Chrysler

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Roadhouse Klocki hamulcowe tylne chrysler new yorker rh 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych producenta Road-House do samochoduChrysler New Yorker 1995-1996cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, produktywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dostosowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, niezrównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak nad wyraz RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak niepowtarzalnych materiałów wymusiło użycie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je jedynie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po widocznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego mają wielkie znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje skrupulatność wymiarów i w całości płaską powierzchnię. RH wyśmienicie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić adekwatne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje części zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co gwarantuje produktywność hamowania w całym okresie stosowania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze cechy techniczne. Jednak każda producent mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to też szczęki hamulcowe i zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w pakiecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe, a także rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie właściwości pracy jak niepodatność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie skrupulatna obróbka mechaniczna zapewnia pożąinformacje wymiary i atrybuty. W końcowym etapie tarcze poddawane są detalowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego zastosowania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na trwałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu oraz typ certyfikatu. Dopiero tak wykonana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego używania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci sensorów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. elementy hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie różnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość towarów hamujących, zwłaszcza produktywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, i tak niedużych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały przeróżną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała marka ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza renomowanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia z zasady chińskiego. Klocki takie na ogół nie noszą żadnych znaków certyfikacji albo posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Prosto takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na zróżnicowanych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Przeważnie jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne Chrysler Concorde RH 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych do samochoduChrysler Concorde 1995-2004 cena ZA KPLPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, produktywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, niesłychanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak bardzo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- przystępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w całości pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Wykorzystanie tak specyficznych materiałów wymusiło użycie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z wymogimi OE. Ten rodzaj mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je jedynie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po widocznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego posiadają wielkie znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje staranność wymiarów i w całości płaską powierzchnię. RH rewelacyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Żeby temu zapobiec należy zapewnić stosowne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ w trakcie hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co zapewnia wydajność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne. Jednak każda producent mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to w dodatku szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe i rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% korzystną naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić niemało czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie właściwości pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie skrupulatna obróbka mechaniczna gwarantuje pożąinformacje rozmiary i cechy. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i typ dokumentu. Dopiero tak wytwarzana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego stosowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. części hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie zróżnicowanych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość artykułów hamujących, zwłaszcza skuteczność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, i tak nieznacznych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd także dwa produkty spełniające w/w normy będą miały najróżniejszą jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała marka ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza lubianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia z reguły chińskiego. Klocki takie przeważnie nie noszą żadnych znaków certyfikacji albo mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na rozmaitych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Przeważnie jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne chrysler cirrus rh marki Roadhouse 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych firmy Road-House do samochoduChrysler Cirrus 1995-2000cena za 1 kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom komponentów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność przypasowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do kanonów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, niespotykanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części ekologiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak niepowtarzalnych tworzyw wymusiło użycie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do mocnego samochodu, a równocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten wariant mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po pokaźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego posiadają pokaźne znaczenie. Dokładnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność wymiarów, a także w pełni płaską powierzchnię. RH nadzwyczajnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić adekwatne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ w trakcie hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co gwarantuje