Klocki hamulcowe

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Roadhouse Klocki hamulcowe tylne chrysler new yorker rh 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych producenta Road-House do samochoduChrysler New Yorker 1995-1996cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom komponentów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność przypasowania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na potrzeby nowej technologii, nieporównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak niezwykle RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu i wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak niepowtarzalnych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych przeznaczonych do solidnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z wymaganiami OE. Ten wariant mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego mają wielkie znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje dokładność wymiarów, a także w pełni płaską powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić optymalne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które powiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje części zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ w trakcie hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co gwarantuje produktywność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze parametry technologiczne. Jednak każda producent mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to także szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe i rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie parametry pracy jak wytrzymałość na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane rozmiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i rodzaj dokumentu. Dopiero tak wytwarzana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego wykorzystywania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci detektorów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. komponenty hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie przeróżnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość towarów hamujących, zwłaszcza sprawność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak niedużych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą posiadać się badane części. Stąd również dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała producent ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uznanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia z zasady chińskiego. Klocki takie typowo nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na zróżnicowanych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer certyfikatu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Z zasady jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, ale ściśle określona poprzez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne Chrysler Concorde RH 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych do samochoduChrysler Concorde 1995-2004 cena ZA KPLPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom elementów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, wydajności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do kanonów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technice, nieprzeciętnej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak niezwykle RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- przystępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części ekologiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu, a także wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak niepowtarzalnych tworzyw wymusiło zastosowanie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do solidnego samochodu, a równocześnie zgodnych z oczekiwaniami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po znacznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe komponenty klocka hamulcowego posiadają obszerne znaczenie. Dokładnie wycięta płyta mocująca daje skrupulatność wymiarów i w pełni płaską powierzchnię. RH nadzwyczajnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić optymalne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które powiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje części zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co zagwarantuje wydajność hamowania w całym okresie używania klocka. aktualnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne. Jednak każda marka posiadająca aspirację do bycia liderem w swym segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to dodatkowo szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe i rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% korzystną naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie oczekiwania tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie parametry pracy jak wytrzymałość na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności i zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie dokładna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i właściwości. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu oraz typ atestu. Dopiero tak stworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję niezawodnego użytkowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci czujkaów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. części hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie rozmaitych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość artykułów hamujących, zwłaszcza sprawność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, i tak niewielkich rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. atest jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą posiadać się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały zróżnicowaną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała producent ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uznanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia przede wszystkim chińskiego. Klocki takie głównie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnorodnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Zwykle jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Roadhouse Klocki hamulcowe tylne plymouth breeze rh 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych producenta Road-House do samochoduPlymouth Breeze 1995-2000 cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom elementów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, wydajności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność przypasowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, nieporównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak niezwykle RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- przystępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak niepowtarzalnych tworzyw wymusiło wykorzystanie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych przeznaczonych do konkretnego samochodu, a równocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten wariant mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego posiadają znaczne znaczenie. Starannie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność wymiarów, a także w pełni płaską powierzchnię. RH znakomicie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co gwarantuje wydajność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzewczej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze atrybuty technologiczne. Jednak każda firma mająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to również szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe, a także rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% dobrą naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić dużo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście producenta ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie kryteria tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie atrybuty pracy jak odporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie precyzyjna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane rozmiary i cechy. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu i rodzaj dokumentu. Dopiero tak tworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego wykorzystywania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. komponenty hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie zróżnicowanych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza sprawność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak śladowych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. dokument jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą gromadzić się badane części. Stąd również dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza lubianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia w głównej mierze chińskiego. Klocki takie z reguły nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnorodnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Typowo jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, ale ściśle określona przez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Plymouth
