Centrale telefoniczne

 

 

Nowości:

Bh-tel Centrala telefoniczna 4lm / 32ab + 1 gsm 4549,18 zł ZOBACZ Centrala telefoniczna BH-TEL 432 + 1GSM Model centrali telefonicznej BH-TEL znajdujący wykorzystanie w firmach których liczba telefonów wewnętrznych nie przekracza 32 numerów i 4 linii miejskich analogowych. Centrala jest dodatkowo zaopatrzona w 1 bramkę GSM Możliwości centrali: ilość telefonów wewnętrznych 32 liczba linii miejskich analogowych 4 ilość linii miejskich GSM 1 3 różnorodne zapowiedzi odtwarzane w zależności od statusu połączenia. ( łącznie 60 sekund ) rozciągliwe bezpośrednie albo pośrednie wyjście na linie miejskie: Linii miejskich można uzyskać, wybierając numer telefonu bezpośrednio lub poprzez cyfrę „9. Centrala automatycznie przydziela odpowiednią najtańszą drogę połączenia (LCR). Wyjście na potężną linię miejską. Przekazywanie połączeń wychodzących na inny wewnętrzny Przekazywanie połączeń wychodzących na inny numer miejski Przekazywanie połączeń przychodzących Restrykcja połączeń miejskich Ustawiane graniczenie minutowe połączeń wychodzących Prezentacja numeru z linii miejskich Możliwość wyboru numeru wewnętrznego na zapowiedzi słownej Funkcja „Nie przeszkadzać Wywołanie wszystkich wewnętrznych Melodie na czekanie Przełączanie połączeń z zapowiedzią lub bez Przyjęcie połączenia z dowolnego wewnętrznego Kompatybilność centrali z większością sprzętów łączności. Może być podłączona do telefonów, faksów, komputerów i innych sprzętów komunikacyjnych, wymagających analogowej linii telefonicznej. Przekierowanie gdy zajęty Grupowanie numerów wewnętrznych Trójstronne połączenie konferencyjne Podłączenie do zewnętrznego źródła dźwięku Intercom - połączenie do wszystkich pozostałych wewnętrznych Przy braku zasilania linie miejskie dzwonią bezpośrednio na określone wewnętrzne Współpraca ze zwykłymi telefonami Regulacja długości flash Diody na obudowie centrali oznajmiające o stanie: linii miejskich i zasilania Współpraca z domofonami DPH Slican Współpraca z dwoma domofonami BH-101 i BH-001 Programowanie z komputera poprzez RS Zasilanie 80 – 260 V Montaż na ścianie albo do szafy 19
  • Producent BH-TEL
Centrala telefoniczna 4lm / 16ab ivr lan marki Bh-tel 2829 zł ZOBACZ Centrala telefoniczna BH-TEL 4/32 Model centrali telefonicznej BH-TEL znajdujący użycie w firmach których liczba telefonów wewnętrznych nie przekracza 16 numerów oraz 4 linii miejskich analogowych Możliwości centrali: liczba telefonów wewnętrznych 16 ilość linii miejskich analogowych 4 IVR Interfejs LAN elastyczne bezpośrednie albo pośrednie wyjście na linie miejskie: Wyjście na potężną linię miejską. Przekazywanie połączeń wychodzących na inny wewnętrzny Przekazywanie połączeń wychodzących na inny numer miejski Przekazywanie połączeń przychodzących Restrykcja połączeń miejskich Ustawiane graniczenie minutowe połączeń wychodzących Prezentacja numeru z linii miejskich Możliwość wyboru numeru wewnętrznego na zapowiedzi słownej Funkcja „Nie przeszkadzać Wywołanie wszystkich wewnętrznych Melodie na czekanie Przełączanie połączeń z zapowiedzią albo bez Przyjęcie połączenia z dowolnego wewnętrznego Kompatybilność centrali z większością sprzętów łączności. Może być podłączona do telefonów, faksów, komputerów i innych maszyn komunikacyjnych, wymagających analogowej linii telefonicznej. Przekierowanie gdy zajęty Grupowanie numerów wewnętrznych Trójstronne połączenie konferencyjne Podłączenie do zewnętrznego źródła dźwięku Intercom - połączenie do wszystkich pozostałych wewnętrznych Przy braku zasilania linie miejskie dzwonią bezpośrednio na określone wewnętrzne Współpraca ze zwykłymi telefonami Regulacja długości flash Współpraca z domofonami DPH Slican Współpraca z dwoma domofonami BH-101 i BH-001 Programowanie z komputera poprzez RS Zasilanie 80 – 260 V Montaż na ścianie
  • Producent BH-TEL
