i trwałych składników dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i wyprodukowanych specjalnie dla najmocniej elitarnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem słusznego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem efektywności, trwałości i niezawodności oraz proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic organicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem produktywności, bezawaryjności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich materiałów, dzięki czemu stale polepsza osiągi i wytrzymałość swoich towarów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając oporność na korozję i odporność. Aby opracować najkorzystniejsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie BREMBO zacisk 1 tłok Dodge Challenger 219 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe świetnej firmy BREMBO jednotłoczkowych zacisków do samochodu Dodge Challenger 2009-2019cena za 1 kpl do tarcz o średnicy 320 mm - zaciski jednotłoczkowe NIE PASUJĄ DO ZACISKÓW DWUTŁOCZKOWYCH NIE PASUJĄ DO WERSJI SRT Zamiennik dla:BOSCH BC1056CARQUEST BXD1056HCENTRIC 105.1056CHRYSLER 5174001ABCHRYSLER 5174001ACFMSI 7962-D1056MONROE CX1056Performance Friction 1056.2Pro-Max Brakes 10-1056RAYBESTOScPGD1056CWAGNERcPD1056WAGNER QC1056 producent Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkcji tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie elementy od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe asygnowane do najszczególniej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie.Najwyższy poziom techniczny i bezusterkowość produktów Brembo są rezultatem zintegrowanego procesu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę procesu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwojowi, uwydatnia firmę Brembo, jako czołową producenta w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezawaryjnych i trwałych części dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i produkowanych specjalnie dla najmocniej wytwornych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem adekwatnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem efektywności, trwałości i bezawaryjności oraz proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem skuteczności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem wydajności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w użytkowaniu innowacyjnych materiałów, dzięki temu stale ulepsza osiągi i odporność swych artykułów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając niepodatność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad nowoczesnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie zacisk 2 tłoki Dodge Charger BREMBO!! 249 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe nieprzeciętnej marki BREMBO dwu-tłoczkowych zacisków hamulcowych (tarcze o średnicy 345mm) do samochodu Dodge Charger 2006-2019 wszystkie wersje silnikowe exc. SRT wartość za 1 kpl!!! do tarcz o średnicy 345mm!!!!!! UWAGA nie pasują do zacisków jedno-tłoczkowych i cztero-tłoczkowych (BREMBO) marka Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w tworzeniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie komponenty od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe przeznaczone do najbardziej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie.Najwyższy poziom technologiczny i bezusterkowość produktów Brembo są rezultatem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, eksponuje firmę Brembo, jako czołową firmę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezawaryjnych i trwałych części dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i wykonanych specjalnie dla najszczególniej ekskluzywnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem adekwatnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem sprawności, trwałości i bezawaryjności i proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem produktywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem produktywności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w użytkowaniu prekursorskich materiałów, dzięki temu stale ulepsza osiągi i wytrzymałość swoich towarów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając odporność na korozję i trwałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie chrysler dodge plymouth neon 13 marki Roadhouse 135 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe bardzo prawidłowej marki Road House do samochodu Chrysler Neon 1995-1996 (koła 13" - 4 szpilki) Dodge Neon 1995-1996 (koła 13" - 4 szpilki) Plymouth Neon 1995-1996 (koła 13" - 4 szpilki) wszystkie wersje silnikowecena za kpl Zamiennik dla:AC-DELCO 17D633MAIMCO PM633AIMCO SPM633AXXIS FRIC 45-06330MCARQUEST GMD633CHRYSLER 4762550CHRYSLER 4797411CHRYSLER 4864902FMSI 7511A-D633MIDAS BP1662MMIGHTY MD633MONROE DX633MORSE MKD633MORSE SXE633NAPA AE-7511A-MPARTS MAST MKD633SPENNSYLVAN RDM633PERF FRICT 633.2PRO-MAX 11-633RAYBESTOS PGD633MSATISFIED CL633SATISFIED CL633QSATISFIED D633SATISFIED MD633SATISFIED MPD633WAGNER MX633 informacje O PRODUKCIE:Wszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom komponentów hamulcowych w kwestii materiałów ściernych, ekologii, skuteczności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania.Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dostosowania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technice, niesłychanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak niezwykle RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych kompletnie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły elementy naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak niepowtarzalnych tworzyw wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do solidnego samochodu, a równocześnie zgodnych z wymaganiami OE. Ten rodzaj mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je jedynie kilku producentów.Okładziny te można rozpoznać po pokaźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C, a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego artykułu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego mają znaczne znaczenie. precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje skrupulatność wymiarów i całkowicie płaską powierzchnię. RH wyśmienicie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić trafne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które powiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny składnik to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje części zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching.W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas.ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś", co zapewnia sprawność hamowania w całym okresie używania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze właściwości technologiczne.Jednak każda marka mająca aspirację do bycia liderem w swym segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to również szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK.SPK zawierają w pakiecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe i rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% poprawną naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić dużo czasu na warsztacie.Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym.Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie parametry pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie skrupulatna obróbka mechaniczna zagwarantuje pożądane rozmiary i właściwości. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców.Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na trwałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i typ certyfikatu. Dopiero tak wykonana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezawaryjnego użytkowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. Elementy hamulcowe a przepisy ECE R-90ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie różnorodnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza sprawność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak niepokaźnych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. dokument jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różnorodną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała producent ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka" przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uznanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia najczęściej chińskiego.Klocki takie z zasady nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na przeróżnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer atestu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Na ogół jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Array

 

 

Dodge
5 (100%) 1 vote