Klocki hamulcowe tylne chrysler cirrus rh marki Roadhouse 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych firmy Road-House do samochoduChrysler Cirrus 1995-2000cena za 1 kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom elementów hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dopasowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technice, niespotykanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- przystępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu, a także wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak unikalnych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do mocnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten wariant mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po pokaźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego posiadają pokaźne znaczenie. Dokładnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność rozmiarów i w całości płaską powierzchnię. RH świetnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co zagwarantuje skuteczność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze parametry techniczne. Jednak każda producent posiadająca aspirację do bycia liderem w swym segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to na dodatek szczęki hamulcowe oraz zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w komplecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% korzystną naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić niemało czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie kryteria tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie parametry pracy jak wytrzymałość na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie skrupulatna obróbka mechaniczna zagwarantuje pożąinformacje wymiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na trwałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu, a także wariant dokumentu. Dopiero tak wytworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego wykorzystywania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci sensorów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. części hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie rozmaitych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość artykułów hamujących, zwłaszcza produktywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak niewielkich rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. atest jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą posiadać się badane części. Stąd również dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różnorodną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała producent ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uwielbianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia głównie chińskiego. Klocki takie typowo nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Prosto takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer certyfikatu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Najczęściej jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, ale ściśle określona przez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne Dodge Intrepid RH 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych marki Road-House do samochoduDodge Intrepid 1995-2005 cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na potrzeby nowej technologii, niezrównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak niezwykle RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- przystępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w całości pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły elementy organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Wykorzystanie tak unikalnych tworzyw wymusiło wykorzystanie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z oczekiwaniami OE. Ten rodzaj mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po widocznych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe komponenty klocka hamulcowego mają obszerne znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje skrupulatność rozmiarów i w całości płaską powierzchnię. RH nieprzeciętnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić stosowne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny składnik to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co zagwarantuje produktywność hamowania w całym okresie stosowania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze cechy techniczne. Jednak każda firma posiadająca aspirację do bycia liderem w swym segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to również szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w komplecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić niemało czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 poziomów C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie cechy pracy jak wytrzymałość na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. równocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie skrupulatna obróbka mechaniczna zagwarantuje pożądane rozmiary i właściwości. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu i wariant dokumentu. Dopiero tak stworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego stosowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. komponenty hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie najróżniejszych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza skuteczność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak małych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. atest jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą gromadzić się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różnorodną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała marka ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uwielbianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia na ogół chińskiego. Klocki takie typowo nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na różnorodnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer atestu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Na ogół jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe tylne dodge stratus rh marki Roadhouse 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych firmy Road-House do samochoduDodge Stratus 2,0 (C) 1995-2000 Stratus 2,4 (X,G,J) 1995-2006 Stratus 2,5 (H) 1995-2000 Stratus 2,7 (R,U,T) 2001-2006 Stratus 3,0 (H) 2001-2002 wartość za kpl w nawiasie 8 litera nadwoziaPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom części hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, niespotykanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak nad wyraz RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w całości pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły elementy organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu, a także wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak niepowtarzalnych materiałów wymusiło wykorzystanie nowej technice formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do mocnego samochodu, a równocześnie zgodnych z wymogimi OE. Ten wariant mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je jedynie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po pokaźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe komponenty klocka hamulcowego mają pokaźne znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje staranność rozmiarów, a także w pełni płaską powierzchnię. RH rewelacyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. By temu zapobiec należy zapewnić stosowne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje składników zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ w trakcie hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co zapewnia efektywność hamowania w całym okresie używania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze cechy techniczne. Jednak każda firma posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to także szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% poprawną naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie właściwości pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna zapewnia pożąinformacje wymiary i właściwości. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i wariant atestu. Dopiero tak wytwarzana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego użytkowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci detektorów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. elementy hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie różnych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość artykułów hamujących, zwłaszcza wydajność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, oraz tak śladowych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. atest jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą gromadzić się badane części. Stąd także dwa produkty spełniające w/w normy będą miały najróżniejszą jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza renomowanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia z reguły chińskiego. Klocki takie zwykle nie noszą żadnych znaków certyfikacji albo posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na przeróżnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Na ogół jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona przez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe tylne chrysler lhs rh marki Roadhouse 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych marki Road-House do samochoduChrysler LHS 1995-2002cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom składników hamulcowych w kwestii tworzyw ściernych, ekologii, wydajności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dostosowania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do kanonów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, nieporównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły elementy organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak unikalnych tworzyw wymusiło wykorzystanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki czemu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do solidnego samochodu, a równocześnie zgodnych z kryteriami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po pokaźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego posiadają spore znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje dokładność wymiarów, a także w całości płaską powierzchnię. RH nieprzeciętnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Żeby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które powiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje części zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzejna tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co zapewnia wydajność hamowania w całym okresie używania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten cykl odróbki grzejnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze cechy technologiczne. Jednak każda producent mająca aspirację do bycia liderem w swym segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w przypadku RH to ponadto szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w pakiecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe i rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone przez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście producenta ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie cechy pracy jak niepodatność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności, a także zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane rozmiary i cechy. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego zastosowania hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na solidność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak handlowy odlewu i rodzaj certyfikatu. Dopiero tak stworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego wykorzystywania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy komponent uzupełniający ofertę RH w postaci detektorów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. elementy hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie zróżnicowanych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza wydajność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych, i tak drobnych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. dokument jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą zawierać się badane części. Stąd również dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza cenionymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia głównie chińskiego. Klocki takie przeważnie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Z łatwością takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na przeróżnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer certyfikatu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. W głównej mierze jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy. ...
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Chrysler
Roadhouse Klocki hamulcowe tylne neon rh 163 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych firmy Road-House do samochoduChrysler Neon 1995-2006Dodge Neon 1995-2006Plymouth Neon 1995-2001cena za kplPoczątekWszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom składników hamulcowych w kwestii materiałów ściernych, ekologii, skuteczności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania. Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dobrania technice do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na potrzeby nowej technice, niespotykanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak nad wyraz RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- dostępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych w pełni pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły części naturalne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Zastosowanie tak niepowtarzalnych materiałów wymusiło wykorzystanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin. dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych asygnowanych do mocnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z oczekiwaniami OE. Ten rodzaj mieszanek nosi nazwę technologiczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je wyłącznie kilku producentów. Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają całkowitą gwarancję korzystania z oryginalnego artykułu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego posiadają znaczne znaczenie. Skrupulatnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność rozmiarów, a także całkowicie płaską powierzchnię. RH idealnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Żeby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny składnik to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching. W zasadzie każdy wie,cykl ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ w trakcie hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas. ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, lecz na „ wskroś”, co zapewnia produktywność hamowania w całym okresie używania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technika w tej dziedzinie gwarantująca jeszcze lepsze atrybuty technologiczne. Jednak każda marka posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi posiadać maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to w dodatku szczęki hamulcowe, a także zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK. SPK zawierają w komplecie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić dużo czasu na warsztacie. Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście marki ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące w trakcie hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym. Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane gwarantujące wysokie cechy pracy jak oporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie skrupulatna obróbka mechaniczna zapewnia pożąinformacje wymiary i cechy. W końcowym etapie tarcze poddawane są detalowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców. Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na odporność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy szybkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Posiadają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu i rodzaj atestu. Dopiero tak stworzona i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego stosowania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy element uzupełniający ofertę RH w postaci czujkaów klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. komponenty hamulcowe a przepisy ECE R-90 ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie najróżniejszych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość produktów hamujących, zwłaszcza efektywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak śladowych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. atest jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą gromadzić się badane części. Stąd również dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała firma ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane w trakcie testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka” przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza lubianymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia przeważnie chińskiego. Klocki takie głównie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub mają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na przeróżnych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer atestu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Najczęściej jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, lecz ściśle określona poprzez przepisy....