Ips-08.100 centrala telefoniczna marki Slican 582,53 zł ZOBACZ Kompaktowa centrala telefoniczna z liniami GSM, VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem nieprzeciętne rozwiązanie komunikacyjne. IPS-08 może pracować jako samodzielna jednostka lub być fragmentem rozproszonej sieci telekomunikacyjnej - łącząc biura w najróżniejszych lokalizacjach w ramach większej sieci central Slican. Dostępne cztery modele o zróznicowanych możliwościach i funkcjach. Wymaga konstrukcji i konfiguracji poprzez autoryzowanego partnera Slican. IPS-08 dzięki produktywnym rozwiązaniom może być używana jako centrala IP lub brama VoIP. Niewielkie wymiary, charakterystyczny zasilacz sieciowy i przychylna konfiguracja urządzenia wywołują, że jest ono uniwersalnym, a równocześnie nowoczesnym narzędziem komunikacji. Centrale kolekcji IPS-08 dzięki integracji z aplikacjami zewnętrznymi - programami klasy CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną oraz współpracy z uniwersalnym Komunikatorem CTI Slican - są w pełni wystarczalnym i uniwersalnym produktem, który spełnia potrzeby komunikacyjne każdej producenta i organizacji a ob sługa bramofonu DPH z telefonu komórkowego i nieduże koszty czynią np IPS-08.104 nadzwyczajnym rozwiązaniem dla domków jednorodzinnych. właściwości i mocne strony szybka konfiguracja - możliwość pobrania aplikacji Slican ConfigMAN do programowania i administrowania IPS-08współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI (telefon + komputer, smartphon)otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIPsieciowanie eSSL (LAN / VAN) - możliwość sieciowania artykułów linii IPS-08 razem z innymi centralami Slican (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)progresywne zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja Slican BillingMANmożliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slicanzintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowejzintegrowany GSM - wygodny slot karty SIM na zewnątrz obudowy (modele IPS-08.101 i IPS-08.104)współpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slicanwspółpraca z bramofonami Slican serii DPHzintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)sterowanie urządzeniami zewnętrznymi czujka / relay - automatyka maszyn i inteligentne budynki bez wydatków na dodatkowe systemykomfortowy standardowy zasilacz sieciowy 12V, 1.2A, max. Pobór mocy ~12 Wminimalne wymiary (191 mm x 111 mm x 36 mm), waga (300 g) i kompaktowa estetyczna pokrywa informacje sprzętowe * przez max liczba jednoczesnych połączeń rozumie się wszystkie połączenia wchodzące, wychodzące i wewnętrzne wykonywane jednocześnie, Uwaga: cena dotyczy modelu ITS-08.100, komplet nie mieści karty microSD
  • Producent SLICAN
Ipu-14 centrala telefoniczna - marki Slican 1059 zł ZOBACZ Serwer telekomunikacyjny Slican IPU-14 jest produktem, który znakomicie spełnia oczekiwania znikomych firm w zakresie postępowej i wielozadaniowej telekomunikacji. Zaimplementowana brama GSM, brama VoIP, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność.Wymaga konstrukcji i konfiguracji poprzez autoryzowanego partnera Slican. małe wymiary kryją w sobie spore możliwości - cechy centrali są identyczne jak dla serwerów o obszernych objętościach adresowanych dla kilkuset abonentów. Teraz nawet drobne i przeciętne firmy mogą z IPU-14 korzystać ze zunifikowanych usług - integracji z aplikacjami CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną i innymi. Dodatkowo serwer ma 4 wolne sloty zezwalają na rozbudowę o dodatkowe porty abonenckie lub linie. Serwer może być zainstalowany na ścianie, zasilany jest typowym zasilaczem. parametry i zalety IPU-14-102 - choćby 64 abonentów IP (szczegółowe maksymalne objętości w tabeli poniżej)współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI - aplikacja na telefon, komputer i smartphon'aotwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIPsieciowanie eSSL - możliwość wykorzystania produktów kolekcji IPU-14 razem z innymi serwerami Slicanzaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja taryfikacyjna w cenie serwera - Slican BillingMANmożliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slicanzintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowejzintegrowany GSM - wysokiej jakości i tania łączność GSM w ramach sieci firmowejwspółpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slicanwspółpraca z bramofonami Slican kolekcji DPHsieciowanie po LAN / WANzintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMANsterowanie urządzeniami zewnętrznymi detektor / relay - automatyka sprzętów i inteligentne budynki bez wydatków na uzupełniające systemyenergooszczędność – nieduży pobór mocy - 22Wniepokaźne wymiary (310 mm x 210 mm x 55 mm), waga (1,60 kg) i kompaktowa estetyczna pokrywa informacje sprzętowe