produktywność hamowania w całym okresie stosowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze atrybuty techniczne. Jednak każda firma mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to także szczęki hamulcowe i zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w komplecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe, a także rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% korzystną naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić dużo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie cechy pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna zagwarantuje pożądane wymiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są detalowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na odporność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu oraz rodzaj atestu. Dopiero tak wyprodukowana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego stosowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci czujkaów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. części hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie różnorodnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość towarów hamujących, zwłaszcza wydajność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak małych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. dokument jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd również dwa produkty spełniające w/w normy będą miały rozmaitą jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała marka ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza szanowanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia typowo chińskiego. Klocki takie przeważnie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na rozmaitych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer atestu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Na ogół jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne chrysler lhs rh marki Roadhouse 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych marki Road-House do samochoduChrysler LHS 1995-2002cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom elementów hamulcowych w kwestii materiałów ściernych, ekologii, produktywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na potrzeby nowej technologii, nieprzeciętnej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w całości pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu i wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak specyficznych tworzyw wymusiło użycie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do mocnego samochodu, a równocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten rodzaj mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po pokaźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego towaru. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego posiadają pokaźne znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje staranność wymiarów, a także kompletnie płaską powierzchnię. RH rewelacyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić trafne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które powiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co gwarantuje wydajność hamowania w całym okresie stosowania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze właściwości techniczne. Jednak każda marka posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to także szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić niemało czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście producenta ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie parametry pracy jak wytrzymałość na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie dokładna obróbka mechaniczna zapewnia pożąinformacje wymiary i cechy. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na trwałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu oraz wariant dokumentu. Dopiero tak wyprodukowana i oznakowana tarcza daje gwarancję niezawodnego używania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci czujkaów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. części hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie różnorodnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość artykułów hamujących, zwłaszcza efektywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak znikomych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. dokument jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą posiadać się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały najróżniejszą jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza lubianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia typowo chińskiego. Klocki takie z zasady nie noszą żadnych znaków certyfikacji albo mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Prosto takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na przeróżnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer certyfikatu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Z reguły jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Tylne klocki hamulcowe chrysler voyager town & country apv 2008- marki Brembo 199 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe z zestawem montażowym nadzwyczajnej producenta BREMBO charakterystycznego układu hamulcowego do samochodu z tylnymi tarczami o średnicy 305mm ChryslerTown&Country 2008-2011 - allTown&Country 2012-2016 - do tarcz o średnicy 305mmGrand Voyager 2008-2011 - allGrand Voyager 2012-2016 - do tarcz o średnicy 305mm wszystkie wersje silnikowe cena za kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO używanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT CO ŚWIADCZY O ICH efektywnOŚCI zamiennik dla:BOSCH BP1326CHRY 68029887AACHRY 68029887ABCHRY 68159138AACHRY 68159143AAFMSI 8438-D1326FMSI 8438-D1575MONROE CX1326PERF FRICT 1326.20RAYBESTOS PGD1326CVWAU 7B0 698 451VWAU 7B0 698 451AWAGNER PD1326WAGNER QC1326 producent Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w tworzeniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie komponenty od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe dedykowane do najbardziej prestiżowych i luksusowych modeli na świecie. Najwyższy poziom techniczny i bezawaryjność towarów Brembo są konsekwencją zintegrowanego procesu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem. Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, wyróżnia firmę Brembo, jako czołową firmę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako niezawodnych i trwałych elementów dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, iż Brembo jest dostawcą innowacyjnych układów hamulcowych zaprojektowanych i wytworzonych specjalnie dla najmocniej luksusowych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem stosownego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem produktywności, trwałości i niezawodności, a także proponują nieporównywalny komfort hamowania Klocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem wydajności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic organicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem sprawności, bezusterkowości i trwałości.technologia węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu innowacyjnych materiałów, dzięki temu stale polepsza osiągi i trwałość swych artykułów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając niepodatność na korozję i solidność. Aby opracować najlepsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne chrysler 200 tarcze 303mm marki Lpb 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe idealnej firmy BREMBO do samochodu Chrysler 200 2011-2014 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO użytkowanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszelkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH produktywnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego cyklu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, charakteryzujących się unikatowymi osiągami, bezusterkowością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technika węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu prekursorskich tworzyw, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i odporność swych produktów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, rozszerzając wytrzymałość na korozję i solidność. Aby opracować najkorzystniejsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Produkowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: opornośćLakier UV: technika lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, zapewnia pokaźniejszą niepodatność na korozję i pełną ochronę tarczy. wydajnośćWentylacja PVT: wytworny system wentylacji filarowej, opatentowany poprzez Brembo, polepsza zdolność chłodzenia i podnosi o 40% niepodatność tarczy na pękanie termiczne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające asygnowane dla samochodów elitarnych cechują się wyśmienitymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zastosowaniu specjalnych materiałów i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, rozszerzającej wytrzymałość, ulepszającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, gwarantują stałe odnawianie powierzchni ciernej i gwarantują gotowość do hamowania w każdych warunkach. świetna odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które posiadają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie sprawności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne Chrysler Sebring 2007- 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe doskonałej producenta BREMBO do samochodu Chrysler Sebring 2007-2010 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO użytkowanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszelkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH sprawnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego procesu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, cechujących się unikatowymi osiągami, bezawaryjnością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technika węglowo-ceramicznaBrembo zawsze było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich tworzyw, dzięki czemu stale ulepsza osiągi i wytrzymałość swych produktów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając odporność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najkorzystniejsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad innowacyjnymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: niepodatnośćLakier UV: technika lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, zapewnia większą oporność na korozję i pełną ochronę tarczy. wydajnośćWentylacja PVT: wytworny system wentylacji filarowej, zastrzeżony przez Brembo, ulepsza zdolność chłodzenia i unosi o 40% wytrzymałość tarczy na pękanie termiczne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające asygnowane dla samochodów luksusowych cechują się genialnymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zaimplementowaniu specjalnych tworzyw i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, zwiększającej wytrzymałość, poprawiającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, zapewniają stałe odnawianie powierzchni ciernej i gwarantują gotowość do hamowania w każdych warunkach. nieprzeciętna odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które posiadają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie skuteczności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe przednie Chrysler Voyager Town Country 16'' 2001-2007 BREMBO!! 175 zł ZOBACZ KPL.(4szt) PRZEDNICH KLOCKÓW HAMULCOWYCH nadzwyczajnEJ marki BREMBO!!! DO SAMOCHODU Z TARCZAMI Z TYŁU ChryslerTown&Country 2001-2007Voyager / Grand Voyager 2001-2007 wartość ZA 1 KPL!!! KPL. DO SAMOCHODÓW Z TARCZAMI Z TYŁU!!!KOŁA 16" / 17"nie pasują do dieslanie pasują do wersji europejskich z tarczami 303mm!!! firma Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkowaniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie części od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe dedykowane do najmocniej prestiżowych i ekskluzywnych modeli na świecie. Najwyższy poziom techniczny i bezawaryjność towarów Brembo są wynikiem zintegrowanego procesu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem. Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, akcentuje firmę Brembo, jako czołową producenta w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezusterkowych i trwałych elementów dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie sprawia, iż Brembo jest dostawcą najnowocześniejszych układów hamulcowych zaprojektowanych i wytwarzanych specjalnie dla najszczególniej elitarnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem stosownego działania każdego systemu hamowania. Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem produktywności, trwałości i bezawaryjności i oferują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych. Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem produktywności, niezawodności i trwałości. technika węglowo-ceramiczna Brembo zawsze było pionierem w stosowaniu innowacyjnych materiałów, dzięki temu stale udoskonala osiągi i solidność swych produktów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, rozszerzając wytrzymałość na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najkorzystniejsze możliwe produkty, w 2003 r. powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. zamiennik dla:AC-DELCO 17D857MAIMCO SPM857SAUTOSPEC 24-857-02AXXIS FRIC 45-08570MBOSCH BP857CENTRIC 106.08570CHRYSLER 5019803AACHRYSLER 5019804AAFEDERATED MD857FMSI 7733-D857FORMULA E109-0857-0HAWK HB374X.700MIGHTY MD857MONROE DX857MORSE MKD857NAPA AE-7733-MPERF FRICT 0857.20PRO-MAX 11-857RAYBESTOS PGD857CRAYBESTOS PGD857MSATISFIED CL857SATISFIED CL857QWAGNER MX857...