  • Producent RoadHouse
Klocki hamulcowe tylne dodge avenger 2,7 / 3,5 v6 fwd marki Lpb 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe świetnej firmy BREMBO do samochodu Dodge Avenger 2008-2014 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO używanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH efektywnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego cyklu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, znamionujących się unikatowymi osiągami, niezawodnością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technologia węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w stosowaniu innowacyjnych tworzyw, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i solidność swoich produktów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając niepodatność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najkorzystniejsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad innowacyjnymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: niepodatnośćLakier UV: technika lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, gwarantuje większą odporność na korozję i całkowitą ochronę tarczy. skutecznośćWentylacja PVT: luksusowy system wentylacji filarowej, opatentowany przez Brembo, udoskonala zdolność chłodzenia i podciąga o 40% odporność tarczy na pękanie cieplne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające przeznaczone dla samochodów wytwornych charakteryzują się znakomitymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zastosowaniu specjalnych materiałów i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, zwiększającej solidność, udoskonalającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, gwarantują stałe odnawianie powierzchni ciernej i gwarantują gotowość do hamowania w każdych warunkach. doskonała odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które mają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie wydajności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Dodge
Tylne klocki hamulcowe chrysler voyager town & country apv 2008- marki Brembo 199 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe z zestawem montażowym perfekcyjnej marki BREMBO standardowego układu hamulcowego do samochodu z tylnymi tarczami o średnicy 305mm ChryslerTown&Country 2008-2011 - allTown&Country 2012-2016 - do tarcz o średnicy 305mmGrand Voyager 2008-2011 - allGrand Voyager 2012-2016 - do tarcz o średnicy 305mm wszystkie wersje silnikowe cena za kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO stosowanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT CO ŚWIADCZY O ICH wydajnOŚCI zamiennik dla:BOSCH BP1326CHRY 68029887AACHRY 68029887ABCHRY 68159138AACHRY 68159143AAFMSI 8438-D1326FMSI 8438-D1575MONROE CX1326PERF FRICT 1326.20RAYBESTOS PGD1326CVWAU 7B0 698 451VWAU 7B0 698 451AWAGNER PD1326WAGNER QC1326 marka Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w wytwarzaniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie części od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe dedykowane do najszczególniej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie. Najwyższy poziom techniczny i niezawodność artykułów Brembo są efektem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę procesu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem. Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, wyróżnia markę Brembo, jako czołową producenta w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako niezawodnych i trwałych części dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, iż Brembo jest dostawcą najnowocześniejszych układów hamulcowych zaprojektowanych i wytworzonych specjalnie dla najistotniej elitarnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem optymalnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem efektywności, trwałości i bezusterkowości oraz proponują nieporównywalny komfort hamowania Klocki hamulcowe Brembo stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem efektywności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramicznaBrembo zawsze było pionierem w wykorzystywaniu innowacyjnych tworzyw, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i solidność swych towarów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając wytrzymałość na korozję i solidność. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad innowacyjnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne do tarcz 303mm Jeep Compass 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe świetnej producenta BREMBO do samochodu Jeep Compass 2007-2018 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO użytkowanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszelkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH wydajnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego cyklu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, znamionujących się wyjątkowymi osiągami, bezusterkowością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technika węglowo-ceramicznaBrembo zawsze było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich tworzyw, dzięki czemu stale ulepsza osiągi i solidność swych artykułów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając oporność na korozję i odporność. Aby opracować najkorzystniejsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: wytrzymałośćLakier UV: technologia lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, zapewnia pokaźniejszą oporność na korozję i pełną ochronę tarczy. sprawnośćWentylacja PVT: wytworny system wentylacji filarowej, opatentowany przez Brembo, polepsza zdolność chłodzenia i podwyższa o 40% wytrzymałość tarczy na pękanie cieplne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające dedykowane dla samochodów elitarnych znamionują się wyśmienitymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zastosowaniu specjalnych materiałów i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, rozszerzającej solidność, udoskonalającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, zapewniają stałe odnawianie powierzchni ciernej i zapewniają gotowość do hamowania w każdych warunkach. idealna odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które posiadają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie efektywności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Jeep
Klocki hamulcowe tylne chrysler 200 tarcze 303mm marki Lpb 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe znakomitej marki BREMBO do samochodu Chrysler 200 2011-2014 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO używanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH efektywnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego cyklu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, charakteryzujących się wyjątkowymi osiągami, bezusterkowością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technika węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w użytkowaniu najnowocześniejszych materiałów, dzięki temu stale udoskonala osiągi i solidność swoich towarów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając oporność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: odpornośćLakier UV: technologia lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, gwarantuje obszerniejszą wytrzymałość na korozję i pełną ochronę tarczy. wydajnośćWentylacja PVT: ekskluzywny system wentylacji filarowej, opatentowany poprzez Brembo, polepsza zdolność chłodzenia i wznosi o 40% niepodatność tarczy na pękanie termiczne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające asygnowane dla samochodów ekskluzywnych cechują się nieprzeciętnymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zaimplementowaniu specjalnych tworzyw i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, rozszerzającej odporność, udoskonalającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, gwarantują stałe odnawianie powierzchni ciernej i zapewniają gotowość do hamowania w każdych warunkach. genialna odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które posiadają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie sprawności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Chrysler
Klocki hamulcowe tylne Chrysler Sebring 2007- 137 zł ZOBACZ Tylne klocki hamulcowe świetnej producenta BREMBO do samochodu Chrysler Sebring 2007-2010 - do tarcz 303mm!!! wszystkie wersje silnikowe wartość za 1 kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO używanE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT-8 CO ŚWIADCZY O ICH efektywnOŚCIBadania i rozwój, testy laboratoryjne i drogowe, produkcja i dystrybucja: kontrola całego cyklu produkcyjnego pozwala firmie Brembo oferować gamę tarcz hamulcowych, charakteryzujących się unikatowymi osiągami, niezawodnością, trwałością i komfortem w każdych warunkach jazdy.technologia węglowo-ceramicznaBrembo zawsze było pionierem w używaniu pionierskich tworzyw, dzięki czemu stale udoskonala osiągi i trwałość swoich towarów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając wytrzymałość na korozję i solidność. Aby opracować najlepsze realne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Stworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche.Tarcze brembo to: odpornośćLakier UV: technologia lakierowania z utrwalaniem promieniami UV, opracowana przy współpracy z producentami samochodów, gwarantuje obszerniejszą oporność na korozję i pełną ochronę tarczy. sprawnośćWentylacja PVT: ekskluzywny system wentylacji filarowej, opatentowany przez Brembo, polepsza zdolność chłodzenia i unosi o 40% wytrzymałość tarczy na pękanie termiczne. Geneza jakości OEGama premium: tarcze kompozytowe i pływające dedykowane dla samochodów luksusowych charakteryzują się doskonałymi osiągami uzyskiwanymi dzięki zaimplementowaniu specjalnych tworzyw i rozwiązań. KomfortTarcze high carbon: tarcze żeliwne o wysokiej zawartości węgla, powiększającej wytrzymałość, udoskonalającej osiągi i komfort jazdy. Sprawdzone bezpieczeństwoBrembo Xtra: tarcze z otworami na powierzchni hamowania optymalizują osiągi na mokrej nawierzchni, gwarantują stałe odnawianie powierzchni ciernej i zapewniają gotowość do hamowania w każdych warunkach. nieprzeciętna odpowiedźBrembo Max: tarcze z nacięciami na powierzchni hamowania, które posiadają za zadanie poprawić osiągi układu w zakresie skuteczności i bezpieczeństwa. Zamiennik dla:CHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68020256AACHRYSLER 68028671AACHRYSLER 68028671AAJEEP 68028671AAMITSUBISHI 4605A265MITSUBISHI 4605A487MITSUBISHI MN116286MITSUBISHI MR510544MITSUBISHI MZ690183...
  • Producent LPB
  • Marka pojazdu Chrysler

 

 

Najwyższej jakości klocki hamulcowe, testowane w wszystkich warunkach.

Klocki hamulcowe
5 (100%) 1 vote