  • Producent Slican
IPM-032 Centrala telefoniczna - Slican 984 zł ZOBACZ Świadczymy usługę instalacji tego towaru na terenie Polski. darmowa wycena i profesjonalna pomoc w doborze części. IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednakowej progresywnej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer cechuje się rozciągliwością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 albo 8 wolnych slotów, w których można zainstalować konieczne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, wytwarzając system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces. Uwaga: Powyższa wartość obejmuje jedynie moduł bazowy bez kart wyposażeń i innych modułów w wersji naściennej parametry i zalety współpraca z telefonami systemowymi Slican Upo, IP i SIPwspółpraca z zestawem modułów CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i przenośnejotwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP telefonia internetowa VoIPinnowacyjne zarządzanie i kontrola kosztówzintegrowany GSMsieciowanie po LAN / WANzintegrowane nagrywanie rozmówsterowanie urządzeniami zewnętrznymizasilanie rezerwowe (opcja)obudowa naścienna i RACK informacje sprzętowe Integracja Centrala telefoniczna IPM-032 jako składnik systemu teleinformatycznego: Centrala telefoniczna IPM-032 - integracja z aplikacjami komputerowymi: (PhoneCTI / WebCTI / XML / HOTELP/TAPI) Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican CTI wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi komplet intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i przystępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dopełniającego serwera poza rozwiązaniami linii IPx Slican. W zestaw najnowszej generacji rozwiązań Slican CTI wchodzą: Slican PhoneCTI – rozbudowany komunikator, integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązania WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (przystępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najkorzystniejszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia klientowi książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji można ustawiać przekierowania i powiadomienia, odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Wiąże wszystkie kontakty, zezwalając na wydajną i szybką komunikację.Slican WebCTI – przyjazna aplikacja dostępna przez przeglądarkę WWW, dzięki której można zdefiniować przeróżne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone i pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI sygnalizuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszelkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg konsumentów, dat itp. Mogą stanowić dodatkowy składnik systemu CRM prowadzonego w firmie.Slican MobileCTI – mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI – czyli wsparcie i zarządzanie swym "telefonem" z telefonu komórkowego. Otwarte protokoły użyte w centrali IPM-032 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami informacji lepsze i pełniejsze użycie danych związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, upraszcza przepływ danych. Centrala telefoniczna IPM-032 z CRM – więcej danych, efektywniejsza komunikacja: połączenia telefoniczne z poziomu informacji kontaktowych w kartotece aplikacji CRM - kliknięcie w numer telefonu na ekraniemożliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmybillingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsługi klienta lub innych właściwych dla danej producentamożliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRMprzypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta Centrala telefoniczna IPM-032 z aplikacją hotelową – usprawnia funkcjonowanie i obsługę: obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych realizowana przez recepcję albo inne służby hotelowe za pomocą telefonuobsługa statusu pokoi: posprzątany, awaria itp. (room-status)obsługa barków w pokojach: barek full, do uzupełnienia itp.nasłuch i nagrywanie – monitoring audio wybranych pomieszczeńnagrywanie - stała albo czasowa rejestracja rozmów i danych o połączeniach do i z recepcjiinterkom - system nagłaśniający i przywoławczy - wezwania, komunikaty recepcji TAPI - integracja centrali telefonicznej IPM-032 z MS Outlook: kontakty skategoryzowane w bazie MS Outlook są bezpośrednio zastosowane, starczy kliknąć okienko „Zatelefonuj"do współpracy i integracji z komputerem nie są potrzebne inne aplikacjekażde połączenie przychodzące, w bazie kontaktów powoduje wyświetlenie „wizytówki" tego kontaktu na ekranie komputera - dostęp do notatek, maili itp. Jest natychmiastowydzwoniąc do firm / osób z bazy kontaktów MS Outlook można korzystać z innych możliwości aplikacji Microsoft - zapisu rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów itp. Sieciowanie atuty sieciowania central IPM-032 w sieci IP: (protokoły VoIP: eSSL albo SIP 2.0) tworzenie sieci do 15 central / do 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link)logowanie do 100 operatorów VoIPmożliwość wykorzystania do 64 kanałów VoIPsieciowanie w dodatku z centralami innych producentów (protokół SIP 2.0)sieciowanie tandemów - tworzenie sieci konwergentnejużycie funkcji centrali - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.korzystanie z otwartych protokół CTIP (współpraca z WebCTI / PhoneCTI)korzystanie z otwartych protokół HOTELP (współpraca z aplikacjami hotelowymi)współpraca z aparatami systemu IP DECTzintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalnezdalny dostęp przez ISDN/ zdalne zarządzanie i serwisowanieniezależnie od ilości zlinkowanych central Slican, mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiskatransmisja głosu poprzez sieci IPredukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnorodnych lokalizacji w jedną sieć Więcej o sieciowaniu central Slican. Sieciowanie przez włączenie central IP PBX IPM-032 do sieci LAN / WAN. Centrala telefoniczna IPM-032 – jako serwer aplikacji i protokołów Centrala telefoniczna IPM-032 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP, TAPI, a także EbdRECP umożliwia integrację z rozmaitymi aplikacjami innych producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w sprzęt i inne urządzenia. Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i przystępności z wielu sprzętów. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican. Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji powiększając skuteczność biznesu i administracji w komunikacji wewnętrznej i poza siecią PBX. Kontrola kosztów Centrala telefoniczna IPM-032 zapewnia całkowitą kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń, a rozwiązania poręczne zastosowane w centralach posiadają służyć optymalizacji wydatków ponoszonych w firmie na telefonię. kupujący posiadają do dyspozycji funkcjonalność LCR, a także aplikację Slican BillingMAN, których wykorzystanie daje wymierne korzyści i oszczędności. LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci operatora, bramki VoIP albo GSM przy jednoczesnym wyborze najtańszej drogi połączenia. System LCR może w dodatku wybierać połączenia w obszarze usług jednego operatora wybierając np. Spomiędzy rozmaitych taryf. Centrala IPM-032 w oparciu o dane od operatorów telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje ruch na łącze, które obecnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W zależności od decyzji użytkownika i zasobów sieci możliwe jest zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w serwerze Slican. Połączenia pomiędzy abonentami firmowymi są wtedy wykonywane zgodnie z ofertą operatora w promocyjnej cenie albo nawet nieodpłatnie. Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i taryf właściwych dla każdego operatora, czy również indywidualnie zdefiniowanych przez właściciela centrali. Aplikacja nadzwyczajnie radzi sobie z rozliczaniem klasycznych planów taryfowych, jak i taryf sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja BillingMAN.plus w dodatku wykonuje statystykę ilości generowanych połączeń i wynikajacą z tego analizę zajętości poszczególnych linii. Dzięki danym zestawionym w postaci tabel i wykresów błyskawicznie i wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z uwzględnieniem parametru czasowego − na dany dzień lub za dany okres, dla wybranej grupy numerów (np. Działu sprzedaży), jednego abonenta albo dla określonej kategorii połączeń – np. Międzynarodowych. Raporty mogą byćwytwarzane dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą modułu analizy mogą dać odpowiedź na pytanie, czy ruch telefoniczny w firmie jest poprawnie zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, żeby go usprawnić. Dane te mogą być cenną wskazówką przy organizacji działów rodzaju Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być za każdym razem przystępne dla kontrahentów. Organizacja pracy CALL CENTER Skuteczne dotarcie do klienta, jego produktywna i profesjonalna obsługa a także łatwość kontaktu klienta z firmą mają kluczowe znaczenie w strategii działalności progresywnej marki. Dobra organizacja pracy to podstawa dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju producenta. Dla działów Call Center niezwykle istotne jest zminimalizowanie czasu reakcji na połączenie przychodzące oraz szybkie załatwienie potrzeb kupujących. Centrala telefoniczna IPM-032 jest doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli równiez nieznacznym firmom na stworzenie działu Call Center. Korzyści wynikające z wykorzystania centrali IPM-032 w działach Call Center: alternatywa dla kosztownych systemów wykonanych z myślą o rozbudowanych działach Call Centerrozciągliwe dostosowanie wielkości serwera do indywidualnych potrzeb danej markimożliwość integracji z zewnętrznymi, dodatkowymi aplikacjami polepszającymi organizację pracy działu Call Center Dzięki integracji centrali IPM-032 z aplikacjami Call Center użytkownik zyskuje między innymi: identyfikację numerów przychodzących i informacji rozmówcy przed podniesieniem słuchawkiszybki dostęp do danych powiązanych z klientem w systemie ERPdostęp do historii połączeń przychodzących, co ułatwia kontrolę procesu komunikacji z klientemkrystaliczną prezentację danychłatwe dodawanie nowych klientów do bazy Call Centerkomfortowy dostęp do billingów z podziałem na poszczególnych konsultantów i konsumentównagrywanie i archiwizację rozmów z klientami Call Centermożliwość sprężystej integracji dzięki otwartym protokołom z aplikacjami zewnętrznymi, zgodnie z wymogimi odbiorcy Korzyści z wykorzystania centrala telefonicznej IPM-032 dla rozwiązań Call Center: Infolinie INVENIO rozciągliwa nawigacja, przyjazna i pomocna dla klientów, którzy dzwonią do firmy albo petentów, którzy muszą skontaktować się z urzędem. Korzystanie z infolinii Slican INVENIO, sprawia, że klient nie musi odsłuchiwać długich zapowiedzi albo muzyki. INVENIO umożliwia prędkie połączenie z mocnym działem albo numerem wewnętrznym. dzięki INVENIO pracownicy firmy lub urzędu mogą być odciążeni od odbierania telefonów, nie wymagających osobistego kontaktudzięki INVENIO wszystkie połączenia przychodzące będą odebranedzięki INVENIO można obsłużyć jednocześnie kilka połączeń przychodzących na ten sam numerw każdej chwili, z każdego poziomu INVENIO dzwoniący może uzyskać połączenie z operatorem Infolinie INVENIO umożliwiają nagrywanie komunikatów, informacji albo odtworzenie muzyki dla oczekujących na połączenie kupujących. Może to być, np. Informacja o aktualnej promocji w hotelu, menu w restauracji, ważny komunikat w urzędzie. W dziale sprzedaży infolinie INVENIO mogą być zastosowane, np. Do obsługi konkursów czy akcji promocyjnych. Dzięki INVENIO