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Brembo Klocki hamulcowe przednie chrysler voyager town country 2001-2007 15 207 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe nieprzeciętnej marki BREMBO do samochodu w wersji USA z bębnami z tyłu ChryslerTown&Country 2001-2007Voyager / Grand Voyager 2001-2007 wszystkie wersje silnikowe exc. DIESELcena za 1 kpl KOŁA 15" DO ZACISKÓW W SYSTEMIE LUCAS - BĘBNY TYŁ!!! nie pasują do samochodów z tarczami z tyłu!!! NIE PASUJĄ DO DIESLA!!! ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO używanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszelkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH efektywnOŚCI marka Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w tworzeniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie elementy od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe przeznaczone do najszczególniej prestiżowych i luksusowych modeli na świecie.Najwyższy poziom technologiczny i bezusterkowość produktów Brembo są efektem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę procesu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwojowi, podkreśla firmę Brembo, jako czołową producenta w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezusterkowych i trwałych składników dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i wykonanych specjalnie dla najbardziej wytwornych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem trafnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem skuteczności, trwałości i niezawodności i oferują nieporównywalny komfort hamowania i stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem skuteczności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem efektywności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w stosowaniu najnowocześniejszych tworzyw, dzięki temu stale poprawia osiągi i odporność swych produktów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając niepodatność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją producenta jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. Zamiennik dla:AC-DELCO 17D856MAIMCO SPM856SAUTOSPEC 24-856-02AXXIS FRIC 45-08560MBOSCH BP856BOSCH BP856ACARQUEST BMD856AHCENTRIC 106.08560CHRYSLER 5019984AACHRYSLER 5066427AACHRYSLER 5139899AAFEDERATED MD856FMSI 7732-D856FMSI 7988-D856FORMULA E109-0856-0HAWK HB373X.689MIGHTY MD856MIGHTY XL856MMINTEX MDB2215MONROE DX856MORSE MKD856NAPA AE-7732-MPERF FRICT 0856.20PRO-MAX 11-856RAYBESTOS PGD856ACSATISFIED CL856SATISFIED CL856QWAGNER MX856WAGNER MX856B...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Brembo Klocki hamulcowe przednie tarcze 330mm chrysler voyager town country 2012- 379 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe perfekcyjnej firmy BREMBO wzmacnianego układu hamulcowego (do tarcz 330mm) do samochodu ChryslerTown&Country 2012-2016 - do tarcz o średnicy 330mmTown&Country 2017-2019 - allGrand Voyager 2012-2016 - do tarcz o średnicy 330mmGrand Voyager 2017-2019 - all wszystkie wersje silnikowe wartość za kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO używanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT CO ŚWIADCZY O ICH produktywnOŚCI marka Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkowaniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie elementy od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe dedykowane do najbardziej prestiżowych i ekskluzywnych modeli na świecie. Najwyższy poziom technologiczny i bezawaryjność artykułów Brembo są rezultatem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem. Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwojowi, akcentuje firmę Brembo, jako czołową producenta w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako niezawodnych i trwałych komponentów dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie sprawia, że Brembo jest dostawcą prekursorskich układów hamulcowych zaprojektowanych i wytworzonych specjalnie dla najistotniej elitarnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem adekwatnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem wydajności, trwałości i bezawaryjności i oferują nieporównywalny komfort hamowania i stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem skuteczności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic organicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem skuteczności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu innowacyjnych materiałów, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i wytrzymałość swych artykułów. Włókna węglowe były stosowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, rozszerzając wytrzymałość na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad innowacyjnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. Zamiennik dla:CENTRIC 105.15890CENTRIC 106.15890CHRYSLER 68144163ABCHRYSLER 68144163ADCHRYSLER 68159579ACDURA BP1589FMSI 8800-D1589MONROE CX1589PRO-MAX 10-1589RAYBESTOS PGD1589CRAYBESTOS SGD1589CTRU STAR CBP1589VWAU 7B0 698 151GWAGNER QC1589...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Brembo Klocki hamulcowe przednie chrysler voyager town&country 1996-2000 189 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe idealnej firmy BREMBO!!! do samochodu ChryslerTown&Country 1996-2000Voyager / Grand Voyager 1996-2000 wszystkie wersje silnikowecena za 1 kplPołączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem optymalnego działania każdego systemu hamowania. Klocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic organicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych. Krótka charakterystyka klocków Brembo: - Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach. - Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację. - Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem skuteczności, niezawodności i trwałości.technologia węglowo-ceramiczna Brembo zawsze było pionierem w użytkowaniu najnowocześniejszych tworzyw, dzięki temu stale polepsza osiągi i solidność swych towarów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając odporność na korozję i solidność. Aby opracować najlepsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Produkowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Zamiennik dla:CENTRIC 104.07300CENTRIC 300.07300FMSI 7597-D730FMSI 7623-D730FMSI 7678-D730NAPA (BRAK SS-7597-MRAYBESTOS SGD730AMRAYBESTOS SGD730MUNIVERSAL MDS730WAGNER ZX730WAGNER ZX730AWAGNER ZX730BWAGNER ZX730CCENTRIC 105.05910FEDERATED CD591FMSI 7470A-D591MONROE CX591RAYBESTOS PGD730CWAGNER QC591...