konsumenci mogą być obsługiwani w kilku językach. Wybór języka komunikatów może być dokonany już na początku rozmowy. Infolinie Slican pozwalają na wyróżnienie najważniejszych konsumentów, przydzielając im tzw. Nr PIN VIP – który jest przywilejem priorytetowego połączenia telefonicznego z danym pracownikiem „opiekunem klientów VIP". W centrali IPM-032 można utworzyć do 99 różnorodnych infolinii łączyć je ze sobą tworząc rozbudowane systemy samoczynnych zapowiedzi. Przykładowe użycie infolinii INVENIO w centrali telefonicznej IPM-032: Najnowsze infolinie API – pozwalają zespoić dane przesyłane do centrali Slican IPM-032 z danymi z zewnętrznej bazy danych. Dla efektywnej organizacji pracy wystarczy centrala Slican IPM-032, a także baza informacji konsumentów marki. Bezawaryjna integracja pozwoli firmie na produktywną obsługę kupujących na najwyższym poziomie. Połączenia, które powinny trafić do oddziałów terenowych będą odrzucane. Przykład wykorzystania infolinii API w firmie doradczej: RecordMAN równocześnie w minimalnej, średniej i obszernej firmie, jakość obsługi klienta jest niezwykle ważna. Sporo firm i instytucji wymaga innowacyjnych rozwiązań umożliwiających nagrywanie i zarządzanie nagranymi rozmowami telefonicznymi. Slican RecordMAN jest pakietem aplikacji służących do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów Embedded Recording. RekordMAN składa się z dwóch aplikacji: RecordMAN.server – pozwala na pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera sieci lokalnejRecordMAN.client – służy do wyszukiwania i odsłuchiwania ciekawych nas nagrań. Odtwarzanie i przefiltrowanie nagrań realne jest wg zróżnicowanych kryteriów Aplikacja zapewnia wysoką bezusterkowość, stanowczo w firmach lub instytucjach, w których nagrywane są wszystkie rozmowy telefoniczne. RecordMAN realizuje w centralach IPM-032 jednoczesne nagrywanie do 12 kanałówczas zarejestrowanych rozmów, ograniczony jest tylko objętością dysku, na którym są przechowywane pliki z nagraniamizapewnia rozbudowane narzędzia i filtry do wyszukiwania nagraństopniowanie uprawnień do pobierania i odsłuchu nagrań, ochrona przy pomocy haseł zagwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwaupraszcza pracę, odsłuchanie nagranych rozmów w danej firmie oraz ich wielokontekstowa analiza zezwala na szybką reakcję na sygnały płynące od klientówwspiera pracę jednostek administracji rządowej i samorządowej – rejestracja połączeń w centrach powiadamiania ratunkowego, w obsłudze petentów urzędu i innych Telekonferencje Korzystanie z telekonferencji oferowanych w centralach IPM-032 umożliwia jeszcze lepszą organizację pracy. Pracownicy nie muszą być odrywani od swych obowiązków wyjeżdżając w kilkudniowe delegacje. Po zakończeniu telekonferencji wracają do pracy i swych klientów. Telekonferencje Slican są tanim i trafnym rozwiązaniem dla firm. Centrala IPM-032 pozwala na korzystanie z telekonferencji zarówno dla abonentów centrali firmowej, jak i numerów zewnętrznych w tym GSM i IP. Telekonferencje upraszczają zarządzanie, przepływ informacji przez co optymalizują organizację pracy. Dostępne są rozwiązania konferencyjne dla 12 uczestników i możliwość prowadzenia nawet do 4 konferencji równocześnie. Telekonferencje zorganizujesz: używając telefonu systemowegoprogramując uczestników konferencji przy pomocy Slican ConfigMAN Telekonferencje Slican dostępne są również w trzech wersjach: GRUPY KONFERENCYJNE – adekwatne rozwiązanie telekonferencyjne dla abonentów, organizujących regularne konferencje, odbywające się w stałym składzie, modyfikowany w niewielkim stopniu. POKOJE KONFERENCYJNE – rozwiązanie dla rozproszonych organizacji, które mają potrzebę aranżacji telekonferencji ad hoc, a lista uczestników telekonferencji jest zmienna. KONFERENCJE PRYWATNE – przystępne są dla każdego użytkownika telefonu systemowego Slican (z wyjątkiem CTS-102.HT). Inicjator telekonferencji prywatnej staje się równocześnie jej managerem, może zaprosić do konferencji abonentów sieci wewnętrznej jak i zewnętrznej – w tym abonentów IP albo GSM.
  • Producent Slican
PROXIMA Serwer IP PBX - Platan, D737-4569A 930 zł ZOBACZ Świadczymy usługę instalacji tego towaru na terenie Polski UWAGA: podana wartość dotyczy zakupu tylko jednostki bazowej bez kart powiększeń i licencji. W celu wyceny konfiguracji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. cechy zastosowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT)Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z mistrzowskimi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiamizastosowane nagrywanie rozmówpostępowe rozwiązanie sprawdź, Kto Mówi - videorozmowy dla dowolnej liczby użytkownikówPełna dowolność numeracji wewnętrznej i usługZdalne i lokalne zarządzanie poprzez przeglądarkę internetowąPraca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku JavaZintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszelkich użytkownikówPZK® Program Zarządzania KosztamiStrefa Użytkownika przystępna poprzez oglądarkę internetowąZdalny dostęp dla instalatorów poprzez platformę mojacentrala.plZintegrowane karty GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowychSterowanie urządzeniami zewnętrznymi - samoczynne lub z dowolnego telefonuWspółpraca z oprogramowaniem dla call centerNaso CC, dla firm taksówkarskichTaxi123, z oprogramowaniem hotelowymKompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19" (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie Konfiguracja IP PBX Server Proxima to znikome urządzenie w obudowie do konstrukcji w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie: do 14 linii miejskich analogowychdo 16 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie1 wyposażenie ISDN PRA (30B+D)do 28 linii wewnętrznych analogowychdo 12 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)do 400 portów VoIPdo 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM) Call center w serwerze Proxima schematy dzwonienia - NOWOŚĆ! - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona ilość stopni i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie wymogi, z możliwością ustawienia max. Liczby oczekujących osób i/lub czasu kryteria - NOWOŚĆ! Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima mistrzowskie nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych i miłe dla ucha melodie - NOWOŚĆ!choćby 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosowąInteligentna Dystrybucja Ruchu= skrupulatny wybór adresata: równomierna dystrybucja ruchu - UCD,połączenia wg specjalizacji,samoczynne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACDprzenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajętyczarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane albo obsługiwane w zdefiniowany sposób - NOWOŚĆ!statusy VIP - definiowanie numerów posiadających np. Pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie - NOWOŚĆ!Czas na Notatkę - definiowalny czas dedykowany dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie informacji do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania - NOWOŚĆ! samoczynna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)w IP PBX Serverze Proxima wbudowane nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 - NOWOŚĆ!możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi - NOWOŚĆ! Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003 globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów 128 jednostkowych książek telefonicznych pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowychwspółpraca z przeznaczonym oprogramowaniem Naso CC - proponującym progresywny system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Centerwspółpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123 - NOWOŚĆ! PZK® Program Zarządzania Kosztami aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznychstatystyki rozmów w formie tablicarycznej oraz graficznej Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSMkarta I/O - NOWOŚĆ! - moduł audio i sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)system 1000 jednostkowych kont rozliczeniowych do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do potężnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) - NOWOŚĆ!bufor rozmów do 100.000 rekordów - NOWOŚĆ!system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeńdo 1000 abonentów wirtualnychfunkcja ARS/LCR - samoczynny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR. VEK® Voipowy Eliminator Kosztów: dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kartłatwa rozbudowa do choćby 100 telefonów IPunikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki poprzez VoIP Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki poprzez VoIP
  • Producent Platan
Centrale telefoniczne
5 (100%) 1 vote