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe przednie zacisk 2 tłoki chrysler 300c !! marki Brembo 249 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe idealnej producenta BREMBO dwu-tłoczkowych zacisków hamulcowych (tarcze o średnicy 345mm) do samochodu Chrysler 300 2005-2019 wszystkie wersje silnikowe exc. SRT cena za 1 kpl!!! do tarcz o średnicy 345mm!!!!!! UWAGA nie pasują do zacisków jedno-tłoczkowych oraz cztero-tłoczkowych (BREMBO) marka Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w tworzeniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie komponenty od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe dedykowane do najistotniej prestiżowych i elitarnych modeli na świecie.Najwyższy poziom technologiczny i niezawodność towarów Brembo są skutkiem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, akcentuje firmę Brembo, jako czołową firmę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezusterkowych i trwałych składników dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, iż Brembo jest dostawcą najnowocześniejszych układów hamulcowych zaprojektowanych i stworzonych specjalnie dla najmocniej wytwornych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem słusznego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem wydajności, trwałości i niezawodności, a także proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem produktywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem sprawności, niezawodności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w stosowaniu najnowocześniejszych materiałów, dzięki temu stale udoskonala osiągi i solidność swoich towarów. Włókna węglowe były stosowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając oporność na korozję i solidność. Aby opracować najlepsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad nowoczesnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe przednie chrysler dodge plymouth neon 13 marki Roadhouse 135 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe niezwykle prawidłowej marki Road House do samochodu Chrysler Neon 1995-1996 (koła 13" - 4 szpilki) Dodge Neon 1995-1996 (koła 13" - 4 szpilki) Plymouth Neon 1995-1996 (koła 13" - 4 szpilki) wszystkie wersje silnikowecena za kpl Zamiennik dla:AC-DELCO 17D633MAIMCO PM633AIMCO SPM633AXXIS FRIC 45-06330MCARQUEST GMD633CHRYSLER 4762550CHRYSLER 4797411CHRYSLER 4864902FMSI 7511A-D633MIDAS BP1662MMIGHTY MD633MONROE DX633MORSE MKD633MORSE SXE633NAPA AE-7511A-MPARTS MAST MKD633SPENNSYLVAN RDM633PERF FRICT 633.2PRO-MAX 11-633RAYBESTOS PGD633MSATISFIED CL633SATISFIED CL633QSATISFIED D633SATISFIED MD633SATISFIED MPD633WAGNER MX633 dane O PRODUKCIE:Wszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom elementów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, sprawności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania.Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dostosowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, nieporównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak szczególnie RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych kompletnie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak oryginalnych materiałów wymusiło wykorzystanie nowej technice formowania i obróbki okładzin.dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do potężnego samochodu, a równocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten rodzaj mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów.Okładziny te można rozpoznać po znacznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C, a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego artykułu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe komponenty klocka hamulcowego posiadają obszerne znaczenie. dokładnie wycięta płyta mocująca daje dokładność rozmiarów, a także kompletnie płaską powierzchnię. RH wyśmienicie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym.Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić stosowne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny składnik to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching.W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas.ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś", co gwarantuje sprawność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze parametry techniczne.Jednak każda producent mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to dodatkowo szczęki hamulcowe oraz zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK.SPK zawierają w pakiecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% korzystną naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić niemało czasu na warsztacie.Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym.Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie parametry pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna gwarantuje pożądane wymiary i właściwości. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców.Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na odporność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu i rodzaj atestu. Dopiero tak wyprodukowana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezawaryjnego używania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy komponent uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. Części hamulcowe a przepisy ECE R-90ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie rozmaitych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość artykułów hamujących, zwłaszcza skuteczność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak drobnych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. atest jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały przeróżną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka" przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza szanowanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia zwykle chińskiego.Klocki takie głównie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer certyfikatu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Głównie jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Array
Brembo Klocki hamulcowe przednie chrysler plymouth prowler !!! 189 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe genialnej firmy BREMBO!!! do samochoduPlymouth Prowler 1997-2001Chrysler Prowler 2001-2002cena za 1 kplPołączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem adekwatnego działania każdego systemu hamowania. Klocki hamulcowe Brembo stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem wydajności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych. Krótka charakterystyka klocków Brembo: - Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach. - Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację. - Wszystko, co najlepsze pod kątem produktywności, bezusterkowości i trwałości.technologia węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich materiałów, dzięki czemu stale ulepsza osiągi i wytrzymałość swych produktów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając wytrzymałość na korozję i odporność. Aby opracować najkorzystniejsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Produkowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Zamiennik dla:CENTRIC 104.07300CENTRIC 300.07300FMSI 7597-D730FMSI 7623-D730FMSI 7678-D730NAPA (BRAK SS-7597-MRAYBESTOS SGD730AMRAYBESTOS SGD730MUNIVERSAL MDS730WAGNER ZX730WAGNER ZX730AWAGNER ZX730BWAGNER ZX730CCENTRIC 105.05910FEDERATED CD591FMSI 7470A-D591MONROE CX591RAYBESTOS PGD730CWAGNER QC591...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Array

 

 

Chrysler
5 (100%) 1 vote